Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ingelover schreef:ik heb me de pleures afgezocht om een andere lens te vinden alleen elke keer wordt ie weer afgeraden of kom ik zoals nu iets goedkopers tegen! Heb me er dus zeker wel in verdiept en meerdere mensen gevraagd.
Wat zouden jullie dan doen de Tamron 70-300 of de canon 75-300
ingelover schreef:ik heb me de pleures afgezocht om een andere lens te vinden alleen elke keer wordt ie weer afgeraden of kom ik zoals nu iets goedkopers tegen! Heb me er dus zeker wel in verdiept en meerdere mensen gevraagd.
Wat zouden jullie dan doen de Tamron 70-300 of de canon 75-300
GuitarLove schreef:@Astor: Je moet er alleen wel op letten dat een Nikon D40 (als ik het goed begrepen heb) alleen met AF-S objectieven automatisch scherpsteld. Met AF objectieven moet dat handmatig. Ik weet het niet helemaal zeker, dus dat moet je maar even navragen, maar ik dacht dat ik dat in de winkel gehoord had. Verder moet je inderdaad naar iets wat Manzano zegt. Zelf heb ik een Tamron 18-200 en ben er heel blij mee!
Kokomo schreef:Een 75-300 van Canon is van veel slechtere beeldkwaliteit dan de 70-300 met USM.
Annemarie_ schreef:Is het een slimme aankoop om de Canon 50 mm. F1.8 erbij te kopen voor portret?
En heeft misschien iemand ook voorbeeldfoto's van deze lens (Sander)? Foto's in de openingspost heb ik gezien maar springfoto's in een binnenbak is niet mijn intentie om met deze lens te doen, eerder portret...