@ UnicumW. De eerste foto mis ik wat scherpte op het hoofd. de 2de vind ik qua kleur niet helemaal lekker, miss iets warmer maken oid?
Seven
Geplaatst: 13-08-12 23:07
Moest even terug lezen, Unicum: De eerste vind ik te krap gecropt aan de voorkant. De tweede oogt wat donker door het groen er achter.
Mossel: Mooi met die aardbei in het glas de tweede is mooi op de bellen maar had ergens die zaadjes wat scherper willen hebben Mooie plaat van de fries, de oren staan dr mooi op.
Laatst bijgewerkt door Seven op 13-08-12 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt
HAha geeft niks, maar bedankt voor je commentaar Denk dat de aarbei indd mooier was geweest als hij op de zaadjes scher was maar vindt m zo ook wel wat hebben. Ja ze was meewerkend vandaag
ivonka mooie foto, het plezier straalt er vanaf marianna beide nette foto,s mossel eerste foto is mooi maa vond die vorige sprekender, paard is netjes..
Unicum De eerste vind ik leuk kwa moment en compositie maar te donker zal die wat lichter warmer proberen te maken. De 2de vind ik wat mooie kwa kleur maar de bles is hier flink fluor wit, maar dat vind ik zelf ook vreselijk lastig met die witte koppies.
Daniella 1 moment vind ik mooi echter iets te donker in t hoofd 2 daar vind ik de achtergrond erg storend en bijna vloekend bij paard en ruiter 3 tevens mooi moment maar de mensen achter de fries trekken meer mn aandacht hij had meer van de achtergrond af kunnen springen
unicumW
Geplaatst: 14-08-12 13:12
seven thanks.. ik heb het geprobeerd bij de eerste om hem lichter te maken alleen op het paard maar ik krijg het niet voor elkaar..
nathalie, eerste vind ik niks omdat hj niet scherp is. 2e vind ik te krap gecropt en ik had op de voorgrond de poep? kapot gras weggewerkt, iets warmere kleur was ook mooier geweest.. maar wel een heel leuk dier
Brechtje_A
Geplaatst: 14-08-12 15:23
Eventjes bij gelezen en gereageerd op iedereen =)
Pagina 22. @Chanice92. Jammer dat ze niet scherp zijn. En de achtergrond vind ik een beetje rommelig. Voor de rest vind ik het leuke foto''.
Pagina 23. @Chanice92. Jammer dat de oren er niet helemaal opstaan en hij is weer niet scherp. Echt jammer. Blijven oefenen! @Bellatrix. Mooie lichte foto en natuurlijk een mooi katje =) @IloveAnoukje. Jammer dat hij niet scherp is op de neus. Voor de rest een mooie foto.
Pagina 24. @VERAx. Ze verdwijnt een beetje in de achtergrond. Wel een leuk idee, zo tussen het gras. @Mossel. Leuke foto en een mooie fries! @Bellatrix. Ja, zo is hij veel mooier! @MarianneV. Mooie houding van je herder! Jammer van de harde schaduwen. En foto's van honden vind ik ook mooier met de bek dicht. Anders hangt die tong er zo uit.
Pagina 25. @Seven. Wow, dat is pas een grote tong xD Wel een hele leuke foto en hond. @MarianneV. Haha, het lijkt net of de hond ''lacht''. Dat bedoel je denk ik ook met ''pretfaces'' denk ik. @Chanice92. Ze zijn niet geel speciaal. Ik zou het mooier vinden als het paard er helemaal op zou staan. De eerste spreekt me meer aan dan de tweede. Bij de tweede mist er echt iets. @MarianneV. Leuke jack! @Nell_. Mooi scherp op de ogen. De bloempjes vind ik net iets te licht vergeleken met de vlieg. @Mossel. Speciale foto, heel mooi!
Pagina 26. @Annabel. Jammer van de reflectie in het oog! @monnikenbirg. Leuke foto's =) @Annabel. Jammer dat hij niet helemaal scherp is. @Jorinda_. Wauw, mooi weten vast te leggen. EN als ik even heel kritisch mag zijn zie ik dat de horizon niet helemaal recht is. Pff ik ben nu wel een zeurkous hoor xD @Mossel. Wauw, mooie foto en mooi paard! @Marit. Super mooie omgeving! Wees maar trots op deze foto's! @Seven. Ik vind ze iets te licht en de schaduwen vallen niet op, ik vind ze heel erg meevallen. @unicumW. Leuke foto's =)
Pagina 27. @Ivonka. Super leuke foto! Mooi ook. Ik zou heel blij zijn met dit soort foto's. @MarianneV. Bij de eerste is het jammer dat een oortje niet naar voren staat. Daarentegen is het een hele mooie Fjord. Bij de tweede vind ik het iets minder dat de poten van de hond er niet helemaal op staan. Voor mijn gevoel lijken de poten net afgehakt (nu ben ik echt drastisch bezig =P). Maar dat is persoonlijk denk ik. @Mossel. Weer heel origineel! En die fries staat er echt mooie op. @unicumW. De tweede vind ik iets te licht en het hoofd hangt iets laag. @_Daniella. Jammer dat de foto's iets donker zijn. Het ziet er wel uit als een heel leuk en mooi evenement! @NathalietjeB. Inderdaad jammer dat hij niet scherp is. Blijven oefenen, dan lukt het vanzelf! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Brechtje_A
Geplaatst: 14-08-12 15:32
Vandaag maar 1 foto van mij. Ik was zo gek om met 30 graden in een open weiland te gaan zitten. Heb wel een super mooie vlieg ontdekt, hij had een grauw lichaam en felgroene ogen! Heb wel eventjes opgezocht wat het was en ben toch wel blij dat ik niet ben blijven zitten. Het was een goudoogdaas. Het vrouwtje heeft een pijnlijke beet en kan zorgen voor flinke zwelling. Maar ooit wil ik dit mooie beestje op de foto krijgen! Maar voor vandaag nog even een ''saaie'' vlieg =P.