Neverland schreef:De 24-70 f2.8 vind ik een hele mooie lens! Ben daar heel blij mee!Vooral met portretten doet die het super goed!
Jup

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neverland schreef:De 24-70 f2.8 vind ik een hele mooie lens! Ben daar heel blij mee!Vooral met portretten doet die het super goed!
MarjanB schreef:Haha Marije zo wild doe ik nietmaar idd wel een idee om de body te houden. Moet dan alleen ook weer een nieuwe tas.. Blijf aan de gang zo haha 1 van jullie een tip voor een goede tas waar twee body's en een stuk of 4 lenzen (waaronder de 70-200) in passen?
Weet wel dat ik de 24-70 f2.8 wilalleen die is ook weer zo gruwelijk duur!
MarjanB schreef:Haha Marije zo wild doe ik nietmaar idd wel een idee om de body te houden. Moet dan alleen ook weer een nieuwe tas.. Blijf aan de gang zo haha 1 van jullie een tip voor een goede tas waar twee body's en een stuk of 4 lenzen (waaronder de 70-200) in passen?
Weet wel dat ik de 24-70 f2.8 wilalleen die is ook weer zo gruwelijk duur!
Liselot schreef:Een 3.5 is niet lichtsterk genoegSigma heeft ook nog een zoomlens met over het hele bereik 1.8, een 18-35. Voor op een crop is dat dikke prima
https://www.kamera-express.nl/product/1 ... _9EALw_wcB
8nnemiek schreef:Is een lichtsterke lens wel nodig? Als je stilstaande beelden fotografeert dan kan dat prima op statief. Het kan juist mooi en functioneel zijn om de vaste objecten als een bank te bevriezen en daar een persoon achter langs te laten lopen die dan onscherp wordt. Dat maakt een foto dynamisch en wordt regelmatig toegepast in reclamefotografie.
RianneH schreef:Ik heb een vraagje![]()
Ik zoek een objectief waarmee ik tijdens vakantie goed uit de voeten kan, ik wil graag de omgeving mooi op de foto willen zetten, dit kan zowel in de stad/architectuur zijn of juist de natuur. Objectief moet niet té zwaar of lomp zijn want wil er de hele dag mee kunnen lopen.
Moet passen op canon EOS 700D en nieuwprijs 700-800,- hoewel ik hem graag tweedehands aanschaf![]()
Ooit heb ik de 17-55 F2.8 IS aangeraden gekregen, daarmee zit ik denk ik nog steeds bij de beste voor deze wensen?