Heb dit keer eens binnen gefotografeerd. En nee, geen goed licht Maar het was meer een momentopname, hondje lag lekker tussen de dekens dus heb geprobeerd er iets leuks van te maken. (ruis komt dus ook door het gebrek aan licht)
Week 23
Nefertarie
Geplaatst: 07-06-15 10:09
Eline91
Geplaatst: 07-06-15 11:46
Helemaal vergeten maar ik vertrek straks naar de KNHS-meninstructieweek
Snel nog even mijn week 23 voor ik weg ben! Van facebook af geplukt, sorry!
Ook eens een poging tot feedback (ben gewoon ergens begonnen, dus een beetje op toeval als je er bij staat :p )
billionache: mooie foto, straalt rust uit vind ik. Is dat aan de (Belgische) kust? SharonPlugge: knappe kat! mooie compositie ook. wel inderdaad een beetje jammer van de ruis binky: mooie foto! Is dat een Vlaamse Gaai? showteam: weer zo'n schattig diertje vind de voorgrond alleen iets te overheersend, het meest linkse voorste lammetje had weg gemogen voor mij. voor de rest vind ik dit spelen met voorgrond achtergrond wel heel geslaagd! Valerie98: heel lief! geeft mij de indruk van zo'n oude foto Lipydo: ik vind al jouw foto's zoooo gaaf!!!! Ik ben echt helemaal fan! Hoe kom je er ook altijd op, nu hier weer, dat simpel lijntje, vind dat zo geniaal! rosslover: lieve foto, meisje lacht mooi, alleen niet zo'n spannende compositie, had voor mij iets meer ruimte voor de neus gemogen PrimaDonna_: voor mij een beetje herfstsfeer, en hond misschien iets te centraal, maar voor de rest mooi Anouska15: Zo lief!!! Zo mooi!!! Alleen lijkt het hemdje scherper dan het hoofdje, was dat expres? Dandy200: Mooi om het enthousiasme te zien! looiisaa: jammer dat de oortjes er niet helemaal oppassen. maar mooie foto en mooie bewerking! Asselruiter: niets op aan te merken... Mooi! Killyenn: leuk sfeertje!!! wendy1987: mooi zachte foto, mooie compositie en schitterend paard! Cioccolato: ik herken jou manier van bewerken al (en je paardje) mooie foto, misschien niet heel erg spannend, maar ach... XiiaaooNaa: Deze foto spreekt mij heel erg aan, geen idee waarom... misschien het contrast tussen het lichte hondje en de donkere achtergrond? IsaCalixa: ruis is voor mij absoluut niet storend, draagt zelfs een beetje bij voor de zachte sfeer. Nefertarie: niets op aan te merken, heel mooi!!! Eline91: vind het een beetje een huis-tuin-keuken kiekje, niet slecht, maar ook niet speciaal (wel mooie paardjes!)
hopelijk hebben jullie hier wat aan ik ben zelf maar een beginner, dus geef gewoon mijn mening, geen idee of je er iets mee bent
Niet erg speciaal deze week, maar toch wel redelijk tevreden met de foto. Eerste keer binnen fotograferen met dieren, dit ezelveulentje was 's ochtends geboren en ik was er in de avond De moeder op deze manier erop vind ik zelf wel een fijn beeld geven, een beetje een beschermend beeld oid, maar kan me zeker voorstellen dat jullie het storend vinden dat ze er maar half op staat
Ik volg het topic al een tijdje maar mijn eigen camera komt als het goed is morgen pas dus ik geniet tot die tijd mee van jullie foto's. ik ben zelf nog een beginner dus ik lees vooral jullie tips mee voor elkaar om er zo ook van te leren Hopelijk kan ik snel zelf foto's plaatsen !