[verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_Baukje

Re: [verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 21:45

Jeuj Vork dan blijf ik nog even online Sigaar

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 21:47

FreiaLover schreef:
Hahah dat vind ik fijn om te horen! Haha!
Het lukt nu wel hoor! Gaat alleen niet zo snel! Maar morgenochtend heb ik weer een deel klaar! Knipoog Misschien vanavond nog! Haha!

Hhahah! leuk!!
Nouja! Ik lees het dan wel morgen vroeg Want ik ga even tv kijken! En daarna ga ik op bed liggen! Knipoog

Lady_Tamzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 22:02

Zou het lukken Bloos ??

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 22:04

K weet niet...ik doe me best! Haha!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 22:19

KOMTIE! Haha!

`We moeten uitvaren! Nu meteen!` riep Will, en ik zag de dokter schrikken. `Als dit middel niet werkt, is er dan echt niets meer dat u kunt doen?` vroeg ik haastig. Ze schudde haar hoofd, en ik dacht na. `Is er misschien nog iets dat wij kunnen doen als het middel wel werkt?` Ze zei: `Dan moet je zorgen dat hij goed te eten krijgt, zodat hij goed op krachten kan komen. Dit virus put zijn lichaam verschrikkelijk uit.` Ik keek haar dankbaar aan en zei:`Ik kan niet zeggen hoe dankbaar ik u ben.` Ik drukte haar een envelop in de handen met 100 euro erin, die ik uit mijn ouders spaarpot had gejat, maar ze zei:`Ik hoef je geld niet. Ik ben vereerd dat ik een kapitein mocht helpen, en ik hoop voor jullie het beste.` `Het spijt ons dat we u moesten ontvoeren` zei Kelly, die erbij kwam staan. De vrouw glimlachte, en ik liep naar Will toe, om hem te zeggen dat we de dokter lieten gaan. De dokter werd op een bootje gezet, en kreeg een zaklamp in haar handen gedrukt. Meteen gaf Will het teken om de zeilen te hijsen en het anker te lichten. Marieke en Kelly hielpen de mannen op het dek, en ik ging bij Jack zitten. Ik zag nog geen verandering in zijn situatie. Hij was nadat ik hem even gesproken had, niet meer wakker geworden, en ik was bang dat hij nooit meer wakker zou worden. Ik bekeek hem nauwkeurig, keek of hij veranderde. Ik was vergeten aan de dokter te vragen binnen hoeveel tijd er dan verandering zichtbaar was, en wat de goede, en wat de slechte tekenen waren. Ik zag zweetdruppeltjes op zijn voorhoofd parelen, en ik ging gauw een natte doek halen. Die legde ik op zijn voorhoofd. Ik pakte zijn hand, en wachtte af. Ik schatte dat we nu al zo`n uur onderweg waren. Even later kwamen Marieke en Kelly vragen of er wat veranderd was, en daarna kwamen mr. Gibbs en Will even langs. Helaas merkte ik nog niets aan Jack. Na een tijd werd ik steeds slaperiger.. Ik keek op een klein klokje in Jack`s hut, en zag dat het al half 3 was. Tranen sprongen in mijn ogen. Al mijn hoop was verdwenen. Om een uur of 9 had Jack de injectie gekregen, en als er dan nu niets veranderd was, zou hij misschien niet meer wakker worden. Huilend nam ik Jacks hoofd in mijn handen en snikte: `Ik kan niet zonder je! Alsjeblieft wordt nou beter! Alsjebliieehiieeft,..` Huilend viel ik in slaap, tegen Jack aan. De volgende ochtend word ik al vroeg wakker. Nog half in slaap kruip ik dichter tegen Jack aan, maar als ik merk dat hij met zijn rug naar me toe ligt schrik ik wakker. Jack is ziek! Meteen ga ik overeind zitten en leg mijn vingers in zijn hals. Een zucht van verlichting gaat door me heen. Hij leeft nog! Ik keek naar hem, hoe hij daar lag..opeens schoot me iets te binnen. Hij lag gister toch op zijn rug?! Ik had hem niet omgedraaid, wist zelfs nog hoe ik met mijn hoofd tegen zijn borst ging liggen! Ik ging vol spanning naast hem zitten. Wat moest ik doen? Hem proberen wakker te maken? Gewoon afwachten? Ik hoefde niet lang op het antwoord te wachten, want opeens hoorde ik zachtjes gekreun, als van iemand die wakker wordt. Ik keek naar Jack, en ging over hem heen hangen. Ik schudde hem een beetje heen en weer. `Jack? Jack! Please wake up!` tranen rolden over mijn wangen. `Jack! Please!` Opeens bewoog hij. Hij ging op zijn rug liggen. Ik voelde mijn hele lichaam trillen. Mijn handen streelden over zijn gezicht, en hij deed zijn ogen langzaam open. `Jack, can you hear me?` fluisterde ik. Zijn hand bewoog en ging richting mijn gezicht. Met zijn vingers veegde hij mijn tranen weg, maar omdat hij dat deed kwamen er alleen maar meer. `Oh Jack, I thought I lost you!` huilde ik, en omhelsde hem. `You won`t get rid of me that easily!` hoorde ik hem vlakbij mijn oor zeggen. Zijn stem klonk zwak. Ik glimlachte. `I`ll go get you something to eat!` zei ik, en stond op. `Jack`s gezicht betrok, en ik ging weer zitten. `Honey, you need to eat something. Not much, just a little. Do it for me!` Hij deed een poging tot glimlachen en zei:`Anything for my lady!` Ik bloosde en liep de kamer uit. Ondertussen kwam ik Kelly tegen. `En?` vroeg ze gespannen. `Hij leeft!` riep ik keihard `hij leeft!` de tranen stroomden weer over mijn wangen, dit keer van geluk. Kelly lachte, omhelsde me en rende gauw weg om het iedereen te gaan vertellen. Ik ging naar de keuken, pakte wat crackers, en liep gauw weer terug naar Jack`s hut. Daar stond de halve bemanning ondertussen al bij Jack te kijken, en ik drong mezelf naar Jack`s bed. De bemanning was erg blij, maar Marieke zei:`Come on, there`s work to do, and Jack needs rest!` waardoor de bemanning afdroop, en Jack en ik nog met z`n tweetjes overbleven. Ik gaf hem het bordje toast, maar hij trok me naar zich toe en gaf me een onvergetelijke zoen. Verliefd keken we elkaar aan, en ik lachte een beetje schaapachtig. Ik gaf hem het eten, en keek toe of hij het opat. Ik wou me eigenlijk gaan wassen en omkleden, maar hij was me het figuur wel om de toast uit het raampje te smijten en dan braaf te zeggen dat hij het op had gegeten. Hij merkte dat ik bleef zitten en vroeg:`Don`t you wanna change?` Ik lachte hard en zei:`If I did that, then the toast would get swimminglessons within a few minutes!` Hij keek eerst verbaasd, maar toen barstten we allebei in lachen uit. Toen hij zijn eten ophad, merkte ik dat hij alweer moe was, en zei:`You must take as many rest as you need, we cannot haste this. The ship is in good hands.` `But what about you?` vroeg Jack `the coastguard will find you, and I am not gonna let them take you away a second time!` Ik keek hem nadenkend aan, en vroeg:`Isn`t there a place where no police can find us? A place like…Tortuga?` Hij keek voor zich, en ik zei:`I`ll talk to Will about this, go to sleep now..` Ik gaf hem een kus, en liep de kamer uit. Ik ging me omkleden en me wassen, en dacht nog eens na over wat Jack zei. Hij had gelijk. Ookal kon de radar ons op dit stuk niet bereiken, we konden hier niet blijven, want anders zouden ze ons vanuit de lucht misschien nog kunnen opsporen. Nadat ik mezelf wat opgeknapt had, liep ik naar het dek toe. Ik zag Will nergens, en ging naar beneden. Daar zat Will wat met mr. Gibbs te bespreken. `Can I talk to you two for a minute?` vroeg ik toen ze opkeken. Ik ging erbij zitten, en zei:`Where are we going?` Will keek verbaasd. `What?` vroeg hij. `What are the plans?` verduidelijkte ik. `We can`t stay out of reach of radars forever. We must go to a place where the police doesn`t come.` Mr.Gibbs keek me ernstig aan. `There is no such place!` zei hij geërgerd. `What about Tortuga?` vroeg ik. Mr.Gibbs keek me verbaasd aan. Blijkbaar had hij me niet in staat geacht te kunnen denken. Will keek me geïnteresseerd aan. Ik zag dat hij er serieus over nadacht. `Tortuga is no place for a girl like you!` bracht mr.Gibbs ertegenin. `You don`t have to worry about me, mr.Gibbs…` zei ik plagend. Will stond op en zei:`I have to think about this. There are certain risks to go to Tortuga, but we also can`t stay on open sea.` Toen liep hij de trap op, naar het dek. Mr. Gibbs keek me nog een keer aan en liep toen ook weg. Ik ging naar de keuken, en hielp Marieke en Kelly het middageten voor de mannen klaar te maken. Ik dacht na over het eiland Tortuga, waar Marieke en ik naar onderweg waren toen we bijna overgevaren werden door the Pearl. Wat zou het voor eiland zijn? En wat zouden de risico`s zijn waar Will het over had? Waarom deed mr.Gibbs zo geheimzinnig? Allemaal vragen die in mijn hoofd bleven rondspoken…

Lady_Tamzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 22:28

super goed stuk Haha! Haha!

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 06:20

Super stuk weer! Haha!
Alleen 1 dingetje: in de eerste zin staat `We moeten uitvaren! Nu meteen!` riep Will, maar sinds wanneer kan Will Nederlands? Knipoog Vork

Vesper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 07:25

Haha idd.

Leuk stuk verder!

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 08:01

Gooeedd stukjee!! Haha! Haha!

mmmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 08:05

wouuuwwww mooi man Haha!

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-06 08:13

Whahahaha Clown SORRY! Bloos
Op dat soort foutjes betrap ik mezelf wel vaker! Tong uitsteken
Scheve mond Ik kan niet meer editten.. Nagelbijten / Gniffelen
Nou ja, jammer dan! Clown
Ik schrijf ook wel eens verkeerde namen, zoals laatst Merel toen die allang dood was! Haha!

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 08:21

leuk stukje
ach die fouten leezen we wel overheen.
ben benieuwd hoe het verder gaat
echt super goed

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 08:22

Hhahaa!! Haha! Haha! Had ik niet gezien!! Clown

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-06 08:26

Ja, ik ben ook benieuwd hoe het verder gaat... Scheve mond
Ik heb namelijk geen inspiratie meer... Nagelbijten / Gniffelen
Iemand nog ideeen? PM ze dan maar, anders weet iedereen het in dit topic meteen...
Het hoeft niet veel te zijn, soms kan een woord mijn fantasie alweer op hol doen slaan! Clown

Kelly, dat idee van jou hou ik ook in mijn achterhoofd! Knipoog

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 08:28

Welke was dat? Clown

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-06 08:29

Ik heb een PM gestuurd! Haha!

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 08:30

Okee! Clown

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-06 09:19

Ik zal maar weer eens beginnen te schrijven... Lachen

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 09:20

Ik denk nog steeds! Pling

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-06 09:22

Hhaha Knipoog

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 09:34

FreiaLover schreef:
Ja, ik ben ook benieuwd hoe het verder gaat... Scheve mond
Ik heb namelijk geen inspiratie meer... Nagelbijten / Gniffelen
Iemand nog ideeen? PM ze dan maar, anders weet iedereen het in dit topic meteen...
Het hoeft niet veel te zijn, soms kan een woord mijn fantasie alweer op hol doen slaan! Clown

Kelly, dat idee van jou hou ik ook in mijn achterhoofd! Knipoog

heej zit nu op school en dan kan ik niet zo relax lezen als thuis Knipoog dus ga wachten tot ik thuis ben Knipoog
maar als ik nog leuke ideeën krijg zal ik ze wel ff pben Knipoog

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 10:52

heb hem toch gelezen Tong uitsteken had geen zin meer in de les Tong uitsteken
het is echt weer een top stukje Haha!
zal is kijken of ik nog wat leuks kan bedenken voor je *LOL*

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-06 10:59

haha Tong uitsteken Kon je het weer niet weerstaan! Clown

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-06 11:01

Maar ik moet gaan! Knipoog DOeiDoei
Jullie krijgen dat deel vandaag nog hoor! Haha!

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 11:03

topstuk! martine, You are the best!!! Lovers