[Verhaal] Ontvoerd in Griekenland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 16:56

oke wat ik al wel ga zeggen is dat ik de engelse tekst van de jongens ook gewoon tussen "" ga zetten anders is het veelste moeilijk en klopt het verhaal niet lekker

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 17:16

Oke, ja anders wordt het wat "rommelig" om het zo te noemen.. wacht echt vol spanning af hoor!

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 17:41

_Marinke_ schreef:
Oke, ja anders wordt het wat "rommelig" om het zo te noemen.. wacht echt vol spanning af hoor!

oke ik ben ondertussen met het volgende stukje begonne en ratel lekker door

nujaro

Re: [Verhaal] Ontvoerd in Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 20:11

tja ik ben aan het typen gegaan en ik heb aan een stuk doorgetypt ben benieuwd wat jullie ervan vinden dit keer valt het rara draaien wel mee voor de verandering whaha
nouja veel leesplezier

De jongens luisteren, zonder me ook maar een keer te onderbreken. Ze leken het ook niet erg te vinden dat mijn engels niet echt fantastisch was. Als ik eenmaal ben uitgepraat, lijken de jongen er even stil van. Dan zegt een van de jongens in het engels: “Zo dat is me nogal een verhaal zeg. Je hebt het toch niet verzonnen.” Even is zijn gezicht een beetje afwerend, bang dat hij in een grap getrapt zou zijn. Maar als ik van nee schut kijkt hij me een beetje bezorgt aan. Ik vind het er eigenlijk wel schattig uitzien en ik bedenk me dat hij er eigenlijk best wel leuk uitziet, met zijn bruine haar en ogen. Ja, zijn ogen die zijn mooi, denk ik dan. Ik word uit mijn gedachten gehaald doordat hij zegt weer in het engels: “Hoe heet die zus van je vriendin?” Oh ja, Claudia, Berber, ze weten helemaal niet waar ik ben, ik had niet aan de jongens moeten vertellen wat er was gebeurt maar gewoon moeten gaan. Ik moet nu weg, ze zijn waarschijnlijk hartstikke bezorgd en ik zeg: “Euh, ik denk dat ik beter gewoon kan gaan. Ik vind de weg wel en mijn vriendinnen zijn waarschijnlijk hartstikke bezorgd.” Gauw spring ik op en kijk wat paniekerig om mij heen, welke kant zou ik op moeten. Dan voel ik ineens een hand op me schouder die me weer naar beneden drukt. De jongen kijkt me een beetje streng, maar niet boos aan en zegt: “Wij laten jou nu echt niet meer alleen naar je vriendinnen toe gaan.” Even voel ik me als in mijn gezicht geslagen, ze zijn toch niets van plan dan vervolgd de jongen zijn verhaal: “Straks kom je weer die jongen tegen. Nee, wij brengen jou naar huis en als je verteld hoe die zus van je vriendin heet. Misschien weten we wie het is en waar ze woont, dan kunnen we veilige routes nemen.” Ik aarzel een beetje, want kan ik wel zomaar namen gaan geven. Want in feite ken ik deze jongens helemaal niet, dan besluit ik dat ik eigenlijk niet veel keus heb, want voor hetzelfde geldt kom ik weer David tegen. Wat moet ik dan doen, bij de jongens zou ik in zo’n geval veiliger zijn, misschien kan ik het maar beter gewoon zeggen. Even verzamel ik mijn moed en zeg: “Rebecca, ze heet Rebecca.” Even staren de jongens mij ongelovig aan en schieten dan in de lach. Ik kijk ze niet begrijpend aan en als de jongen met zijn fantastische ogen het ziet zeg hij: “Die kennen we wel, we zetten je wel even af.” En hij staat op en ik krabbel ook gauw overeind. “Wat is er eigenlijk zo grappig?” “Oh, Rebecca woont hier om de hoek en we waren haast bij haar naar binnen gestapt om te vragen of ze ons kon helpen.” Dan moet ik ook wel een beetje lachen en ik bedenk bij mezelf dat het al een tijd geleden is dat ik heb kunnen lachen met een jongen. Want bij David was het niet al te grappig. Eigenlijk ben ik wel opgelucht dat we zo dicht bij Rebecca zijn en dat de jongens haar kennen. De jongens lopen met zijn allen voor mij uit en ik slenter er een beetje achteraan. Ik weet niet zo goed wat ik verder te vertellen heb tegen hun, dus hou ik me maar op de achtergrond. Dan stoppen de jongens en ik kijk even verbaasd, maar als ik opzij kijk herken ik het zwembad van Rebecca. Ik voel me opgelucht.

Ik doe het tuinhekje open en als ik me omdraai. Zegt de jongen met zijn prachtige ogen: “Doei, doe Rebecca de groeten van ons.” “Maar ik weet jullie namen niet eens, waarom zeggen jullie haar dat zelf niet.” De jongens kijken me een beetje verrast en ook een beetje vragend, dus ik zeg: “Dacht je dat ik jullie nu zo weer weg zou sturen, kom zeg, zonder jullie was ik hier nooit meer levend aangekomen. Kom mee naar binnen toe, vind Rebecca heus niet erg.” Even twijfelen de jongens, maar dan doen ze het toch en terwijl ze de tuin in lopen zegt de jongen met zijn mooie ogen: “Ik heet trouwens Mark en dit is Bryan.” Hij wijst naar een vrij lange jongen met blond haar, dan wijst hij naar een jongen met bruin haar, die ook best knap is en zegt: “Dat is Chester en dat is Ralf.” En hij wijst naar een wat stevigere jongen. “En dat is Jesse,” en hij wijst naar een jongen met zwart haar, die ook absoluut niet lelijk is. “Oké, ik weet niet of ik het allemaal in een keer onthoud, maar ik zal mijn best doen.” “Oké, je hoeft het niet in een keer te weten hoor,” zegt Mark en hij geeft er een knipoog achteraan. Gauw draai ik me om en loop naar het huis toe, bang dat ik rood word. Terwijl we naar het huis lopen, komen Rebecca, Claudia en Berber het huis uitrennen. “Waar was je?” Hun gezichten staan erg bezorgt en ik voel me een beetje schuldig, was ik maar nooit een wandeling gaan maken. “Zullen we anders gaan zitten kun je het ons vertellen,” zegt Rebecca die duidelijk merkt dat ik niet zo goed weet wat ik ermee aan moet. “En je hebt ook gezelschap meegebracht zie ik,” ze kijkt de jongens lachend aan: “Willen jullie ook wat drinken?”

Als we even later bij het zwembad zitten met zijn allen vertel ik Rebecca, Claudia en Berber het hele verhaal en als ik het af en toe niet meer weet helpen de jongens me. We hadden niet voldoende tuinstoelen, dus zit ik samen met Claudia, Berber, Mark en Jesse op de grond aan de rand van het zwembad. Ik en Berber hebben lekker onze benen in het water hangen, het is heerlijk. Ik krijg zin om te gaan zwemmen, maar ik bedenk me dat ik wacht tot de jongens weg zijn, het is tenslotte nog ergens in het begin van de middag. Dan voel ik me ineens niet helemaal goed worden, het word me allemaal even teveel en ik bedenk me dat ik even alleen wil zijn, dus ik zeg: “Ik ga even naar binnen.”

Eenmaal binnen ga ik op de bank liggen, even bijkomen. Ik probeer alles van de afgelopen tijd op een rijtje te zetten, maar mijn hoofd blijft tollen. Dan hoor ik iemand in de keuken en bedenk me dat, dat vast Rebecca is en ik kan haar wel even om een aspirine vragen. Dus ik sta op en loop erheen: “Rebecca…” ik schrik even als ik Mark zie staan. Hij draait zich verbaasd om en zegt: “Rebecca is buiten,” zegt hij. Even weet ik niet wat ik moet zeggen, maar dan komt Rebecca binnen en zegt: “Kun je het vinden Mark?” Als ze mij ziet zegt ze: “Gaat alles wel goed met je?” En ik knik en zeg: “Heb een misschien een aspirine voor me, ik ben een beetje duizelig en heb hoofdpijn.” “Is goed ik pak wel even,” en ze verdwijnt de kamer in. Dan zegt Mark: “Zo ik heb mijn drinken en ga naar buiten, ga je mee?” Ik knik en loop achter hem aan naar buiten.

Als we weer op de grond zitten komt Rebecca weer naar buiten en gauw neem ik de aspirine in. Dan zegt Rebecca, schuifelend met haar voeten: “Mijn baas belde net en zei dat ik nu echt moest komen. Maar als jullie willen dat ik moet blijven moeten jullie het eerlijk zeggen,” zegt ze er gauw achteraan. Ik schut mijn hoofd en zeg: “Ga maar wij drieën redden ons wel.” Ik zie haar twijfelen en ik weet best wat ze denkt, wat nou als David erachter komt waar ze zijn. Maar dan zegt Mark: “Ik blijf wel hier tot jij weer thuis bent,” en de jongens achter ons knikken instemmend. Ik kijk hem dankbaar aan en hij lacht een keer super lief naar me. Rebecca twijfelt nog even en zegt dan: “Is goed, maar ik wil wel dat jullie dan binnen blijven.” En wij knikken alledrie braaf.

Als Rebecca even later weg is zitten we met zijn allen bij het zwembad, het lijkt wel of niemand weet wat hij moet zeggen. Dan zegt Berber: “Ik heb eigenlijk zin in zwemmen,” ze kijkt er een beetje verveeld bij. Ik sta op en loop naar het water toe en zeg: Ja ik ook, maar het is misschien wel koud.” Als ik me omdraai zie ik Mark achter me staan, met een grote grijns op zijn gezicht en zegt: “Waarom probeer je het niet even?” “Als je het maar laat of anders,” zeg ik. “Of anders was,” zegt Mark uitdagend. “Ik neem je mee hoor,” dan zie ik mijn kans en glip langs hem heen en geef hem een zet, waardoor hij zelf in het water beland. Maar ik niet op had gerekend was dat hij zich super snel omdraaide terwijl hij zijn evenwicht verliest en mij ook vastpak, waardoor ik ook te water ga. “Oh bah nu zijn mijn hele kleren en mijn haren nat,” zeg ik geïrriteerd.

kus nujaro

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 20:19

super stuk
erg leuk er zit een leuke draai in het verhaal

Limoen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 20:22

Super leuk stuk weer! Wacht op de volgende..!

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 20:40

dankjulliewel ben benieuwd wat de rest ervan vind

Winged

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 21:29

aaah leuk!!
meer meer meer!

chillaxing

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 09:51

Echt een geweldig verhaal! Erg spannend!

Moon__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 11:12

spannend stukje weer *jammer dat verhaal nu stopt.. schrijf wel verder *

_Maggy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 12:54

ja alweer een leuk stuk ben erg benieuw naar het volgende deel weer

Yentl_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 13:31

dit verhaal mag eeuwig duren, het leest zo makkelijk weg!
je schrijft echt super, ik kijk al helemaal uit naar het volgende stuk!
succes met schrijven!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 13:36

Super stuk weer! wacht nu al op het volgende stuk

Milaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 13:54

Super stuk
ben benieuwd naar het volgende stuk

Lisanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 14:46

Hele goed stuk weer!
Wacht op het volgende stuk

Anne_Baukje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 15:06

Goed stuk weer!

Lady_Tamzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 15:27

echt een SUPER MOOI STUK
schrijf pleas veder

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 16:24

yentelien schreef:
dit verhaal mag eeuwig duren, het leest zo makkelijk weg!
je schrijft echt super, ik kijk al helemaal uit naar het volgende stuk!
succes met schrijven!

whaha over dat eeuwige duren als ik zo doorga met het eraan vastplakken van nieuwe dingen, komt er nooit een eind aan geloof ik

Mariiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 16:39

leuk stuk weer!!

gerlienke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 17:03

super mooi stukje:D

K1MmEl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 17:29

weer een super goed stuk, alleen de ena laatste zin klopt niet helemaal... maar echt weer super leuk, ik wacht weer op een vervolg. je hebt dit stuk trouwens wel snel geschreven of niet. ik had het nog niet zo snel verwacht. heel goed van je ...

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 19:11

K1MmEl schreef:
weer een super goed stuk, alleen de ena laatste zin klopt niet helemaal... maar echt weer super leuk, ik wacht weer op een vervolg. je hebt dit stuk trouwens wel snel geschreven of niet. ik had het nog niet zo snel verwacht. heel goed van je ...

tja ik begon eraan en toen hielden me vingers niet meer op met ratelen totdat het klaar was

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 19:36

Super stuk weer!

Alleen wel 2 hele kleine typ-foutjes ontdekt..

in deze zin:
“Heb een misschien een aspirine voor me, ik ben een beetje duizelig en heb hoofdpijn.”

en in deze zin, niet echt een fout maar hij loopt raar je kunt Maar vervangen door Waar dan loopt ie wat lekkerder:
Maar ik niet op had gerekend was dat hij zich super snel omdraaide terwijl hij zijn evenwicht verliest en mij ook vastpak, waardoor ik ook te water ga.

Super stuk echt! wacht weer op het volgende

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 21:52

_Marinke_ schreef:
Super stuk weer!

Alleen wel 2 hele kleine typ-foutjes ontdekt..

in deze zin:
“Heb een misschien een aspirine voor me, ik ben een beetje duizelig en heb hoofdpijn.”

en in deze zin, niet echt een fout maar hij loopt raar je kunt Maar vervangen door Waar dan loopt ie wat lekkerder:
Maar ik niet op had gerekend was dat hij zich super snel omdraaide terwijl hij zijn evenwicht verliest en mij ook vastpak, waardoor ik ook te water ga.

Super stuk echt! wacht weer op het volgende

eerst weer ff kijken wanneer ik daar de tijd en de inspiratie voor heb

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 22:02

leuke lap tekst heb je eraan geplakt
vind het een erg leuk verhaal!