even een try-out gedaan vandaag, benieuwd naar de feedback

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Balou_k schreef:Bellatrix schreef:Iedereen heeft het over het hek maar die loopt in het echt scheef.
Dit is inderdaad te zien, als je de foto zou draaien zou het paard flink scheef staan, foto is gemaakt vanaf een hoek dat het hek niet recht kan staan correct?
Bellatrix schreef:HeavensLove: Dat vage witte rechts op de foto stoort wat en dat daarboven ook. Interessante compositie wel.Weet alleen niet of ikzelf voor het zwart/witte had gekozen.
binky schreef:Heavenslove: heb je de foto gedraaid, ik bedoel is hij eigenlijk rechtop genomen.......ik vind hem mooi maar haar houding klopt voor mij niet
HeavensLove schreef:eclair98 schreef:Heavenslove: mooie foto, is het je eigen paard? Ik vind de foto nogal verteken.
neen, niet eigen paard
wat bedoel je met verteken?XiiaaooNaa schreef:HeavensLove, Mooi paard!! Had alleen even die lijntjes weggewerk in de hoek en wat meer contrast.
ja ik had dat beter gedaan, maar te laat aan gedacht, pas aan gedacht toen er hier 1 van de feedbacks stond dat men zag dat het weggewerkt was (de teugels) doordat het lint onderbroken is (maar het lint is sowieso 2-delig) maar idd had dat beter weggewerkt X'D maar dat is nog altijd mogelijk en als mensen foto's bestellen, bekijk ik de foto's altijd nog eens om zaken bij te werken