Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appelflapje schreef:Hooi!!!
@ Esperanca (Klein bedankje voor de geweldige collage van Jo-Jo![]()
Nogmaals super bedankt!
paOlien schreef:BijouCharlie schreef:Wil iemand PLEASE van pagina 21(of 20) mijn fotootjes bewerken? ASJEBLIEFT??
Ik heb ze bewerkt! Nooit meer wat over gehoord, ík bewerk niet meer voor jouspijt me zeer. Heb wel vaker voor jou bewerkt, maar nooit een dankje gehoord. Misschien heel raar dat er dan weinig mensen voor jou bewerken?
BijouCharlie schreef:
Sorry hoor maar ik zeg ALTIJD THNXen dat ik het 1x vergeet is toch niet zo erg? Ik krijg 9 van de 10x niet eens een dankje ofsow terug!
paOlien schreef:BijouCharlie schreef:
Sorry hoor maar ik zeg ALTIJD THNXen dat ik het 1x vergeet is toch niet zo erg? Ik krijg 9 van de 10x niet eens een dankje ofsow terug!
Tuurlijk, maar dan wordt er van alle kanten bewerkt voor jou, en dan staat er de pagina erna alweer een nieuwe aanvraag, soms met een huilend poppetje alsof er voor jou nooit bewerkt wordt..
Esperanca schreef:@ BianCatjee; Ja hoor, ik zet je op het lijstje
@ DebbjJ; Hoezo niet? Sorry, maar het kan niet anders. Ik heb het ontzettend druk en kan anders niks onthouden.
BijouCharlie schreef:Esperanca schreef:@ BianCatjee; Ja hoor, ik zet je op het lijstje
@ DebbjJ; Hoezo niet? Sorry, maar het kan niet anders. Ik heb het ontzettend druk en kan anders niks onthouden.
Dan maak je een lijstje op een papiertje en leg je die naast je comp of je maakt er eentje op WORDIk snap dat ook niet echtmaar ze zeggen dat het topicverspilling is ofzow