Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tatariki schreef:Hmm, dan gebruik ik wel een stilstaande afbeelding
scoebje schreef:ik weet niet of die vraag hier thuishoort , maar ik geen foto die op mijn computer staat ( harde schijf) afhalen voor mijn avater
als ik mijn avater wil veranderen staat er alleen voor een internet adres in te vuleen met die foto en dat lukt me ook niet
weet er iemand hoe ik een foto uit mijn harde schijf als avater kan nemen ?
Nancy_evita schreef:vet coole ava rakkertje13
Ik heb mijnes eens weeres veranderdik was mijn comp aan het opschonen dus ik had zin om een andere ava te nemen
Citaat:Quote:
1. juulx08 (foto's doorgeven! foto's voor 5-12 niet doorgegeven? van de lijst af!)
2. pipeloi (foto's doorgeven! foto's voor 5-12 niet doorgegeven? van de lijst af!)
3. BlueLady (foto's doorgeven! foto's voor 5-12 niet doorgegeven? van de lijst af!)
4. Pescootje (foto's doorgeven! )
6. arans (doet slimmerik, die is beter in hartjes dan ik )
7. oOAmandaOo (foto's bitte )
8. _Catl0ver_ (filmpje via msn nodig! )
9. Bonfiregek (foto's doorgeven! )
10. Nancy_evita (foto's doorgeven! )
11. Topaas (foto's doorgeven! )
12. anonnn
13. freaky
14. Sabiientjje
15. NuttigeNero
Nancy_evita schreef:dankje alvast
Mag die van mij 90 bij 90 zijn![]()
?
freaky schreef:Rakkertje je bent een topper, echt lief dat je al die avatars maakt voor al die onhandige mensen! Ik wacht geduldig af....
Nancy_evita schreef:Ik ben ze allebei aan het uploaden, maar als ik die van 90 bij 90 aan het uploaden ben, wordt ie heeel klein(30 bij 30 )
Jodievanmij schreef:Ik wil er ook wel graag een kan dat nog??
rakkertje13 schreef:Nancy_evita schreef:Ik ben ze allebei aan het uploaden, maar als ik die van 90 bij 90 aan het uploaden ben, wordt ie heeel klein(30 bij 30 )
waar ben je ze aan 't uploaden dan, oid ? en waarvoor?