Ik loop zelf ook een weekje achter, heb net foto's gemaakt voor week 8, nu paardlief doen en daarna even door de bewerking gooien. En hier een feedback ronde doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xRiiannex schreef:Mijn week 3.
Het was zo koud brrr. (gisteren gemaakt)
Kwaliteit zwaar achteruit gegaan door verkleinen helaas...
[ Afbeelding ]
(sorry moest maandag inleveren)
Annetje schreef:irene 96 week 7: heeeeeel erg gaaf! De foto is zo ontzettend scherp! Geen idee wat ik er verder nog over zou moeten zeggen.
irene; wat eng met je ogen zo! Wel heel gaaf! Hoe heb je deze foto gemaakt? Met dezelfde make-up als je vorige foto denk ik? Ik vind het een boeiende plaat, beetje creepy. Ik houd er wel van!
Citaat:leo week 7. Leuk, maar niet bijzonder. Ik zie wel iets geks links op je wang. Alsof je iets weg hebt willen werken en dat niet goed gelukt is.
Citaat:]leo week 8: heel erg leuk! Mooie lieve lach en een open blik. Heel erg scherpe foto ook. De uitsnede past er mooi bij. Het enige kleine minpuntje zijn de sterren op je vest. Die zijn net wat storend. De volgende keer kun je beter een effen gekleurd shirt aantrekken denk ik. De sterren passen niet bij de rustige foto.
De tweede foto vind ik wat minder. Het contrast is erg sterk en daardoor zit er een rare donkere streep onder je mond. Ik vind dat sterke zwart/wit wel mooi, maar dan moet je sommige schaduwen zoals onder je mond, denk ik wegvegen.