Een zelfportretje van mij voor deze week! Gemaakt voor op mijn nieuwe site Was nog heel leuk in het bos Allemaal mensen die langs kwamen met een hondje en ik die leuk 'nonchalant' door m'n knieën heen stond te lachen naar de camera met een tweede in mijn hand en een afstandsbediening in m'n kontzak
Laatst bijgewerkt door Marit op 11-09-14 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ga me even terug trekken uit dit topic. Ik ga voorlopig geen tijd hebben wegens een nieuwe opleiding die heel pittig gaat worden 1x in de week naast werk, school, huiswerk en paardje ook nog 'verplicht'een camera vast houden word te veel.nooit gedacht dit moeten , het gaat me niet meer lukken. Ik heb geleerd van dit topic, wie weet lukt het in toekomst wel het te combineren.
Bedankt allemaal
ismy
Geplaatst: 12-09-14 11:12
Bedankt voor de feedback!
Mag ik even spammen? Ik heb iets leuks te melden, ik ga vier weken naar Nepal als fotojournalist. Hier is een topic: [BEU] Mijn droom komt uit: 4 weken als fotojournalist naar Nepal Ik hoop in die tijd een fototopic te kunnen maken en natuurlijk elke week nog steeds een foto in te kunnen leveren.
edit: ooh ja dan is het alweer 2015 dus als dit topic nog bestaat natuurlijk.
Dankjewel Agossie! Ik ga er zeker van genieten. Ben blij met de kans die school mij geeft! Als het topic er volgend jaar weer is, doe ik ook zeker weten weer mee. Vind dit echt een super uitdaging!
Dank je wel Lizaa01 voor de feedback. Ik ga akkoord met je opmerking mbt het tijdschrift, maar dat viel me dus pas op nadat ik de foto's op pc had gezet...
Marit wat een heerlijk zelfportret! Knap gedaan!
Hehe, terug van een kleine week vakantie. Dit weekend even de foto's bekijken en dan komt daarvan zeker eentje hierop
Oh leuk, bedankt! Ik ga dit gebruiken als schop onder mn kont om te oefenen met fotograferen, nabewerken, posities, verschillende objecten/dieren etc. Wil als eerst zeggen dat de foto met de hond en de spetters echt heel leuk is! Vind het zelf portret ook goed gelukt, zelf lukt het me niet!
Ik heb vanmiddag deze foto gemaakt en ben momenteel erg aan het spelen met nabewerking, wat is mooi, wat vind ik mooi, wat staat goed etc. Ik heb dus eigenlijk twee versies, weet niet of ik er 1 erbij mag plaatsen in link als vergelijking.