sammy schreef:mooooooooooooooooooooooooooooooooooooi 9.5
wahahah krijg ik voor die van jou een 10??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sammy schreef:mooooooooooooooooooooooooooooooooooooi 9.5
Auky schreef:sammy schreef:ik wil proberen paarden na te teken ik wil graag hoofd fotos net zo als mijn pony zoiets zet je maar op het lijsje.
1. Auky
2. mSz_iriS (pb foto's)
3.
zet je er maar op ik wil er eerst 3 proberen
en dan zien ik wel verder
groetjes
Zoo, ik heb me er vast op geplant
Ik zal even een leuke foto uitzoeken, hij komt je per PB tegemoet
Auky schreef:sammy schreef:ik wil proberen paarden na te teken ik wil graag hoofd fotos net zo als mijn pony zoiets zet je maar op het lijsje.
1. Auky
2. mSz_iriS (pb foto's)
3. Boyke_candy zoek maar een leuke foto uit van Boyke in mijn onderschrift. Trouwens, achteraan staan vind ik de leukste foto's!
zet je er maar op ik wil er eerst 3 proberen
en dan zien ik wel verder
groetjes
Zoo, ik heb me er vast op geplant
Ik zal even een leuke foto uitzoeken, hij komt je per PB tegemoet
Auky schreef:Een kleine tip voor de tekenaar van fries Klaartje op de vorige pagina.
De bobbel in de neus, die stoort nogal. Misschien kun je de neus wat rechter maken, voor de rest een leuke tekening!!
sammy schreef:ja niet iedreen is echt perfeckt in teken en somige beginnen en ik vind het knap al tekend iemand en durft hem op bokt te zetten iedreen mag ze mening geven maar hou het wel even dan netjes
(voor als het wel gebeurt)
terlygert schreef:sammy schreef:ja niet iedreen is echt perfeckt in teken en somige beginnen en ik vind het knap al tekend iemand en durft hem op bokt te zetten iedreen mag ze mening geven maar hou het wel even dan netjes