magda_90 schreef:Tja, als je niet weet hoe je feedback moet geven doe je het gewoon niet.
Deze opmerking slaat nergens op.
Sorry Magda, maar je hangt nu wel het slachtoffer uit.
Misschien komt dat omdat ik op mijn opleiding kneiterhard afgezeken word soms op mijn werk dat ik de feedback die hier gegeven wordt echt niet heftig vind.
En persoonlijk wil ik dan ook zeggen aan degene die willen stoppen met POTW doordat ze minder leuke feedback krijgen, voor wie maak je de foto's? Wie moet er tevreden zijn met de foto's? Waarom doe je mee aan POTW?
Voor mij is op al die vragen het antwoord: IK! Ik vind het leuk, ik maak de foto's voor mezelf (of mijn klanten) en ik moet tevreden zijn met mijn foto's.
Als een beetje feedback je al uit het veld laat slaan, dan heb je niet de juiste reden om te fotograferen ben ik bang.
Jammer dat Femke (Fading) nu afgezeken wordt omdat ze misschien soms iets te direct haar persoonlijke mening in feedback verwerkt.
Natuurlijk hoort feedback opbouwend te zijn en is het fijn als er tips aan vast zitten.
Maar feedback is nou eenmaal niet altijd leuk.
Ik ben het zeker niet altijd eens met de feedback en dat mag ook, daar hebben we onze eigen smaak en mening over.
Maar om nou te zeggen dat iemand geen feedback moet geven als hij/zij niet weet hoe het moet, dat vind ik onzin.