Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
noox schreef:Hoi allemaal! Ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte camera voor mijn wensen (en budget)
Ik neig heel erg naar de 80d, en in die prijsklasse heb ik voor mijn gevoel eigenlijk nog geen betere optie gevonden. Ik wil graag:
- paarden en honden fotograferen, zowel actie als portret dus
- niet té zwaar, maar daar op wil ik best wat inleveren
- graag omklapbaar touchscreen
- wifi
- filmen op 1080p 60fps
Dat is eigenlijk wat me nu te binnen schiet. Denken jullie dat er een betere optie op de markt is? Ik heb op dit moment €900, maar met de cashback/canon tegoed actie zou ik hem precies kunnen kopen. (Dat stukje geld zou ik kunnen lenen, en heb nog steeds tijd om te sparen. Lenzen kan ik voorlopig van mijn neef lenen, hij is fotograaf en heeft allemaal verzekerde lenzen die ik mag gebruiken! Focus ligt dus eerst op een body)
Alvast bedankt!!
MarijeR schreef:Love_mandy, met wat voor lens heb je gefilmd?
Manzano, ja is ook wel de bedoeling om dat eens te proberen maar de 80D heeft een kantelbaar scherm en touch screen wat juist voor het filmen erg handig is en dat heeft de 7DII niet.
Dus er zit nog aardig wat verschil daarin.
Zelf wil ik ook wel eens wat gaan proberen met filmen met de 7DII dus zal het boekje eens opzoeken
Fluttershy schreef:Heyhoi,
Ik en mijn moeder zoeken een fijne camera voor max. 300 euro. Mijn moeder is schoolfotograaf en ik vind het leuk om natuur en mijn pony te fotograferen. Alleen mijn moeder wilt dus dat ik er eentje uitzoek, en ik snap er nu al niks vanHet gaat vooral om de pixels dus wat voor soort camera zou een beetje in de buurt van onze eisen komen?