even een try-out gedaan vandaag, benieuwd naar de feedback
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
                                                         Balou_k schreef:Bellatrix schreef:Iedereen heeft het over het hek maar die loopt in het echt scheef.
Dit is inderdaad te zien, als je de foto zou draaien zou het paard flink scheef staan, foto is gemaakt vanaf een hoek dat het hek niet recht kan staan correct?

Weet alleen niet of ikzelf voor het zwart/witte had gekozen.                                                         

En mijn lens is ook aan vervanging toe. 

Bellatrix schreef:HeavensLove: Dat vage witte rechts op de foto stoort wat en dat daarboven ook. Interessante compositie wel.Weet alleen niet of ikzelf voor het zwart/witte had gekozen.
binky schreef:Heavenslove: heb je de foto gedraaid, ik bedoel is hij eigenlijk rechtop genomen.......ik vind hem mooi maar haar houding klopt voor mij niet
 maar hij is dus idd niet recht genomen 
 was ook moeilijk aangezien er ingeflitst is en anders de flitser meer op het stro zat dan op haar                                                         
                                                         HeavensLove schreef:eclair98 schreef:Heavenslove: mooie foto, is het je eigen paard? Ik vind de foto nogal verteken.
neen, niet eigen paard
wat bedoel je met verteken?XiiaaooNaa schreef:HeavensLove, Mooi paard!! Had alleen even die lijntjes weggewerk in de hoek en wat meer contrast.
ja ik had dat beter gedaan, maar te laat aan gedacht, pas aan gedacht toen er hier 1 van de feedbacks stond dat men zag dat het weggewerkt was (de teugels) doordat het lint onderbroken is (maar het lint is sowieso 2-delig) maar idd had dat beter weggewerkt X'D maar dat is nog altijd mogelijk en als mensen foto's bestellen, bekijk ik de foto's altijd nog eens om zaken bij te werken

maar is niet mijn paard 

. Wel goed dat je hem niet gecentreerd hebt maar meer naar rechts en lichtelijk naar rechtsboven, dat maakt de foto wel interessanter. Ik houd gewoon niet zo van vuurwerkfoto’s denk ik, veel is het zelfde.. Probeer de volgende keer (volgend jaar 
) je omgeving meer mee te pakken zodat jouw foto wel anders word dan al die andere vuurwerkfoto’s 

! Wel had ik denk ik liever minder gezien van de oranje gloed links boven.. Die domineert imo nu wel de foto.
 Jammer dat hij te krap is aan de rechterkant en dat je links nog net het beentje ziet van de shet. Zelf zou ik hier meer contrast hebben toegevoegd. 
, misschien de volgende keer een spannendere compositie proberen?
.
 Mooie kleuren, fijn scherp, mooie achtergrond zo met die takken.. Alleen imo wel iets te veel ruimte van boven. Iets meer ruimte van onder had het meisje iets meer lichaam gegeven.