Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mariett schreef:Jaaaa geweldige foto Geralda. Je had hem al op Facebook gedeeld en ik vind hem echt top, die bewerking ook!
mmvs: ik zou aanraden om Phlearn te kijken (op youtube). Die heeft daar een tutorial over (maar dan met motion blur geloof ik). Het idee is om de beestjes op één laag weg te werken en dan dus alleen de achtergrond over te houden. Dat blurren en dan de beestjes er weer opnieuw op zetten.
Doe ik ook wel eens
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
BoschA schreef:LWDaisy; De tweede foto is wel erg hoog in saturatie. Ik zou hem wat minder geel/ groenig maken![]()
Ik ben zelf ook maar weer eens aan de slag gegaan met een oude foto. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
[ [url=m/H6K8yM.jpg]Afbeelding[/url] ]
BoschA schreef:@mmvs Ik vind het blurren van de achtergrond al aardig gelukt hoor. Ik zou alleen het verloop tussen de struik en het gras nog wat zachter maken aan de rechterkant bij je 1e foto. Misschien kan de refine edge functie je ook nog wel verder helpen met die haartjes. Soms vind ik die wel bruikbaar, maar af en toe maakt ie er ook een puinhoop bij mij van hahaMaarja ik gebruik het ook niet heel vaak en ben niet zo'n pro in photoshop betreft achtergrond vervagen of veranderen. Bij de 2e foto vind ik persoonlijk het contrast ietwat te groot.
Marriet; Wow echt heel netjes!
Mooie foto en nabewerking Nayomie
LWDaisy; De tweede foto is wel erg hoog in saturatie. Ik zou hem wat minder geel/ groenig maken![]()
Ik ben zelf ook maar weer eens aan de slag gegaan met een oude foto. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
[ [url=m/H6K8yM.jpg]Afbeelding[/url] ]
mmvs schreef:Mariett schreef:Jaaaa geweldige foto Geralda. Je had hem al op Facebook gedeeld en ik vind hem echt top, die bewerking ook!
mmvs: ik zou aanraden om Phlearn te kijken (op youtube). Die heeft daar een tutorial over (maar dan met motion blur geloof ik). Het idee is om de beestjes op één laag weg te werken en dan dus alleen de achtergrond over te houden. Dat blurren en dan de beestjes er weer opnieuw op zetten.
Doe ik ook wel eens
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ah thanks! Ga ik zeker bekijken. En hele gave foto en bewerking !!
MariaMaaike schreef:assileM: mooi opgelicht!
Maaikemuis: prachtig
Ook weer eens een (wat extremere) voor en na van mij
Voor:
[ Afbeelding ]
Na:
[ Afbeelding ]
Op mijn mobiel lijken de kleuren een beetje onnatuurlijk groen, misschien pas ik dat nog even aan