Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Marr schreef:Ik heb nu ook alleen de body gekocht, heel goedkoop op ebay, een refurbished product :)
Dus ik zit nog te twijfelen welke lens ik er bij zal kopen
Eleandra schreef:Is er iemand die de Fujifilm Finepix F40FD digitale camera kent?Positieve en negatieve reacties, voorbeeldfoto's, beoordelingen, allemaal heel erg welkom. Het is voor mij vooral belangrijk dat de camera mooie bewegingsfoto's maakt.
Dit is hem:
http://www.kieskeurig.nl/product/458C4C ... 4DFF34.htm
Tegen kerst wil ik hem kopen, andere leuke alternatieven (niet hoger dan die prijs) zijn ook welkom.
Nouks schreef:Paoline: wat je zelf fijn vindt en ook e.e.a. afhankelijk van je budget. Kwalitatief zijn het allebei goede merken. Wel is het zo dat Canon meer waar voor zijn prijs biedt.
Scum schreef:Nouks schreef:Paoline: wat je zelf fijn vindt en ook e.e.a. afhankelijk van je budget. Kwalitatief zijn het allebei goede merken. Wel is het zo dat Canon meer waar voor zijn prijs biedt.
Grappig. Ik vind juist dat de Nikon meer waar voor zijn geld biedt
Patriciavt schreef:Na vele malen: nog zoveel weken en mijn camera is er, kan ik jullie mededelen dat ik sinds maandagavond de trotse eigenresse ben van een Pentax K10D met een 18-50 en een 55-200 mm lens