liloenstitch schreef:Hallo,
Ik ben een beetje aan het rondkijken naar een nieuwe camera. Een SLR wil ik (nog) niet, maar wel een camera waar ik zelf een en ander mee kan instellen. Ik heb nu een Canon powershot a80, maar deze vind ik nu echt te traag worden. Ik zit nu te twijfelen over de Canon G9. Lijkt me een hele goede camera. Alleen lees ik nu in de reviews dat hij ruis geeft bij de iso-instellingen van 400 en hoger. Wat is jullie ervaring?
Ik heb in principe geen haast met de aanschaf. Zal ik toch voor de G9 gaan of is er een andere vergelijkbare camera die even goed is zonder de ruis of beter? Ongeveer zelfde prijsklasse.
Als je denkt dat je in de toekomst een SLR wil aanschaffen, zou ik als ik jou was niet eerst een andere camera aan gaan schaffen 
Ik had namelijk ook een leuke camera gekocht, warabij je alles zelf kon instellen etc, maar heb nu toch maar een SLR gekocht, eigenlijk erg jammer van het geld wat ik nu dus kwijt ben aan die andere 
Ik denk trouwens dat bij iederee camera als je de iso 400 of hoger hebt er ruis komt
Is dus niet ene secht iets van de camera.