Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dit heb ik nu joellover schreef:wie kan mij helkpen heb photo shop en wil graag bewerken maar hoe krijg ik die emoticons ??
Zo ja, ik kan nooit een foto openen want die zijn nooit *MSWMM (dat is zoiets als jpg, bmp,...) en met paint ofzo kan ik geen plaatje omzetten in dat?? Wie kan me helpen?

ik had even iets verkeerds hier neergezet

bontlover schreef:ja inderdaad LOVEMONAMI wie weet waar je adobe photoshop 9 kan downlaoden ( ik weet dat die maar een paar dagen geldig is maar ik wil ook kijken of het programma iets is)

], maar ik heb wel 9 ipv 7.
Wineds schreef:Oude PSP versies van Jasc zijn niet meer te downloaden. Het is overgenomen door Corel en daarom kan je alleen via de homepage van Corel de laatste proefversie Corel PSP X downloaden
Misschien proberen om het van een mede-bokker te krijgen? Misschien kan ik het via MSN naar je opsturen [geen flauw idee of zoiets werkt], maar ik heb wel 9 ipv 7.
Robin__ schreef:stippielove: bedoel je met bordermaker? daar kan je bijv. een map pakken, met daar foto's in waar je bijv. copyright op wil, en dan word dat zo gedaan