, ik ga denk eind vd maand of juni een camera kopen, moet nog even goed inlezen of ik de juiste keuze ga maken wat betreft de camera .. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, ik ga denk eind vd maand of juni een camera kopen, moet nog even goed inlezen of ik de juiste keuze ga maken wat betreft de camera ..

Ik pak het meest de 55-300mm lens van Nikon.
Bagheera_206 schreef:xLoki schreef:Ik ben er uit.. denk ik.
Mijn D60 + lenzen gaan op Marktplaats, en de D300s + 70-200 f/2.8 VR (tweedehands) komen ervoor in de plaats!
I'm happy now!
Dat is een mooie combi.Waarom is jouw keuze op de D300s gevallen en bijvoorbeeld niet op de D7000 of D7100?

love_Soraya schreef:Ok leuk om te horen
Wat voor lenzen heb je erbij als ik vragen mag? Mijn gedachten gaan uit naar de 18-55 en de 55-200 is dat een goede optie?
Bagheera_206 schreef:Nikka schreef:Ik wacht nog steeds vol spanning op de 7DII
En dan gaat het gerucht dat de 7D2 pas in 2014 uit zal gaan komen.Tel daar nog 6 maanden bij op voor een stabiele en lagere prijs.
Lukt dat nog om zo lang te wachten?
Of dan toch maar voor een 7D of een 5D3?
en ik ben zo ijverig aan het sparen in de hoop dat ik hem aan het einde van de zomer zou kunnen kopen. unihorses schreef:heeft iemand ervaringen met deze? CANON EOS 1100D + EF 18-55 DC III Zwart
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/CA ... langId=-11
is het voor bewegende paarden geschikt?
love_Soraya schreef:Ok leuk om te horen
Wat voor lenzen heb je erbij als ik vragen mag? Mijn gedachten gaan uit naar de 18-55 en de 55-200 is dat een goede optie?
werk er zelf ook met plezier mee 

als dat zo is en je vindt die lekker vasthouden, zou ik die aanraden.