@Irene96 heeeel gaaf! Mooie spooky sfeer!
@Lieke huh ik dacht dat ik hier al op had gereageerd?? Haha maar in ieder geval. Hele geslaagde plaat! Hele mooie sfeer!!
@Detroit ik vind het een beetje jammer van de achtergrond. Die plattegrond en de lantaarnpaal doen afbreuk aan de foto vind ik.
@mm_paarden03 Wat een leuk idee! Ik vind alleen de achtergrond wat storend. En de kleuren lijken wat grauw/donker (maar dat kan ook aan mijn scherm van mijn laptop liggen)
@Sodeletuut week 6: Heel mooi! Ik twijfel alleen over je uitsnede bij je lip. Ik denk dat het mooier was geweest als je dan ook boven wat had gecropt. Of beneden ook wat extra ruimte had gelaten.
week 7: Leuke foto, maar ik mis net het beetje extra wat ik vind dat je in je andere foto’s wel hebt.
@Annetje wat een leuk idee!! Grappig wat voor een verschil kleding wel niet kan maken!
@ismy lekkere zomerse foto!! Can’t wait! Verder heb ik er niet veel aan op te merken. Je houding past goed bij je kleding en gitaar!
@xRiiannex Leuke spontane foto, alleen ik vind je houding van je rug een beetje raar. Ik kan er niet helemaal mijn vinger opleggen. Maar voor mijn idee klopt daar iets niet helemaal. Zonder die dekens is hij inderdaad een stuk rustiger!!
@ Lieke Moooi! Alleen dat is valsspelen hea nee joke haha doe ik ook! Ik zit nu bij week 15 klopt ook niks meer van :’). Maar mooie koude sfeer! Ik vind trouwen wel echt dat je echt fotogeniek bent! Je hebt tot nu toe echt veel verschillende blikken!

@Leo mooi je ogen springen er lekker uit!
@EmmyJoycee mooie zachte foto! Alleen ik vind hem wel net iets te oranje.
@xLoki Mooie foto! Hele mooie blik! Maar ik ga wel met je eigen commentaar mee!
@Steefvicky heel gaaaaaf!

@ Sodeletuut heeeel gaaf!!

@ Annetje leuk idee!!!

@ Irene96 gaaf! Ik mis alleen nog een beetje ruimte aan de onderkant. Voor de rest niks aan op te merken!!
@ mm_paarden03 super leuk idee!! Alleen wel jammer dat jijzelf niet scherp bent, maar de achtergrond.
@ismy gaaaf! Mooie sfeer zeg! Zo zie je maar weer dat je niet perse helemaal op de foto hoeft te staan!