ben benieuwd naar de volgende en bedankt voor het compliment
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben benieuwd naar de volgende en bedankt voor het compliment

dus ben ik gaan zoeken naar een veulen, waarbij je een beetje kon zien dat het voorjaar was
best ff gezocht en veel foto's gezien, maar ben uiteindelijk op deze blijven hebben, ik vond hem wel wat hebben
veel succes ermee
ben erg benieuwd wat voor leuke gedichten eruit komen
Door de grote is ie jammer genoeg wat onscherp geworden

en paOlien leuk gedicht commentaar hoor je verder vrijdag wel
maar erg leuk voor de eerste keer 
nujaro schreef:paOlien leuk gedicht commentaar hoor je verder vrijdag welmaar erg leuk voor de eerste keer
maar wel mn eerste gedicht in dit topic.. ik vind het een hele mooie foto, alleen kreeg ik er niet vreselijk veel inspi bij

:

(wel in het engels natuurlijk...hihi...
)
Ik dicht eigenlijk nooit, dusd verwacht er niet te veel van, ik vond het trouwens wel leuk om te doen 

Probeer gewoon wat, en lees het vervolgens voor jezelf op. Dan zul je horen of de zinnen mooi lopen of niet. Zo iet, probeer je het opnieuw

kwam zo maar in me op

tis erg appart, maar mooi einde, het is een beetje tja hoe moet ik het zeggen.
door de manier hoe je het gedicht heb geschreven, is het aan de ene kant een vrolijk einde, omdat voor je gevoel het einde niet echt het einde van het veulen is, aan de andere kant is het ook weer een zielig einde omdat het wel weer het einde van het veulen is.
ik hoop dat je jullie het een beetje snappen maar ik vind het moeilijk uit te legge
vind het wel leuk zo'n gedicht met twee totaal verschillende gevoelens
erg knap gedaan
heb er nog een maar twijfelde eigenlijk of ik hem zou plaatsen omdat deze ook zielig en grappig tegelijk bedoeld is, was beetje bang voor commentaar en of het perse met een veulen te maken heeft?