Iemand trouwens de cursus gedaan die je werd aangeboden bij de aanschaf van een Canon 400D?
Heb ik volgende week en ben benieuwd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:exact hetzelfde? ik denk dat ik t dan verwar met s6500 ik heb namelijk nog een fuji in me handen gehad en deze was toch echt fijner. vind ik dan
Kayuna schreef:Hey!
Ik wil al een poosje een nieuwe camera.
Tot nu toe heb ik steeds met de canon a70 gefotografeerd, alleen deze begint ouderdoms verschijnselen te vertonen.![]()
Nu zag ik in de folder van de v&d de FujiFilm S-5700.
Heeft iemand ervaring met deze camera?
Is het een aanrader?
(mischien heeft iemand wat meer voorbeeld foto's van beweging/portret?)
Aangezien het van mijn eigen geld betaald word en ik geen spijt wil hebben van de aankoop!
patsur schreef:Ethelate, ik vraag me af wanneer jij een D300 in handen hebt gehad? Ik dacht dat die pas in november vekrijgbaar waren? Of was het geen Nikon?
lotteluvah schreef:Ik heb nu dus de fuji 5700. Binnenkort wil ik toch wel de stap maken naar een dsrl. Alleen ik twijfel zo welke. Ik wil de camera vooral gebruiken voor paarden fotografie. Ik twijfel tussen de Canon 400D en Nikon. Maar welke Nikon? Van Nikon heeft een paar leuke modellen dus raak ik de kluts een beetje kwijt![]()
Wat raden jullie mij aan?
runningkawa schreef:Veel plezier met je FZ 18
Ik heb 'm nu een weekje en bevalt me goed
Ethelate schreef:Afgelopen week de cursusdag van het NIDF gehad die bij de 400D werd aangeboden en was wel leerzaam. Veel dingen waren niet nieuw (en er zaten er echt die nog nét wisten hoe dat ding aanmoest en dure IS objectieven en geen idee wat IS inhoudt enz. Ik was bang dat ik daar als leek zat maar dat was gelukkig niet zo) en standaard SLR verhaal maar handige dingen over lichtmetingen vast zetten en welke trucs je kunt uithalen als je tegen het licht in fotografeert enz.
TeeGee schreef:Bij de Mediamarkt is de Nikon D40 voor 466 euro.
Wat zijn jullie ervaringen met deze camera? En wat vinden jullie van de prijs?
Elessar schreef:TeeGee schreef:Bij de Mediamarkt is de Nikon D40 voor 466 euro.
Wat zijn jullie ervaringen met deze camera? En wat vinden jullie van de prijs?
Zit daar een 18-55 objectiefje bij?
Zoals mijn voorganger al zegt; er past maar een gering aantal objectieven op deze body.
D40 vind ik verder een prettige camera om mee te werken. Erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.