en dan alvast Week 24. Niet heel bijzonder maar vond hem wel wat hebben door de dreigende lucht die er halverwege ineens bij kwam in de blauwe lucht.
joeluna
Geplaatst: 09-06-15 10:51
Feedback week 24
GerdjeHoran Ik vind het een erg gave foto! Vooral de nabewerking heb je heel mooi gedaan. Persoonlijk vindt ik de afgesneden manen niet storend
Tigress Erg mooie en levendige kleuren in je foto! Niet te licht en niet te donker, knap gedaan!
NESCAFE Erg mooi gedaan! De sfeer die je in deze foto laat zien en de mooie tekst die er perfect bij past! Ohja, de nabewerking vindt ik ook erg mooi!
Bellatrix Ik weet niet precies waarom, maar ik vind de foto wat hard overkomen. Misschien een combinatie van de blik van de kat en de kleuren ofzo. Misschien had ik de foto mooier gevonden met wat zachtere kleuren. Maar zeker geen verkeerde foto
Revanches Mooie kleuren! Niets op aan te merken.
Brechtjee Mooie foto, niets op aan te merken.
Marit Vind hem weer erg gaaf bewerkt! Maar ook de foto zelf is erg goed gelukt!
Valerie98 Ik kan nergens in je foto een scherpte punt vinden, dat is wel jammer. Maar verder wel een leuke compositie.
SternPhoto Aah wat schattig. Persoonlijk had ik hem mooier gevonden als hij ietsje donkerder was. Nu vind ik hem een tikkeltje te licht
Sicayes Waauw, ik vind hem erg goed gelukt! Mooie kleuren en mooie scherpte. En knap paardje
LoveUggs
Geplaatst: 09-06-15 10:57
Mijn Week 24!
De pootjes zijn helaas niet helemaal scherp maar dit laat wel zien dat er beweging plaats vind. Verder heel tevreden over de foto!
K_m & Joeluna bedankt voor de FB. Mijn camera stond op automatisch. Eigenlijk heb ik helemaal geen verstand van instellingen en maak ik momentopnames. De camera heb ik op het beestje gericht en ingezoomd en verder heb ik hem nog bijgesneden.
Vind jullie foto's allemaal echt prachtig ! Ik heb mijn camera gisteren opgehaald en al behoorlijk wat geoefend. De handleiding is ook al bijna uit gelezen en ik ben al een beetje met instellingen aan het spelen als is het nog erg lastig. Zal zo proberen een foto te plaatsen, via wat uploaden jullie meestal?
Wat komen er toch weer heerlijke foto's voorbij! Echt keer op keer genieten en inspiratie opdoen hier!
Mijn week 24 vast voor ik het weer vergeet.. Paar weken terug in de dierentuin, nu pas kunnen bewerken:
tesseke
Geplaatst: 10-06-15 16:41
Deze keer eens wat vroeger dan maandagavond 21 uur
Week 24
Dit klein koolmeesje zat in de klimplant tegen de muur in mijn tuin. Nog net kunnen redden van de kat. (kat tegengehouden en binnen gezet, koolmeesje is niet aangeraakt ).