Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Nee die blauwe stukken geeft aan dat je daar informatie verliest in de donkere delen. Je hebt hem dus te donker daar. Als je foto te licht is worden die delen rood die overbelicht zijn. Je moet dus eigenlijk de foto iets oplichten, ook als je naar het histogram kijkt zie je dat de hele foto erg donker is en je weinig middentonen en hooglichten hebt.
Ik zou hem dus minder donker gemaakt hebben.
Marije_1997 schreef:DiscoDipp schreef:Wat zijn die blauwe dingen op de hond??
Ik denk dat dat komt omdat mijn laptop niet de allerbeste videokaart heeft voor fotobewerking. Zit niet in de foto zelf hoor, komt door het programma. Heb het ook bij Photoshop RAW. Idk wat het is.
Marije_1997 schreef:Ik heb vandaag een portfolio shoot gedaan met twee voorbeeldige honden. En moet zeggen dat ik met deze foto's wel echt lightroom kan leren kennen.
Before and After
[ [url=m/1s6yRU.png]Afbeelding[/url] ]
Ik moet overigens nog beginnen met de cursus, dus kan zijn dat ik veel dingen mis of niet weet te vinden. Maar vind het toch aardig netjes zo.
Amado7 schreef:Marije_1997 schreef:Ik heb vandaag een portfolio shoot gedaan met twee voorbeeldige honden. En moet zeggen dat ik met deze foto's wel echt lightroom kan leren kennen.
Before and After
[ [url=m/1s6yRU.png]Afbeelding[/url] ]
Ik moet overigens nog beginnen met de cursus, dus kan zijn dat ik veel dingen mis of niet weet te vinden. Maar vind het toch aardig netjes zo.
Als ik heel eerlijk ben vind ik de eerste mooier dan de tweede! Maar ik hou van lichte foto s