Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:afhankelijk van de body en wat er vies is. tot op heden heb ik echter alleen nog maar Err01 of Err99 gezien.Hmm bij vieze lenscontactjes geeft je body als het goed is een meer gedetailleerde error dan "99"...
Bagheera_206 schreef:Error 99 drama? Wat is er met je BG gebeurd? En had je een echte BG of merkloze?
Bagheera_206 schreef:Ik ga er vanuit dat dat puur marketing technisch is. Andere accu en andere BG. Anders verkopen ze helemaal niets meer als je 1x een BG met set accu's hebt gekocht.
HLPhoto schreef:Die andere batterygrips allemaal, dat heeft ook nog een reden. De accu van de 550D is electronisch nl. identiek aan die van de 5DII/60D/7D, alleen wat kleiner. Hij is ook sterker dan de oude LP-E5, en bij nieuwe electronica hoort een nieuwe grip.
mandy_8 schreef:hooi,ik ben echt enorm aan het twijfelen...
Ik wou sparen voor een Canon powershot SX20 IS, nu ik allerlei revieuws doorlees begin ik ontzettend twijfelachtig te worden... sommige zeggen dat de kwaliteit pruts is als je met de maximale zoom fotografeerd... is dat ook echt zo? Heeft iemand ervaring met deze camera, zou ik graag willen horen hoe hij is in het gebruik en of het echt slechte kwaliteit is dat beschreven wordt. Alvast bedankt!