Even een vraagje... mijn oma en opa zijn volgende maand 50jaar getrouwd. nu zouden wij graag een spandoek (121x72) laten maken voor op het feest en voor in de tuin.. kan er iemand 2 foto's van hun van vroeger en een van nu langs mekaar kunnen krijgen de gezichten dan voornamelijk en deze in mekaar laten overgaan( smelten) of hoe het ook mag heten En hier dan 50 jaar getrouwd bij kunnen zetten in een mooi leesbaar lettertype? de foto's zijn hier te vinden http://www.mijnalbum.be/Album=APO3IM6Z
jullie zouden mij een groot plezier ermee doen!!
JustMe1234
Geplaatst: 21-01-13 01:32
Zou iemand deze foto willen verkleinen zodat ik er een avatar van kan maken? Alvast bedankt!!
Zou iemand voor mij dit kikkertje duidelijk in beeld willen/kunnen krijgen dat hij goed zichtbaar is in een avatar en ook het goede formaat is.. Alvast bedankt.
Ik heb laatst 3 prachtige foto's geschoten van mijn verzorgpaardje, maar bij alledrie is er iets storends, is er iemand zo handig en lief die dit weg kan werken? Geen idee of dit mogelijk is hoor...
En dan zou ik er nog 1 plaatje bij willen met zijn naam. Dus de naam Surprice met een hartje erbij of er omheen.
Ik hoop dat iemand hier wat mee kan! Alvast bedankt. Ook zou ik het heel fijn vinden als diegene mij een pb kan sturen als hij klaar is en in het andere topic staat.
kan iemand deze verkleinen (en dan zal je hem wss ook moeten bijsnijden) zodat hij nog wel duidelijk is? Als ik hem nu verklein is hij te onduidelijk omdat hij rechthoekig is
Kabayo
Geplaatst: 02-02-13 18:22
hierbij graag de teugels weghalen en de hindernissen op de achtergrond
Hierbij ook graag de teugels weghalen en eventueel wat achtergrond rommel
Hier graag hindernissen & mensen op de achtergrond & de teugels
alvast bedankt!
xElmoni
Geplaatst: 05-02-13 16:23
Hello peepz,
Ik wil wel voor jou een blend maken (: Een blend zijn twee verschillende foto's in een foto. Ook kan ik hier een beetje een mooi kleurvol of donkerig laagje over heen doen, dit heet een texture. Ik ben niet geweldig hierin maar ik doe natuurlijk me best, beginner ben ik niet maar professioneel ook weer niet.