glenstorm Knap zo in een binnenbak, vind alleen de foto erg blauw over komen, verder erg scherp vastgelegd!
Sicayes ‘geen pro’ zegt ze, nou ik vind dit ook geen amateur foto! Erg tof, niks op aan te merken.
taarss Mooie foto, vind de dromerige sfeer er overheen tof, kan zo niks vinden wat anders zou kunnen.
JewEmm Ook al zo’n toffe foto, vanuit een bijzondere hoek genomen ook, voor mijn smaak vind ik de maan wat afleidend maar goed die is er normaal snachts ook dus veel kun je daar niet aan doen 
Suuszels mooie foto, heb hier eigenlijk geen commentaar op.
Marjoow Vind de licht in val erg mooi op deze foto, heb verder ook weinig toe te voegen qua commentaar op deze foto 
Fellow Wat een lieve foto! Wat je zelf al zegt er zit iets ruis op, vooral zie je dit goed bij het hoofdje. Vind het verder wel een mooie foto.
Asselruiter Oeh bling bling, ik vind het materiaal wat je hebt gekozen om de ring op te leggen goed gekozen. Qua compositie heb ik geen verbeterpunten verder, vind het een knappe foto. Enige wat me opvalt zijn de zanderige stipjes ( geen ruis) op de diamant zelf, maar dat kan ook gewoon in de ring zitten, maar het lijd in ieder geval wat af van het geheel.
WiancaR Mooie blik, mooi kleur gebruik en vanuit een mooie hoek genomen zoals je de bladeren er voor ook nog ziet liggen. Het geschoren deel vind ik ook niet echt afleidend. Mooi plaatje dus.
_Elke Bijzondere foto, mis alleen wat ruimte aan de bovenkant en misschien ook wat bij de achterkant. Ook had ik zelf er voor gekozen om op het gehele hoofd scherp te stellen, maar al met al wel een bijzonder plaatje 
KimdeGroot94 Mooie foto, vind het mooi hoe je het werken van de instructrice met het paard vast hebt kunnen leggen.
Nu nog reactie op mijn feedback van week 1.
Ash_ schreef:hilly200 : Gave sprekende foto, mooi dat hij niet zo centraal is, jammer alleen van het bruine op de achtergrond.
taarss schreef:@Hilly200: Vind het een erg leuke foto, mooi scherp ook ! Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is de achtergrond aan de bovenkant. Zou mooier zijn geweest als de achtergrond helemaal groen zou zijn zoals het gras.
Helemaal mee eens, heb het geprobeerd weg te photoshoppen maar dat was ook geen succes.
Mb_foto schreef:hilly200 verzamelt hier mooi beeld. Had miss iets lichter gemogen.
Dankjewel, ik zal eens kijken hoe hij er uit ziet als ik hem wat lichter maak maar was er zo wel tevreden over.
JewEmm schreef:hilly200 verzamelt hier - Leuke foto. De kleuren van het speeltje lijken wel iets te verzwadigd. Het geel doet een beetje zeer... Probeer volgende keer ook op te letten op de achtergrond. Nu is het jammer dat het net niet helemaal gras is. Zo is er nog een puntje waar je volgende keer op kan letten: het speeltje is nu nét op een laatste randje afgesneden. Als hij er helemaal op stond, wordt de foto al sterker.
Dankjewel, zal hier zeker voor de volgende keer op letten.
Brechtjee schreef:hilly200 Super mooie foto! Erg scherp en de kleuren vind ik prachtig! De hond heeft alleen links een randje wat ik niet zo mooi vind. Ik weet niet precies hoe het komt maar het staat wat minder.
Dankje, je bent de eerste die het opvalt. Ik heb momenteel wat ruzie met mijn selectie tool, had een aparte laag gemaakt van de hond dmv selectie en telkens als ik dat doe krijg ik van die rare lijnen. Dat heb ik dus ook als ik dingen weg photoshop, als iemand weet waar dat aan kan liggen?