Fading schreef:Cynn Dat is wel vreemd, want ik upload al mijn foto's hier met de bokt upload (die op mijn profiel zijn met tinypic) maar dat gaat gewoon prima, ik heb geen last dat er kwaliteit oid verloren gaat. Na deze feedback weer twijfel ik ook of ik daarmee door moet gaan. Mijn mening is dat ik niet over een voor hoe ik naar een foto kijk en het geen erg mooie plaat vind dat ik daar geen goede kritiek op ga geven. Dan leer je er toch ook niets meer van?
Dus, zoals ik hierboven typ, zal ik de mensen die niet tegen mijn feedback kunnen niet meer beoordelen. Je bent hier om te leren. En dat komt misschien bot over. Maar ik sta altijd open voor grotere uitleg waarom ik zo die foto beoordeel, maar om iedereen uitgebreid te reageren, daar heb ik geen tijd voor want dan ben ik drie uur bezig..
????

Waaaar zeg ik dan dat ik je feedback niet waardeer/ er niet van leer? Nergens toch? Ik heb je bedankt voor je feedback, geef toe dat ondanks dat ie vreemd genoeg donkerder is geworden door de bokt upload, hij nog steeds wel aardig donker is en dat je daar
GELIJK in hebt.

Was ook erg lastig in een donkere binnenbak op max 4.0 en ISO niet te hoog willen zetten i.v.m. ruis.
Ik ben dan ook intens jaloers op de foto van
Quir, maar zo te zien was die binnenbak een stuk lichter. Scheelt een hoop, maar echt heel knap die foto van haar.
Dat mijn foto niet scherp zou zijn, klopt echter niet maar kan het me wel voorstellen wederom de bokt upload vanaf m'n mobiel (misschien heeft dat er ook nog mee te maken, daarom had ik het er ook specifiek bijgezet.... ).
Nergens voor nodig om zo te reageren alleen omdat iemand op je feedback nog een toevoeging geeft. Ik heb namelijk je andere feedback ook gewaardeerd en lees ook wat je over anderen schrijft. Ik vind het altijd leuk om te kijken wat iemand anders van een foto vindt ten opzichte van mij. En daar was ik het ook heel vaak mee eens en ik vond je prettig feedback geven. Jammer dat je gelijk zo doet.
En ja, ik zie regelmatig bij mensen drastisch verschil tussen een bokt upload en bijvoorbeeld Flickr. Dus dat kan echt wel. Als ik twijfel bij iemand waar die geupload is dat zeg ik ook vaak 'hij LIJKT niet helemaal scherp (misschien nog specifiek benoemen waar op de foto), maar dat zal wellicht aan de upload kunnen liggen...'.