Kleine bijlees van de laatste foto's. Wederom weer niet alle tijd van de wereld. Maar kijk even hoever ik terug kom
k_m: Wat een aparte foto. En met apart bedoel ik ook wel een beetje eng Nee, maar wel echt heel gaaf gedaan zo!! Blijf er toch wel even naar kijken!!
MyHu: Grappige foto! Mooie blauwe ogen zeg!
caaramel: Hij lijkt scherp net voor de kipjes, maar wel een leuk idee. Bleven ze ook gewoon zo zitten?? Het lijken sjabootjes ( hoe schrijf je dat eigenlijk? ) Die hebben wij vroeger ook gehad, leuke kipjes!
Bumblehorse: Wat een heerlijke zachte foto met mooie kleuren zeg!!
showteam: Ahw, wat een heerlijke foto! Vind het persoonlijk net jammer dat er aan de linkerzijde van de foto iets wittigs zit, hierdoor valt het koppie net een beetje weg.
Kimmetjee04: Wat een heerlijke spontane mooie foto!
Hanna_94: Mooie foto! Misschien heel iets overbelicht op het hoofd. Maar dat kan ook mijn beeldscherm zijn natuurlijk.
Shiloh: Awh, heerlijk zo'n pup! Jammer van de wat drukke achtergrond, maar verder vind ik het wel leuk dat het een schuine uitsnede is!
Fem: Mooie foto! Niets op aan te merken
Jolandaa_: Leuke foto! Niets op aan te merken..
TeszZz: Leuke foto! Misschien ook wel leuk in kleur, of net ietsje zachter. Maar dat is denk ik meer persoonlijke smaak. Wel leuk dat ze "mee" de zee over kijken met zijn 2e!
SharonPlugge: Gave foto! Mooi zo die kleuren en hoe die op de stok zit. Ook heel mooi scherp!
LinSa: Ik vind het zachte in de foto wel wat hebben. Maar je kan in photoshop ook kleine delen aanpassen met het penseeltje, ( volgens mij, ik kan nooit zo goed uitleggen ). Maar dan kan je de delen die donkerder zijn, ietsje lichter maken, en de witte overbelichte delen ietsje donkerder. Maar zwart en wit in 1 foto met felle zon, is gewoon heel lastig.
S_imonee: Ik vind het wel een leuke foto zo hoor!
Suuszels: Hij lijkt bij mij niet helemaal scherp.. Wel erg leuk met de spiegeling in het raam!
Eline91: Wat vervelend dat je paardje ziek is.. Beterschap!!!
Nefertarie: Wat een gave foto! Niets op aan te merken..
IsaCalixa: Mooie foto! Misschien een klein tikkeltje licht op het witte, maar erg mooi!
Mariett: 23: Gaaf!! Alleen lijkt de horizon net iets scheef, of ligt dat aan mij? 24:Leuke foto!
Deetjeeuh: Mooie foto!
Agossie: Mooie foto! Had wat mij betreft iets meer beeldvullend mogen zijn, maar verder mooie foto!
Manonfleur: Wat een "zielige" blik heeft de hond. Vind het wel wat hebben in deze foto. Mooi gedaan ondanks dat het lastig is als je alleen bent.
WiancaR: Mooie foto, ik vind alleen zelf de zon iets te fel inkomen hier.
PrimaDonna_: Mooie foto! En handmatig scherpstellen werkt het beste bij bloemen. Dan verspringt je focus ook niet automatisch. En dan kan je ook nog spelen met je diafragma voor verschillende scherpte beelden.
Astor: Wat een heerlijke foto's!!! Allebei! Echt heel leuk en mooi!!
Marjoow: Fijne zomerse sfeer! Mooie foto
crazy_horses: Ik vind het een goed geslaagde foto! Erg mooi met het vallende licht zo!!
ismy: Gave foto zeg! Fijne kleuren zitten erin!
monbyou: Leuke foto! Alleen wat jammer dat je een schaduw ziet op het hoofd.
Sanne_com: Mooie foto, niets op aan te merken.
horserider22: Leuke foto! Kan je het overbelichte er niet uithalen met photoshop oid?
Jespri: Wat een heerlijke foto! Echt mooi, zachte kleuren en rustig beeld!
Tivara: Mooie foto waar ik echt langer naar blijf kijken door alle lijnen in het beeld.
Dandy200: Lieve foto, hond straalt echt vriendelijkheid uit hier.
CrazyIris: Mooie foto! Niets op aan te merken
Asselruiter: Mooie foto! Leuk gedaan met de scherpte zo!
binky: Erg fijne foto, mooi scherp op de binnenzijde en mooie zachte kleuren
Sodeletuut: Fijne foto, mooi dat het onderwerp niet in het midden zit en qua kleuren ook erg mooi!!
_Elke: Mooi scherp op het midden, leuk gedaan zo!!
Leonie_M: Leuk gedaan zo! Het lijkt alleen alsof de linkerfoto kleiner is dan de rechter? En ik vind het persoonlijk jammer dat de kat op beide 'zij' foto's dezelfde kant op 'poseert'.. Wel een hele gave kat!!
loiissaa: Hahaha.. Daar moet je toch om lachen!! Leuke foto!!
XiiaaooNaa: Gave foto!!
quartel: Awh! Die zijn echt heel schattig! Mooie foto!
Killyenn: Mooie foto zeg!! Echt heel gaaf, zeker zo zwart/wit!!
rosslover: leuke foto, misschien iets aan de donkere kant.
taarss: Mooie foto!!!
Paard_Aap: Leuke foto! Alleen ietsje donker in het gezicht van de kat, maar zwart is ook altijd wel lastig..
billionache: Super vette foto!
tesseke: Wat een leuke foto! Mooie doorkijk en ik vind het groene erin ook wel echt wat hebben zo!
Kleine bijlees is toch wel grote bijlees geworden zo..
Bedankt Wendy! chabo's een keer opgezocht. zou goed kunnen. bedankt! alleen zijn de pootjes niet zo kort als ik vind in de beschrijving van dit ras :p nog maar even afwachten hoe ze uitgroeien en lijkt er inderdaad op dat mijn focus juist voor de kuikens was.. jammer :p
Ik heb hem in de hand gehouden en ik stond op de randen van het bad, was met betegeling errond dus ik had plek genoeg om te staan gelukkig
Cioccolato
Geplaatst: 15-06-15 18:57
Gave kat!
Ik baal in deze foto van het oog. Maar ook van het halster, jong paard dus geen andere mogelijkheid. Ik probeer altijd de zon zo te hebben dat er wat leven in het oog zit. Helaas is het oog hier gewoon diepzwart.. Ik ben niet zo goed in bewerken dat ik het erin kan bewerken.
Kippies !! Weet niet de hele naam maar volgens mij iets met sabel
_Patriciaa
Geplaatst: 15-06-15 19:19
Ik wilde toch een foto inleveren maar had weer erg weinig tijd afgelopen week. Daarom weer een oude foto. De komende week heb ik wat meer tijd dus hoop ik mijn camera er weer bij te kunnen pakken.