Ik loop zelf ook een weekje achter, heb net foto's gemaakt voor week 8, nu paardlief doen en daarna even door de bewerking gooien. En hier een feedback ronde doen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

gave foto!
in oktober meegedaan met mijn paard met een meeting, vind mezelf er vreselijk op staan.
Maar het ging uiteindelijk om het paard natuurlijk 

xRiiannex schreef:Mijn week 3.
Het was zo koud brrr. (gisteren gemaakt)
Kwaliteit zwaar achteruit gegaan door verkleinen helaas...
[ Afbeelding ]
(sorry moest maandag inleveren)

Het blauwe oog is trouwens echt. Ik heb vrijdag een perfecte kopstoot van mijn paard gehad en echt een mega dik blauw oog gehad. Ik heb de foto's gemaakt toen het al een beetje aan het wegtrekken was. Ik moest eerst even bedenken wat ik ondanks het blauwe oog met mijn weekfoto ging doen namelijk.
ik dacht al, dat moet heel knap geschminkt zijn als dat niet echt is.... Auw! Goed opgelost zo met je foto! Mooie foto is het geworden zo! 
Ik vind het alleen erg jammer dat je grootste foto, de beginfoto, niet scherp is. Ook is je tweede foto veel prikkelender dan je eerste foto. Ik zou dus zelf de tweede foto als grootste foto kiezen. Als kijker wordt je dan niet naar jou toegetrokken, maar naar alle kleine versies van jou want jouw (scherpe) grote versie kijkt ook naar de kleinere versies.
Ik vind het idee dus leuk, de uitwerking net wat jammer. De plaat is te simpel en niet uitnodigend. Ik moet alleen eerlijk zeggen dat ik niet goed weet hoe je het plaatje spannender had kunnen maken. Misschien met nog een kwast in je andere hand, of door de kleuren op je gezicht wat neutraler te maken ipv net zo rood als de achtergrond.
Ik heb totaal niets met auto's en daarom doet de foto me ook niet zoveel. Om toch wat inhoudelijks te zeggen over je foto: op de horizon zijn wat storende elementen te zien. Ik denk dat de foto veel meer aanspreekt als je de lantaarnpaal, het grote bord links en het hek had weggehaald. De kleuren hadden misschien ook nog wat scherper gemogen (saturation omhoog) dan komt het blauw van je auto meer tot zijn recht.Annetje schreef:irene 96 week 7: heeeeeel erg gaaf! De foto is zo ontzettend scherp! Geen idee wat ik er verder nog over zou moeten zeggen.
irene; wat eng met je ogen zo! Wel heel gaaf! Hoe heb je deze foto gemaakt? Met dezelfde make-up als je vorige foto denk ik? Ik vind het een boeiende plaat, beetje creepy. Ik houd er wel van!
Citaat:leo week 7. Leuk, maar niet bijzonder. Ik zie wel iets geks links op je wang. Alsof je iets weg hebt willen werken en dat niet goed gelukt is.
Volgens mij. Er is bij die foto geen kloonstamp aan te pas gekomen als ik het me goed herinner.Citaat:]leo week 8: heel erg leuk! Mooie lieve lach en een open blik. Heel erg scherpe foto ook. De uitsnede past er mooi bij. Het enige kleine minpuntje zijn de sterren op je vest. Die zijn net wat storend. De volgende keer kun je beter een effen gekleurd shirt aantrekken denk ik. De sterren passen niet bij de rustige foto.
De tweede foto vind ik wat minder. Het contrast is erg sterk en daardoor zit er een rare donkere streep onder je mond. Ik vind dat sterke zwart/wit wel mooi, maar dan moet je sommige schaduwen zoals onder je mond, denk ik wegvegen.
Goed punt, moet ik volgende keer scherper op zijn.
Ik kan nog eens proberen de schaduw weg te halen.

Heb nog geen tijd gehad om foto's te maken helaas, hopelijk kan ik snel weer foto's maken