Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siebjelover schreef:@Lindy1982
Oke dank je hahaMooi paard heb je
sammiepower schreef:hOoii wilt iemand pagina 21 bewerken van sammiepower!
alvast bedankt
x_baumgold_x schreef:jullie vinden het echt allemaal heel leuk he om te bewerken? hoelang doen jullie dan gemiddeld met zo'n bewerking. Ik ga morgen misschien nog een foto van mijn hond laten bewerken maar vandaag heb ik al een foto laten bewerken dus vandaar.. Als je trouwens zin hebt in een paar foto's dan kun je me altijd nog even pb'en.. ik heb er nog zat.. ook hele mooie dieren foto's.. Alvast bedankt voor het lezen... Groetjes
anneM_Ajax schreef:http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=EWQ7WE3G
zou iemand hier het bruine paardje dat je onderaan ziet weg kunnen halen?
en mischien ook de datum? dan kan ik hem uit laten vergroten.
Alvast heel erg bedankt.
soubieke schreef:x_baumgold_x schreef:jullie vinden het echt allemaal heel leuk he om te bewerken? hoelang doen jullie dan gemiddeld met zo'n bewerking. Ik ga morgen misschien nog een foto van mijn hond laten bewerken maar vandaag heb ik al een foto laten bewerken dus vandaar.. Als je trouwens zin hebt in een paar foto's dan kun je me altijd nog even pb'en.. ik heb er nog zat.. ook hele mooie dieren foto's.. Alvast bedankt voor het lezen... Groetjes
soms doe ik er 10 minuutjes over, soms 60 ... hangt ervan af ...
Kidcatlover schreef:Dank je wel, DebbjJ!
Wow siebjelover, ik vind die bewerkte foto van jou echt onwijs gaaf..! Zou je er msschien ook 1 van mij willen doen..?(pagina 1, 23 of kijk effies op m'n profiel
)
x_baumgold_x schreef:als je zin hebt, kun je dan voor mij een soort collage maken van mijn hond en paard? ik zal je dan wel even de foto's pb'en... Ik ga namenlijk mijn kamer verbouwen en ik kan hem dan misschien inlijsten?? Groetjes en ik hoor nog wel van je