Ik ben een uur aan het prutsen geweest met deze foto uit mijn profiel, maar ik krijg het niet voor elkaar er een nette avatar van te maken Wie wil me even helpen?
Mag eventueel ook met deze:
Graag zonder tekst en glitterdingen Mocht je verder in een creabea-bui zijn, leef je uit Blackfoto, zwart-wit, simpel randje, of gewoon bijsnijden, weet ik het Surprise me
Het paard van mijn vriendin is overleden nu wil ik ze graag verrassen met wat mooi bewerkte foto s.Bijv met een zwarte achtergrond een zwarte rand er omheen.Wie wil dit doen voor mij?
Ik ben toe aan een nieuwe avatar Heb hier een paar nieuwe foto's - Graag met een zwarte rand - Mag meerdere gebruiken, 1 mag ook - Zo'n uitgesneden oor, mond, oog of wat dan ook vind ik ook wel leuk:) - Kortom leef je uit, doe wat je wilt, het is jou dag - De links zijn ook een kijkje waard
Het lukt me niet om van deze foto een goede avatar te maken. Zou iemand dat voor mij willen proberen? Of kan het gewoon niet, omdat de foto te veel ingezoomd is?
ik heb net mooie foto`s van indi gemaakt, maar ik zou graag bij 1 mijn schaduw weg willen hebben, en de ander is overbelicht... kan iemand zich er eens aan wagen?
Wie wil deze foto bewerken?? Ik zou graag een zwarte achtergrond willen. Of iets anders mag ook. Maar niet te druk. 18 mei is hier braderie en dan wil ik een naambordje laten maken met deze foto. Alvast bedankt!!
Zou iemand een leuke bewegende avatar voor mij kunnen maken? Tekst: Goldy Wolder Liefst Goldy in heel licht roze en Wolder in heel licht blauw ofzo, met randje mag ook Doemaar wat leuks!
(Dus Goldy en dan de foto's van gold, en dan Wolder en dan de foto's van wold )
Niet alles gebruiken hoor Gewoon 2 a 3 (ofzoiets) bruikbare per pony.