sammy schreef:enm mijn pony heet samba
Okey ..
Ik dacht nl dat hij van viefdepief was . Maar in ieder geval , ik ben ermee bezig om je pony na te tekenen

Groetjes Sharona
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sammy schreef:enm mijn pony heet samba
Auky schreef:
Boyke_Candy schreef:Ik weet niet of jullie het weten, maar foto's moeten groot zijn om ze te kunnen natekenen. Er worden zoveel kleine foto's geplaatst...
emkelover schreef:hoi allemaal
Aangezien ik nu wat beter kan tekenen ( volgens mezelf) wil ik voor 2 mensen hun paarden natekenen . Hier is mn lijstje
1 :ginniej:o
2 :
Het maakt niet uit 0f het hoofd of lijffoto's zijn .. als er maar geen mensen bij op staan
wie geeft deze ''beginnerling'' een kans om jullie paard na te tekenen ?:P
gr sharona
ginniej schreef:emkelover schreef:hoi allemaal
Aangezien ik nu wat beter kan tekenen ( volgens mezelf) wil ik voor 2 mensen hun paarden natekenen . Hier is mn lijstje
1 :
ginniej![]()
2 :black_light
Het maakt niet uit 0f het hoofd of lijffoto's zijn .. als er maar geen mensen bij op staan
gr sharona
hier een hoofd foto
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0XACfAjQdvl8JXeLHQWtd8KfErzkfQUxO0aC6YCM3s9Gil2SnC5ta0A!i9wDnRQiF5nzDtFQoji4MqnYrzHFOABRSh1dOjyhnA83HClmeV*AITPVdwpIKlu3F4mTCW*TwScCfK3GUKuc/Afbeelding%201121.jpg?dc=4675528400805723944
[/img]
emkelover schreef:hoi allemaal
1 : ginniej
2 : xXVeronaXx
gr sharona
terlygert schreef:Heeft iemand nog een mooie pony/paard inde aanbieding die ik mag natekenen?? (alleen hoofdfoto's graag)
Dat zou heel leuk zijn!!
Ik doe dr ook 2.
1. mSz_iriS
2.
terlygert schreef:Heeft iemand nog een mooie pony/paard inde aanbieding die ik mag natekenen?? (alleen hoofdfoto's graag)
Dat zou heel leuk zijn!!
Ik doe dr ook 2.
1.
2.