Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HouVanUtopia schreef:ik heb gehoord op zijn aller beste kwaliteit fotos 345 dus op mindere kwaliteit meer.
Weet niet of het klopt.
Kokomo schreef:De D40 van Canon is een camera waar Nikon zelf ook niet blij mee was en is na 3 maanden al weer van de markt gehaald. De camera's die er nu nieuw te koop zijn, zijn oude voorraden van de winkels die ze aan de straatstenen haast niet kwijt kunnen, vandaar die aanbiedingen. Dat zegt genoeg.
De D40x kan ook niet alle objectieven er op hebben en net als de D40 alleen de AF-s en AF-I objectieven. Dat zijn objectieven die zelf een scherpstelmotor er in hebben. Film en geluid zul je tevergeefs zoeken op deze camera's want dat zit er niet op. Op vrijwel geen enkele dslr trouwens.
Amanda schreef:HouVanUtopia schreef:ik heb gehoord op zijn aller beste kwaliteit fotos 345 dus op mindere kwaliteit meer.
Weet niet of het klopt.
Dat klopt wel ongeveer. Hoogste kwaliteit en hoogste resolutie. In JPEG, want als je in RAW foto's maakt kunnen er minder op.
Ilzjuh schreef:Ik heb hem ook, geen klachten van mijn kant hoor. Alleen over de kitlens die erbij zit, maar zeker niet over de 400D zelf.
Texas1 schreef:welke klachten had jij hierover dan???