Hier mijn feedback voor week 1;
Agossie; Mooie foto, niets aan veranderen.
Ash; Mooie kleuren! De foto zou misschien nog iets lichter kunnen in het onderste stuk, zodat je iets meer details mee krijgt van wat er op de grond te zien is.
Asselruiter; Leuk dat de voorgrond en de achtergrond onscherp zijn.
De witte bloem pakt iets teveel ruimte op de foto naar mijn idee. Misschien als je het paard gedeeltelijk verstopt achter een groen struikje dat het idee er meer uit komt.
Astor; Fototechnisch heb je een mooie DOF en een interessante compositie. Van mij mag het contrast tussen het paard en de achtergrond nog wel iets hoger. Wat betreft de inhoud van de foto straalt het paard veel kracht uit, maar zou je wat moment betreft misschien beter kunnen wachten tot de ruiter iets minder streng is met de handen. Verder een mooie krachtige foto.
Babel; Wat een ontzettend fijne foto! Niets aan veranderen.
Bellatrix; Ik ben erg gek op lange sluitertijden, juist omdat je dan vaak een ander beeld krijgt dan wat het blote oog ziet. Gave vuurwerkfoto, het lijken wel veertjes zo. Het linkerboven gedeelte zou misschien iets donkerder mogen. Mooi kleurenspel!
Billionache; Wat een gaaf portret zo, goed nabewerkt waardoor de mist de foto niet grauw maakt.
Binky: Wat een grappige foto, kon de kat er nog wel zelf uitkomen? Scherp stellen is wat lastiger zo met al die takjes er voor, je hebt de belichting wel heel mooi voor elkaar.
Brectjee: Wat een ontzettend mooie vuurwerkfoto, door de takken er voor krijgt het diepte en wordt het een interessant plaatje. Gaaf!
Bumblehorse; De roodtinten in de achtergrond werken mooi samen met de rode halsters waardoor de foto net dat beetje extra krijgt. Goed gezien!
Caaramel; De belichting van de klok, de lampjes en de ramen vind ik mooi. Het gebouw lijkt een beetje op te gaan in de achtergrond, het kan een leuk effect geven om zo’n foto in de schemering te maken. Doordat de lucht dan nog een beetje blauwig is kan je de contouren van de gebouwen wat beter zien.
Calice; Wat een stralend koppie! Frisse kleuren. De foto had misschien nog mooier geweest als de bovenkant van de foto ook sneeuw was geweest. Goed moment!
Cathyenbeau; Leuke vuurwerkfoto, de bolletjes lijken wel te dansen.
Carolaaxxxx; Mooi paardje. Lastig fotograferen he, zo’n witte bles. Je kan er voor kiezen om de foto iets korter te belichten, zo heb je nog wel details in het witte stuk. De rest van de foto kan je dan in de nabewerking nog wat ophalen.
Crazy_horses: Mooi gelukte vuurwerkfoto, het lijkt wel een bloemetje.
CrazyIris; Wat een lekker spontaan plaatje, de lol spat er van af. Mooi met het licht dat van achter komt en zo de opspattende sneeuw benadrukt. De huizen op de achtergrond vind ik wel een tikje storend in het plaatje.
Crazymel; Wat een vrolijke foto! De bomen zorgen voor een mooie omlijsting. Het wit op de foto is goed doortekend, jammer dat je net wat scherpte mist op de hond.
Dandy200; Leuke compositie!
Deetjeeuh; Leuk dat het meisje onscherp is op de foto, zo krijg de foto mooi diepte.
_Elke; Zomers sfeertje, beetje dromerig. Toch lijkt de hond hierdoor iets flets, misschien nog een beetje spelen met contrast in de nabewerking? Lief plaatje.
EskeGirl; Mooi plaatje, lekkere scherptediepte. Heel fraai hoe het licht valt. Goed gezien!
Fellow; Wat een leuke foto. Goed gedaan om de scherpte op het sterretje te laten vallen en het meisje in de onscherpte. Doordat het licht van het sterretje op haar gezicht valt wordt het een mooi geheel.
Femmelz; Is dit je uitzicht? Leuk gezicht met al die schoorstenen in de sneeuw, mooi sfeertje.
G_entle; Je zou er zo bij willen gaan liggen.
Glenstorm; Mooi portretje, plaatje klopt.
Gracezellaa; Leuk die weerspiegeling op de voorgrond en die lichtjes er achter.
Gub; Wauw, goed geslaagde vuurwerkfoto! Strak!
Hanna_94; Wat een prachtige manen. Lekker winters plaatje!
Heavenslove; Mooie foto, misschien iets meer contrast in het paard?
Hilly200; Haha, wat een ondeugende foto. Verzadiging van de roodtinten zou van mij ietsje zachter mogen.
Horserider22; Wat een mooi beeld. Als jij je duim iets meer naar buiten doet krijgt de foto misschien nog iets meer openheid. Superleuk idee!
Iejoorr; Wat grappig om te zien dat iedereen toch weer iets anders maakt van het vuurwerk. Dit lijkt wel neon! Mooie kleuren.
Ingvild; Wat mooi, het lijkt wel een boom.
Irene96; Ahh, mooi portret, fijntjes belicht. Niets aan toe te voegen.
It_is_me; Leuk die maan. Heb je al eens geprobeerd om hem in een hoek van de foto te plaatsen?
Ismy; Mooi uitgewerkte foto.
Jespri; Wat een lieve foto, mooie diepte.
Jessica_1998; Mooi koppie. Je kan proberen om de camera iets hoger te richten zodat er iets meer ruimte boven de hond is.
JewEmm; Mooie compositie.
Jilinda; Leuk al die weespiegelingen, goed gezien. De foto kan nog wat spannender worden als er iets gebeurt op straat, bijvoorbeeld een wandelend stelletje of een fietser.
Joeluna; Haha, wat een grappige foto! Mooi scherp en frisse kleuren.
Jolijnn; Nette vuurwerkfoto.
Jooproo; Wat een originele foto, ik moest drie keer kijken wat het was. Gave compositie!
Joysieee; Mooie scherptediepte en fijne lichtval.
Van de week deel twee, poeh wat een klus!