MarijeR schreef:Ik weet niet wat ze daar kosten maar hou je ook rekening met invoeren?
Plus je garantie wordt wel moeilijk als er iets aan de hand mocht zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Courses schreef:Mocht je 'm daar kopen: Niet met doos en al mee terug nemen, uit de doos halen, gebruiken, dan kunnen ze het niet tegen je gebruiken
MarijeR schreef:Maar het is wel met 1 blik op de body te zien dat hij van buiten Europa komt. Doos of geen doos erom.
Gebruikt of niet maakt niets uit.
En voor sommige landen moet je je apparatuur ook bij aankomst invoeren en bij vertrek weer uitvoeren.
Maar dat zijn keuzes die je zelf maakt als je het wat goedkoper buiten Europa wilt kopen.
Courses schreef:Loop de Mediamarkt binnen, pak beide bodies eens vast en kijk wat je het fijnste vind. Beide bodies zijn prima, wanneer je voor de Canon gaat zou ik inderdaad bij de kitlens nog een 55-250mm erbij halen. Prima lens voor de prijs wat je betaald
Anoniem schreef:Zoombereik zou ik idd wel graag willen, ik maak graag foto'tjes van paarden en dan meestal op wedstrijd, maar ja, dan kan ik niet midden in de bak gaan staan omdat m'n lensje niet kan inzoomen. Dat mis ik dus wel echt. Maar aan de andere kant zou het fijn zijn als ik gewoon een goede body zou hebben. Lastig
.
Anoniem schreef:Zoombereik zou ik idd wel graag willen, ik maak graag foto'tjes van paarden en dan meestal op wedstrijd, maar ja, dan kan ik niet midden in de bak gaan staan omdat m'n lensje niet kan inzoomen. Dat mis ik dus wel echt. Maar aan de andere kant zou het fijn zijn als ik gewoon een goede body zou hebben. Lastig
.
maaikemuis schreef:Anoniem schreef:Zoombereik zou ik idd wel graag willen, ik maak graag foto'tjes van paarden en dan meestal op wedstrijd, maar ja, dan kan ik niet midden in de bak gaan staan omdat m'n lensje niet kan inzoomen. Dat mis ik dus wel echt. Maar aan de andere kant zou het fijn zijn als ik gewoon een goede body zou hebben. Lastig
.
Dat ik dit ooit nog ga zeggen... Waar ik normaliter altijd voorop ga in het updaten van glas weet ik niet of je daar nu gelukkig van gaat worden. Eigenlijk is het een salomons oordeel, want met wat je wilt ga je met eender welke keuze niet gelukkig worden. De body is zo oud dat je wel wat profijt gaat halen uit ander glaswerk, maar dat het naar alle waarschijnlijkheid tegen gaat vallen. En wanneer je een nieuwe body koopt dan lost het het probleem van je zoombereik niet op.
Waarom kijk je niet naar een mooie aanbieding? Nieuwe body en de 55-250?