Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JW18 schreef:idd. met 4 milj. pixels kun je nog hele mooie grote afdrukken maken. Mensen denken altijd hoe meer pixels hoe beter de camera.
Ik heb liever een camera die in het donker weinig ruis vertoont en 5 milj. pixels dan een van 10 milj pixels die veel ruis vertoont
Angelstears schreef:ach ja kan ik die man ook verkeerd verstaan hebben? 10 megapixels dan
kan er ook niets aan doen dat hij mij dit vertelt heeft (prof. foto zaak) en dat een andere foto zaak en een aantal kennisen die bevestigt hebben?
Wuis schreef:Mijn toestel is zelf erg fijn om mee te werekn en vooral de uitklapbare en draaibare LCD scherm vind ik super handig. Het liefst zou ik een DS hebben die dat ook heeft (ik weet niet of die er zijn).
Yoline schreef:Wuis schreef:Mijn toestel is zelf erg fijn om mee te werekn en vooral de uitklapbare en draaibare LCD scherm vind ik super handig. Het liefst zou ik een DS hebben die dat ook heeft (ik weet niet of die er zijn).
Bij een D-SLR kijk je door de zoeker en niet op het lcd (geen liveview) dus aan een draai/uitklapbaar scherm heb je dan niksEr komt geloof ik wel een Olympus D-SLR met liveview, maar hoe het met het scherm zit weet ik zo niet...
Alina schreef:Maar die Canon valt in een totaal andere prijsklasse (700,=) dan de pentax (180,=) als je 700,= te besteden hebt kun je heel wat leukers uitzieken dan die pentax hoor