Yasmine schreef:Het hangt er een beetje vanaf welk merk en model je kiest, maar ik heb op mijn Canon 500D + 18-55IS + 55-250 toch ruim 150 euro bespaard.
Mag ik vragen hoeveel je voor je camera betaald hebt?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vinurr schreef:Yasmine schreef:Het hangt er een beetje vanaf welk merk en model je kiest, maar ik heb op mijn Canon 500D + 18-55IS + 55-250 toch ruim 150 euro bespaard.
Mag ik vragen hoeveel je voor je camera betaald hebt?
Yaraa_ schreef:Ik heb een vraagje.
Ben nogal onbekend op het camera gebied
maar maakt het uit wat voor geheugenkaartje je koopt.
Je hebt ze namenlijk voor 10 euro maar ook voor 30 euro.
lijntjuhhh schreef:Ik zag gister de folder van de saturn op tafel liggen met een erg nette aanbieding voorop. Een Canon EOS 550D met 18-55 IS en 55-250 IS voor €699
Ik ben gisteravond direct heen gegaan, maar hij was al uitverkocht (ze hadden te weinig geleverd gekregen) dus heb hem gereserveerd en als het goed is komt hij donderdag binnen.
Nils_010 schreef:lijntjuhhh schreef:Ik zag gister de folder van de saturn op tafel liggen met een erg nette aanbieding voorop. Een Canon EOS 550D met 18-55 IS en 55-250 IS voor €699
Ik ben gisteravond direct heen gegaan, maar hij was al uitverkocht (ze hadden te weinig geleverd gekregen) dus heb hem gereserveerd en als het goed is komt hij donderdag binnen.
hele nette prijs is 100 euro onder de normale verkoopprijs