Schermafbeelding 2020-06-29 om 17.49.30 by Melanie Endevoets, on Flickr
IMG_6249 by Melanie Endevoets, on Flickr Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Schermafbeelding 2020-06-29 om 17.49.30 by Melanie Endevoets, on Flickr
IMG_6249 by Melanie Endevoets, on Flickr
Schermafbeelding 2020-06-30 om 09.45.49 by Liselot Kamphuis, on Flickr
LiselotFotografie-5138 by Liselot Kamphuis, on FlickrLiselot schreef:Tnx!!
Heb weer een gave, echt álle ouders willen zo'n foto op het moment![]()
RAW - na Lightroom
[ Afbeelding ]Schermafbeelding 2020-06-30 om 09.45.49 by Liselot Kamphuis, on Flickr
Na Photoshop
[ Afbeelding ]LiselotFotografie-5138 by Liselot Kamphuis, on Flickr
(even klikken op de foto's om ze in de beste kwaliteit te bekijken)
Liselot schreef:Tnx!!
Heb weer een gave, echt álle ouders willen zo'n foto op het moment![]()
RAW - na Lightroom
[ Afbeelding ]Schermafbeelding 2020-06-30 om 09.45.49 by Liselot Kamphuis, on Flickr
Na Photoshop
[ Afbeelding ]LiselotFotografie-5138 by Liselot Kamphuis, on Flickr
(even klikken op de foto's om ze in de beste kwaliteit te bekijken)
MuffinX schreef:Mag ik jullie iets vragen? Ik ben bezig met het kalibreren van mijn laptop scherm. Ik kom er niet helemaal aan uit. Mag ik jullie vragen hoe jullie de foto's van onderstaande foto zien? Is het te scherp? fel? Zo weet ik of ik het nog meer moet aan passen. Dus puur kijkend naar de kleuren.
[ [url=m/Mb64Sr.png]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ook een extern beeldscherm, die is gekalibreerd en daar hang ik laptop aan. Beeldscherm blijft altijd op dezelfde plek staan.
geen gefrunnik met 2 schermen en een traag systeem en beeld is gewoon super
Ik kan bijvoorbeeld op mijn telefoon 'profielen' aanzetten, dan worden de kleuren anders en kan jouw foto er enorm verzadigd uitzien. Terwijl dat in het echt dus niet zo is. Bij blackfoto's kan het bijvoorbeeld ook dat iemand nog wat in de achtergrond ziet, omdat de helderheid van het scherm hoger is, terwijl jij niks ziet. Nu is dat wel iets wat je op 'moet' lossen (ik kijk ze altijd na met hoge helderheid/haal de belichting van de achtergrond omhoog om te kijken of ik iets gemist heb), maar belichting kan dus ook anders lijken op verschillende schermen.