Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kyrtjj schreef:en Shalimar.. hoe heb je die gedaan ..
ArGieVai schreef:DIT IS GÉÉN BEWERKINGSAANVRAAGTOPIC!!!
Robin__ schreef:Ik heb ook ineens de engelse photofiltre, hoe krijg ik hem nederlands?
Robin__ schreef:Ja maar als ik t verwijder, ben ik alles wat ik gedownload heb (plug-ins enzo) kwijt..
fury_berber schreef:Heel fijn dat jullie dit er allemaal opzetten! Ik snap et nu veel meer
Maar een vraagje, hoe kan je gummen?
Waar staat dat? Want ik heb, heel slim, de Engelse versie gedownload
ArGieVai schreef:gummen kan niet zoals met psp je moet of met het stempeltje of gewoon uitknippen en plakken
fury_berber schreef:ArGieVai schreef:gummen kan niet zoals met psp je moet of met het stempeltje of gewoon uitknippen en plakken
Zo bedoel ik idd.. jammer dat het niet met PF kan.
Maar hoe doen jullie je paard dan netjes? Want netjes uitknippen gaat niet zo makkelijk
PrinnieJ schreef:Shalimar schreef:nature wallpaper, summer wallpaper, spring wallpaper, winter wallpaper, fall/autumn wallpaper, waterfall wallpaper, color wallpaper, moon wallpaper, beautiful wallpaper, flower wallpaper, sunrise wallpaper, beach wallpaper, grass wallpaper, simple wallpaper, dark wallpaper
Zoiets...je komt zoveel tegen als je deze dingen typt...ik vind de mooiste wallpapers onder de raarste omschrijvingen...beetje creatief zijn mensen!!
En ik vraag in het Engels omdat ik dan meer resultaten krijg...
Zie pag. 14
Mooie foto LindaLinda, of heb je ze naast elkaar gezet?
pluklief schreef:ja idd ik knip altijd met de veelhoek
weet iemand hoe je nog leuke achtergornden kan vinden voor je bewerkingen