Oh nooo, had er maandag ochtend/middag nog aangedacht om week 36 in te leveren maar er kwam zoveel tussen (eerste autorijles ) dat ik vergeten ben om te plaatsen|o
Ik heb me weer eens aan de feedback gewaagd. Puur gekeken naar wat bij mij opkwam als ik de foto's zag en wat ik persoonlijk eventueel anders had gedaan.
Feedback week 36 - 2014:
Agossie Heel mooi vastgelegd, zit een fijne, juiste sfeer in de foto.
Asselruiter Mooi dat de kat goed scherp is! Ook is de kat wat lichter, wat maakt dat hij echt het onderwerp van de foto is. Jammer van het tijdschrift, daar werd mijn blik vrij snel naartoe getrokken.
Bellatrix Heel gaaf gedaan! Kleuren zijn mooi en de compositie vind ik erg leuk!
binky De foto lijkt niet helemaal scherp te zijn, ook is hij wat donker/grauw. Ik zou boven wat minder ruimte hebben gelaten en onder net ietsje meer.
calice Hele fijne kleuren en het juiste is scherp!
C_estmoi Mooie foto! Je blijft naar de foto kijken door de verschillende onderwerpen; molens, boot, huisjes, wolken. Dat maakt dat het levendig wordt. Het bootje brengt voor mij beweging in de foto, mooi!
Deetjeeuh Mooie, scherpe foto en fijne kleuren! Jammer dat er een klein “prutje” bij de ooghoek zit.
Dshots Wat een schattige foto! Persoonlijk vind ik het jammer dat de kop van de rechterhond niet helemaal scherp lijkt en dat de pootjes van beide honden er niet helemaal op staan.
Eviii_x Mooi gedaan zeg! Ik heb het idee dat het hoofd (voornamelijk de rechterkant) niet helemaal scherp is. Wel een mooie foto!
Fenneeee Mooie scherpe foto. Wel zou ik een iets andere compositie nemen, dat je net iets meer van zijn lijf ziet. Nu lijkt zijn hoofd een beetje uit verhouding met zijn buik etc.
Irene96 Deze foto spreekt me enorm aan! Kan niet zo goed uitleggen waarom. Heel mooi!!
it_is_me Wauw wat mooi scherp! Mooie kleuren ook! Wel zou ik persoonlijk de bloem iets meer naar links in beeld hebben gezet, nu staat hij zo in het midden.
ismy Leuke uitsnede zo, vierkant! Verder een mooi moment gepakt, er gebeurd iets in de foto.
Jessica_1998 Ik vind deze foto niet zo heel sterk, sorry! De horizon is niet recht en de spullen rechts maken de foto rommelig. Wel leuk dat je de foto gemaakt hebt vanaf onder, dit geeft een leuk effect!
JewEmm Wat een bijzondere foto. Heb je er iets van een filter overheen gedaan? Het heeft wel wat zo!
jilinda Wat een mooie heldere foto! Lekker fris. Jammer dat er net niks zichtbaar is van de boom links.
Jolandaa_ De lichtjes in de foto komen goed uit, voornamelijk het gebouw wat verlicht is, dat ziet er mooi uit zo! Wel jammer dat de foto over het algemeen wat donker is.
kimberley23 Tof onderwerp! Hij lijkt niet helemaal scherp te zijn op de kop, klopt dat? Ik zou boven ietsje minder ruimte hebben gelaten, maar dat is mijn persoonlijke smaak.
KletsKoekje Schattige foto! Mooi scherp en fijne, frisse kleuren.
laurajoy15 Mooie omzetting naar zwart/wit. De compositie maakt het een interessante foto. Jammer dat het paard een wat norse uitstraling heeft.
Leonie_M Gaaf moment vastgelegd! Ik zou persoonlijk rechts wat meer ruimte in de foto laten, het paard dus ietsje meer naar links zetten. Maar verder een mooie foto met fijne kleuren!
manonnevot Leuke compositie! Misschien zou er ietsje meer kleur in de foto mogen, maar leuk gedaan zo! Wel zou ik het stukje touw rechts hebben weggewerkt, of de foto een beetje hebben bijgesneden.
Marit Prachtige, scherpe, foto weer met mooie kleuren! Heel mooi!
Marjoow Gaaf! Persoonlijk vind ik de ondergrond en hekjes wat te (overbe)licht, maar wel een gave foto!
Mb_foto Leuke compositie! Wel vind ik de kleuren in de foto niet heel mooi, beetje roze/paarsachtig lijkt het nu. Ook lijkt het paard niet helemaal scherp te zijn.
monbyou Hihi wat een leuk, eigenwijs koppie! Mooie foto!
straalina Op het goede punt scherpgesteld! Misschien had je ook van wat meer onderaf kunnen fotograferen voor een andere compositie. Nu mist er onder een beetje ruimte.
Suuszels Mooie foto! Wel had ik persoonlijk onder wat meer ruimte gelaten.