[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JewEmm

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 22:29

Deze week weinig tijd gehad, dus een van m'n eigen dames op de foto gezet. Ik vond het licht wel erg mooi en de blik van d'r past echt bij haar karakter.

Afbeelding

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 22:32

Week 23.
Blij dat fotografie kan zorgen voor de afleiding die je op dat moment nodig bent. Alhoewel je dan wel kapot bent omdat daarna alles dubbel zo hard aankomt.

Afbeelding

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 22:38

Lipydo schreef:
magda_90 verzamelt hier
Fijne kleuren en contrast! Paard staat zo niet echt op z’n charmanst (er is geen nek, tegenover een lekkere welvaren of drachtige buik ).

Aah hier is de opmerking waar de eigenaresse mij al op wees. :)

Paard staat hier lekker op zijn "weilands", heb hem niet gepositioneerd o.i.d., hij stond gewoon lekker te suffen in de zon en zo heb ik hem gefotografeerd. Wellicht niet charmant, maar wel zoals het moment op dat moment was.
Overigens niet drachtig (deed auw bij eigenaresse :(:) ) maar wel lekker welvaren inderdaad.

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 23:04

Week 23.
Vlak bij mijn verzorgpaard staat een kudde mooie paarden, dus ik heb mijn camera meegenomen en vanaf het hek wat foto's genomen. Er zijn zo een leuke foto's uitgekomen! Kon bijna niet kiezen welke in te sturen!
Afbeelding

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 23:38

Mijn POTW

Afbeelding

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 23:41

Erg drukke week gehad en dus weinig kans gehad om feedback te geven helaas, hopelijk kan ik daar komende week wat tijd voor vinden.

Hier mijn week 23:

Afbeelding

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 00:01

week 23 :-)
Afbeelding

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 07:23

Mijn week 23;

Afbeelding[/quote]

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 08:22

Kunnen jullie mijn foto zien? Want op het werk doet hij het niet, maar op mijn laptop wel :?

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 08:23

Nee ik kan hem niet zien op m'n telefoon

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 08:34

Aaaarrghh...

Week 23:

Afbeelding

Nu wel?

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 08:37

Ja nu wel, mooie foto!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 09:22

Zo.. Een feedback-post van week 19:

glenstorm: Mooie compositie, de hond is mooi scherp en de paardenbloemen geven een erg mooie sfeer. Ik persoonlijk had de hond net wat meer eruit laten springen, door ‘m iets op te lichten.

Mariett: Heel erg mooi! Ik houd er van als het ‘object’ aan de zijkant hebt staan en je daardoor een stuk extra natuur te zien krijgt.
Ook erg mooie bokeh van het water op de achtergrond!

Bumblehorse: Mooie compositie. Je zegt zelf al: Had beter gekund.. Wat had je persoonlijk zelf beter willen zien?
Ik persoonlijk zou willen dat het bruidspaar er meer uitgesprongen had, nu ligt de nadruk niet echt op hun.

LoveUggs: Al best een sterke foto. Ik ben ook nog geen ster in beweging. Je ziet nog een klein beetje onscherpte op de benen op jouw foto en de horizon is een tikkeltje scheef.

Valerie98: De foto is niet helemaal scherp en hij is ook een tikkeltje oranje. Verder zou ik het leuk hebben gevonden om het hoofd van het meisje op de foto te zien, zodat je kunt zien hoe haar gezichtsuitdrukking is in deze omhelzing.

Bellatrix: Heel erg mooi, tikkeltje mysterieus door het oog van de zwaan. Vooral ook die waterdruppel die van z’n snavel valt erg prachtig!

Kanzi: Mooie foto, mooie setting! Alleen heb ik het idee dat de reiger net iets meer het onderwerp van de foto had kunnen zijn. Ik mis nu een beetje dat mijn oog er niet direct op valt.

GerdjeHoran: Wat heerlijk he die veulens? Heerlijke foto!

louissaa: Leuke foto. Al had ik persoonlijk de modellen iets verder van de bomen afgezet, zodat die niet zo scherp worden.
Ook zijn er wat kleine dingen die mij afleiden: Het halster wat erg laag op de neus zit, het halstertouw en het de flat op de achtergrond.

ponyaddicted:
Leuke foto! Kippen zijn toch nog best beweeglijk om op de foto te zetten.
Ik had zelf liever wat meer ruimte gezien rondom de kip, vooral aan de bovenkant had ik persoonlijk de staart er helemaal op gezet denk ik.

SternPhoto: Mooi met de paardenbloemen. Al heb ik het idee dat de kop van de hond niet helemaal scherp is en dat het focuspunt meer op de paardenbloemen ligt. Kan dat kloppen?

IsaCalixa: Mooie silhouet, zeker voor een eerste keer, mooie oranje kleuren!

taarss Erg strakke silhouet! Heel erg mooie kleuren in de zee en lucht! Beetje een rare pose van het paard alleen ;) !

showteam: Super gave foto! Ik mag denk ik aannemen dat je iemand (een volwassene) hebt weggewerkt, of niet? Zoja, het is echt niet te zien! Super leuk idee ook met die ballonnen!

k_m: Mooi! Meer kan ik eigenlijk niet zeggen!

Asselruiter:Leuke spontane foto! Mooie scherpe ogen ook!

Dandy200: De brug lijkt ook niet helemaal recht, maar dat kan soms ook mindf*ck zijn als je er te lang naar blijft staren.
Ik houd van dit soort plaatsen en dus ook foto’s! Mooi!

binky: Haha, je ziet echt de eigenwijsheid in dat gezichtje! En de ogen zijn prachtig scherp en geven ook de heerlijke ondeugd aan van het meisje! Wel wat ruis rondom, dat is het enige minpuntje.

Brechtjee: De foto is inderdaad net niet scherp. Kan soms erg frustrerend zijn he? Want op zich zou het wel een mooie foto zijn als ie scherp was en net wat warmer en helderder van kleur.

horserider22: De roos is erg mooi, maar ik mis net wat warmte, wat meer kleur in de kop van de roos. Nu vallen er schaduwen op.

Racheel: Mooie foto, mooi scherp. Nu je zelf de bloesem benoemd, ga ik kijken en vind ik het jammer dat je eigenlijk maar ze weinig bloesem kunt ‘herkennen’ in de foto.

Tivara: Heel erg mooi! Ik moet me ook maar eens gaan aanzetten tot landschapsfotografie. Want als ik jouw foto zie dan wil ik dat toch ook beter kunnen :P !

Agossie: Wat een prachtig model heb je toch! Heerlijk gewillig!
Hoe zou de foto zijn met een lichtere achtergrond. Ik vind de foto zo donker (terwijl de belichting wel goed lijkt, maar meer de sfeer zeg maar)…

Sodeletuut: Hele mooie foto! Ik houd van de manier van bewerking qua kleur.. Niet te fel, niet te overdreven.

Verosjaak: Jammer dat er net een stukje oor mist aan de linkerkant. Verder een erg mooie foto. En inderdaad, dit soort modellen werken helemaal niet mee ;) !

Hanna_94: Leuke foto. Al zou ik zelf nog het paaltje en draadjes wegwerken, dan geeft het een mooi landschap gevoel.

wendy1987: Mooie foto! Iets meer ruimte aan de bovenkant had misschien wel mooi geweest boven die rechtertulp.

Jespri: Prachtige foto. Mooie kleuren, de ogen ook supermooi scherp! Niets op aan te merken.

Jolandaa_: Mooi! Super gaaf ook dat je het patroon op het oog zo goed kunt zien!

joeluna: Supergave foto van de maan. Ik vind de compositie erg mooi. Al had ik de foto denk ik niet vierkant uitgesneden. Met wat voor camera en lens heb je deze foto gemaakt?

PrimaDonna_: Wat leuk dat er zulke foto’s bij jullie rondvliegen. Hij heeft echt een leuke camouflage kleur! Wat ik op deze foto een beetje jammer vind is dat hij door zijn kleur een beetje wegvalt op de achtergrond.
Misschien had ik de vogel wat opgehelderd.

Tigress: Mooi, heel teder inderdaad!

_Patriciaa: De foto oogt bij mij wel scherp hoor. Mooi! Hele mooie kleuren! Idyllisch plaatje zo!

Ingvild: Mooie foto, niets op aan te merken verder.

quartel: Gave plaat! Volgens mij is het een gaaf evenement Elfia.

goriginal: Mooie kleuren en mooi moment! Persoonlijk vind ik ‘m ook wat aan de krappe kant.

Astor: Mooie belichting! Verder niets op aan te merken.

MyHu: Niet slecht als de foto door glas heen is genomen. Persoonlijk had ik het hele hoofdje van het aapje erop gezet. Nu mist een stukje hoofd.

crazy_horses: Ik zie eigenlijk niet precies wat het nou is? Volgens mij een vrouw met lang krullend rood of bruin haar. Maar ik kan er eigenlijk niet echt iets uit halen.

Anouska15: Ik vind ‘m persoonlijk wat aan de krappe kant, ik had wat meer ruimte aan alle kanten willen zien.
Maar wat een mooi paard!

rosslover: Wat een lieve foto! Maar helaas niet helemaal scherp.

Marit: Weer prachtige kleuren, zoals altijd! Mooie foto!

MarijeR: Jij hebt toch altijd zulke gave vogel foto’s! Ga je er echt lang voor zitten en dan wachten op het juiste moment? Of heb jij gewoon elke keer een geluksmomentje?

Deetjeeuh: Wat gaaf met die optrekkende mist. Wat heb je er nog aan bewerkt? Als je zegt dat dit zo ongeveer de enige foto is die je bewerkt hebt?

it_is_me: Hele mooie scherpe foto. Verder niets op aan te merken.

_Elke: Ik zou wat meer ruimte hebben genomen onder de benen van het paard en de horizon net wat rechter. De foto is nu een tikkeltje scheef.

Sanne_com: Wat een mooi geheel! De amazone heeft mooie naturel kleuren aan en dat past perfect bij de omgeving. Heel mooi!

magda_80: Het hoofdje van de pony lijkt wat overbelicht en persoonlijk had ik net wat meer ruimte willen zien aan de rechterkant.

XiiaaooNaa: Superleuke foto! Hele mooie warme kleuren. Super!

monbyou: Leuke foto, maar niet helemaal scherp en wat onderbelicht/harde schaduwen op het hoofd.

WiancaR: Mooie foto! Ik houd van die ‘harde’ groene kleuren. Alleen het risico is dan wel dat het paard ook wat groenig wordt en dat lijkt nu ook een beetje, zeg maar een groene waas over de haflingerkleur.

Marjoow: Leuke foto! Als ik goed kijk lijkt het alsof er is scherpgesteld op de hand in het haar, persoonlijk had ik scherpgesteld op het gezicht van het model.
Maar misschien ligt het aan de upload?

Eline91: Mooie foto! Ik ben echt nog slecht in bloemen foto’s, dus ik ben altijd geïntegreerd door mooie bloemen foto’s!

ismy: Heel mooi moment heb je weten vast te leggen. Je kunt zien dat het echt is en niet geposeerd.
Ik weet niet of het echt meer waarde had gehad, maar ik ben zelf gewoon niet zo van de afgehakte lichaamsdelen, dus ik had persoonlijk de oren er wel opgezet.

LinSa: Supercool! Dat moet ik toch ook maar eens gaan proberen.. Altijd leuk die experimentjes..

Heavenslove: Heel mooi, ik houd echt van deze lente-kleuren! Heerlijke foto!

S_imonee: Super spontane foto, dat is toch wel het mooie in het leven toch?
En inderdaad, wat drukke achtergrond, maar je zegt het zelf al.

billionache: Inderdaad wel wat ruis zoals je zelf al zei. Met wat voor instellingen heb je deze foto geschoten als ik vragen mag?
Ondanks de ruis toch een mooie ‘zachte’ foto.

SternPhoto: Mooi paard, nette foto. Persoonlijk vind ik de compositie niet zo mooi, ik denk dat ik de foto horizontaal gemaakt had of verticaal en wat meer ruimte aan de linkerkant en wat minder aan de rechterkant.

Suuszels: Mooie foto! Mooie kleuren! En gefeliciteerd met je verjaardag ;) !

Ylvy: Mooie foto! De pret straalt er bij de mensen vanaf. Maar ik kan het niet helpen dat ik me altijd afvraag of die dieren er nou ook echt van genieten.

calice: Het blijft heerlijk vertederend die mooie baby foto’s!

SharonPlugge: Mooi die kleur van de ogen. Persoonlijk had ik de ogen net wat scherper willen zien.

TeSzZ: Super leuk actieshot! Mooi scherp ook!

Ash_: Mooie foto! Verder niets op aan te merken.

Joysieee: Het is dat je het zelf zei, maar bij kinderen vind ik dat eigenlijk nooit zo storend, maar nu je het gezegd heb, kan ik het niet helpen dat ik telkens op de viezemondhoek let!
Maar erg mooie foto van je zusje. Hele mooie ontspannen gezichtsuitdrukking!

Jessica_1998: Leuke foto!

CrazyIris: Je foto doet het niet meer, dus kan helaas geen feedback geven..

EskeGirl: Hij is inderdaad niet helemaal scherp, maar ik denk dat wanneer je het hoofdje wat meer belicht/oplicht dat het al minder opvallend is. Er zit nu vooral wat schaduw overheen / het is wat onderbelicht.

JewEmm: Mooie foto! Ik blijf erbij, die hoofdstellen vind ik echt foeilelijk.. Maar dat is persoonlijke smaak en dat heeft niets te maken met jouw fotokwaliteiten ;) !

tesseke: Mooie Bokeh! En goed gedaan voor een eerste keer mensen!

NESCAFE: SUPERGAAF! Heerlijk die ‘gezichtsuitdrukkingen’ van die honden! Heerlijk! Ook dat rondvliegende kwijl… Geweldig! Sterke foto, ook mooi scherp!

Cioccolato:Mooie foto! Ik zou gewoon lekker gaan oefenen op het wegwerken. Want het zou wel mooier zijn als de draadjes weg zijn.

Killyen: Heel mooi! Volgens mij is de zwartwit omzetting ook echt een meerwaarde in deze foto! Mooi!

hilly200: Hele mooie sfeerfoto! Niet helemaal scherp, maar dat is naar mijn idee niet super storend.

MZorro: Leuke foto! Verder niets op aan te merken.

Gub: Heel erg leuke en spontane foto!

jilinda: Je zegt het zelf al, ruis en niet scherp op de juiste punten. Hij lijkt scherp op het vest en persoonlijk had ik het liever op het gezicht gezien :)

Revanches: Heel mooie bloesemfoto!

Robin_Rikkie: Het oog heb je heel netjes opgelicht! Goed gedaan! Mooie foto!

Sicayes: Mooie foto! Verder niets op aan te merken.

LOVESUSHI: Leuke foto! De pony staat er echt lekker stoer op met zijn hinnik!

Maaaarije: Je kunt zien dat het boktupload is, ik vermoed dat ie een stuk scherper was geweest via een andere upload. Want het idee van de foto is erg mooi!

Lipydo: Super gaaf! Goede sfeer weergegeven in de foto.

manonfleur: Mooie foto, wat aan de kleine kant is de foto. Verder geen aanmerkingen.

caaramel: Leuk idee. Alleen lijkt de foto niet helemaal scherp op het neusje, dat is wel jammer.

Nefertarie: Heerlijk spontane foto!

Iejoor: Ik vind het altijd lastig om feedback te geven omdat het soms zo onaardig kan overkomen, dus ik allereerst gezegd: Het is niet onaardig bedoelt!
Maar… ik vind de foto niet zo bijzonder. De foto is geen mooie compositie, er mist een stuk kont. Het is een rare uitsnede/crop.
Verder zit er een harde schaduw op het hoofd en lijkt de foto wat ‘oranje’..

Ontvangen feedback:
week 18:
LOVESUSHI: Dankjewel en mee eens dat het zonde van de schouder is.
LinSa: Dankjewel. Nu je het zegt, inderdaad de kleur van het shirt valt een beetje weg tegen de achtergrond van de muur.
taarss: Dankjewel!

week 19:
LOVESUSHI: Dankjewel!
Eline91: Dankjewel voor je feedback. Ik denk dat dat inderdaad persoonlijke smaak is. De kleur van het oog kwam niet helemaal tot z’n recht in de originele foto Het oog is toch wel echt richting deze kleur in het echt. :)
S_imonee: Dankjewel!

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 09:34

T zou kunnen komen door de upload heb m via fb gedaan.

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 09:35

Dankje Femke!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 11:04

Fem, thanks voor de feedback! Kan best kloppen hoor! Was vlak voor mn cursus naar Duitsland en ik dit was net nog op t moment dat ik nog niet precies wist hoe of wat.. Mn sluitertijd had hier wss net even een tikkeltje omhoog gemogen. Zijn een hoop punten die ik nog wel eens vergeet.. Met name het recht zetten van de horizon idd, en bijvoorbeeld het croppen van een foto. Heb vanavond een foto die ik wel heel leuk vind. Ook met volle beweging maar erg goed gelukt vind ik zelf haha

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 11:08

Vandaag gaat mijn cameraatje naar Tech Repair. Ik hoop in staat te zijn met mijn telefoon nog wat nieuwe foto's te maken, maar anders komen er de komende weken tussendoor nog wat foto's uit de oude doos.

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 12:10

Week 23

Mijn prachtige meisje <3 Ze ging er echt voor staan vanmorgen. Het is echt een fotomodelletje. <3

Afbeelding

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 13:38

Week 23

Afbeelding

Deze week weer eens een foto van Nederlandse bodem, na 20 buitenlandse fotos!

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 13:50

Mijn week 23.
Ben momenteel even druk en heb even een fotodipje dus het is een oude foto geworden. :)

Afbeelding

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 14:40

Vervolg week 22.
TeSzZz Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Lovesushi Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Maaaarije Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Leonie_M Mooie foto, niets aan toe te voegen.
_Patriciaa Lieve foto. Ik vind de kleuren wel wat fel en hard.
Tesseke Mooie foto, niets aan toe te voegen.
CrazyIris Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Jessica_1998 Mooie foto. Persoonlijk had ik een lager standpunt genomen.
K_m Mooie serie zeg. Erg leuk die bedrijfsreportages. :)
Agossie Mooie foto, niets aan toe te voegen.
MZorro Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Deetjeeuh Mooie foto, leuk gedaan. Niets aan toe te voegen.
Iejoorr Mooie foto. Persoonlijk vind i het roze wel wat te fel. De roos lijkt overbelicht, hij valt hier behoorlijk weg in wit, terwijl die volgens mij licht roze is.
Joeluna Mooie foto. Het meisje lijkt hier onscherp is dit expres gedaan? Ik had denk ik zelf gekozen om haar ook scherp te houden.
SharonPlugge Mooie foto, mooie omzetting naar zwart/wit. Niets aan toe te voegen.
Hilly200 Mooie foto, hele mooie zachte plaat.
Jilinda Mooie foto, leuk gespeeld met de instellingen.
Kanzi Mooie foto, goede timing haha. Niets aan toe te voegen.
Jolandaa_ Lieve veulentjes zeg. Mooie foto, niets aan toe te voegen.
cathyenbeau Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Lipydo Mooie foto, niets aan toe te voegen.
WiancaR Mooie foto, niets aan toe te voegen.
_Elke Leuke foto, vind het gras alleen te licht in verhouding met het paard.
PrimaDonna Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Racheel Mooie foto, jammer van de schaduw.

Week 23.
S_imonee Lieve foto. Voor mijn gevoel kloppen de kleuren alleen niet. De lucht is hier namelijk roze/paars achtig. Verder jammer van de schaduw.
Tigress Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Bellatrix Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Tivara Mooie foto, hij had misschien alleen een tikkeltje lichter gemogen.
Leonie_M Mooie foto. Hij is hier wel wat donker.
LoveUggs Mooie foto, niets aan toe te voegen.
_Elke Schattig. <3 Leuke foto.
Maaaarije Leuke foto. De zwarte is hier wel heel zwart. Jammer dat de witte de oogjes dicht heeft.
Nescafe Prachtige foto, niets aan toe te voegen.
Quartel Mooie foto. Jammer van de ruis.
Sodeletuut Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Goriginal Mooie foto, mooie bewerking.
Billionache Mooie foto, niets aan toe te voegen.
SharonPlugge Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Binky Mooie foto, mooie kleuren.
Showteam Prachtige foto weer, niets aan toe te voegen.
Valerie98 Mooi moment, lieve foto.
Lipydo Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Rosslover Mooie foto. Jammer van de schaduwen.
Anouska15 Mooie foto. Hij oogt hier wel een beetje geel.
Dandy200 Leuke foto, niets aan toe te voegen.
Louiisaa Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Asselruiter Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Kilyenn Mooie foto en gaaf project, succes daar! :D
Wendy1987 Mooie foto. Had boven en onder wel iets meer ruimte mogen hebben. Had het zelf denk ik ook mooier gevonden als er iets meer hals op de foto had gestaan.
Cioccolato Mooie foto, niets aan toe te voegen.
XiiaaooNaa Mooie foto, niets aan toe te voegen.
IsaCalixa Lieve foto, niks aan toe te voegen.
Neferatrie Leuke foto, niets aan toe te voegen.
Eline_91 Schattige foto, persoonlijk had ik voor een andere hoek gekozen en het paaltje proberen te ontwijken of weg te shoppen.
Fem Leuke spontane foto, niets aan toe te voegen.
WiancaRMooie foto, niets aan toe te voegen.
monbyou Lieve foto. Jammer dat links wat wegvalt door de schaduw.
Taarss Mooie foto, hele mooie sfeer.
Marjoow Lieve foto, niets aan toe te voegen.
Joysiee Ik vind je foto geslaagd hoor! Helemaal voor binnen. De houding van de moeder vind ik heel mooi zo.
Horseirder22 Mooie foto. Misschien had je nog iets meer met scherptediepte kunnen spelen.
Brechtjee Mooie foto. De vlieg rechts stoort mij wel iets en had ik geprobeerd weg te werken.
Eskegirl Leuke foto, niets aan toe te voegen.
Marit Mooie foto, lekker spontaan.
Racheel Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Sanne_comMooie foto. Vind het lichaam wel een beetje raar naar voren komen. Lichaam oogt heel groot.
MarijeR Gave foto, niets aan toe te voegen.
Ash_ Mooie foto. Voor het moment (regen) had ik de foto misschien wel iets minder vrolijk gehouden. Als je snapt wat ik bedoel.
Paard_Aap Welkom! Mooie foto. Misschien had je hem iets minder centraal kunnen plaatsen om de foto wat spannender te maken. Verder niets aan toe te voegen.
JewEmm Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Magda_90Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Hanna_94 Wat een knap veulen, niets aan toe te voegen.
Ylvy Leuke foto, niets aan toe te voegen.
Shiloh Mooie foto, niets aan toe te voegen.
HeavensLove Leuke foto. Het haar van het linker meisje valt alleen wel heel erg op. Had dit zelf denk ik minder gemaakt. Kan ook zijn dat het mij heel erg opvalt omdat ik het zelf altijd vreselijk vind als mijn haar zo pluist. :') Verder niks aan toe te voegen.
Kanzi Leuke kleurrijke foto, niets aan toe te voegen.
LinSa Mooie foto, wel wat donker aan de linkerkant.
Gracezella Mooie foto, had misschien wel iets lichter gemogen en dan doel ik voornameloijk op de weilanden/voorgrond. De lucht is licht genoeg.

Feedback aan mij en reactie's.
Eline91 Dankjewel. :)
Lipydo Dankjewel. Ik zie wat je bedoeld. :j
S_imonee De donkere komt wat mysterieuzer over. Lastig haha. :P
Bubmlbehorse Gaaf. Echt prachtige paarden.
Fem Dankjewel. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 15:16

Fem, bedankt! Daarmee bedoelde ik dat ik er nog niet aan toe ben gekomen om de rest van de foto's van die reis aan te beginnen. :P

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 15:40

Mijn Week 23

Niet bijzonder maar vond het een leuk plaatje van afgelopen weekend, een heerlijk verkoelend biertje!

Afbeelding

Dandy200

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 15:48

Feedback week 22 A t/m H
Ik heb de feedback gegeven vanaf de lijst en dus niet gekeken naar eigen commentaar. Als jullie het ergens niet mee eens zijn, gewoon zeggen. Ik ben ook nog maar beginnend fotografe. Hoop de andere snel feedback te kunnen geven.

Agossie: Mooie foto. Vind het alleen wel jammer dat zijn kont zo donker is.
Anouska15: Leuk idee, alleen vind ik de inkijk wat storend.
Ash_: Lieve foto
Asselruiter: Mooie foto.
Astor: wat schattig, wel jammer dat de beer zo scheef zit.

Bellatrix: hele gave sfeer.
Billionache: Vind de foto heel apart gemaakt, maar wel heel mooi.
Binky: Lieve kat, jammer van de pluisjes op het koppie.
Brechtjee: Ik had de vlinder graag wat meer in het midden gezien. Nu trekt het zwarte gat je aandacht en de vlinder niet.
Bumblehorse: Mooi moment en foto.

Caaramel: mooie lucht.
Calice: Schattig  wel had ik links misschien wat meer ruimte gebruikt, zodat de manen er helemaal opstaan.
Cathyenbeau: mooie vrolijke foto.
Cioccolato: leuk paard. Jammer dat hij achter een beetje raar staat.
Crazy_horses: mooie foto.
CrazyIris: Het hoofdje lijkt niet helemaal scherp? Verder leuk moment en paard.

Deetjeeuh: schattig hondje. Mijn aandacht word alleen naar het gele getrokken en niet direct naar de hond. Heb je dat bewust gedaan?
Eline91: lief moment.
EskeGirl: ik kan je foto niet meer zien.

Fem: lief, jammer dat de kindjes er achter staan.

GerdjeHoran: Hij lijkt wat verscherpt te zijn? Vind het wel een mooi moment.
Glenstorm: gave lucht.
Goriginal: mooie foto.
Gracezellaa: mooie foto met fijne kleuren.
Gub: hele mooie foto. Heb je lang moeten wachten op de kikker?

Hanna_94: schattige hond. Jammer dat zijn staart er zo voor zit.
HeavensLove: mooie foto.
Hilly200: leuke foto. Had persoonlijk alleen misschien iets minder gras gezien en meer lucht.
Horserider22: wat een schattig veulentje. Wel jammer dat het koppie zo donker is.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 16:23