Verzameltopic: 52 Weken Project 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yvettee

Re: Verzameltopic: 52 Weken Project 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 02:01

Ik reageer van nieuw naar oud (:
@Irene96 heeeel gaaf! Mooie spooky sfeer!

@Lieke huh ik dacht dat ik hier al op had gereageerd?? Haha maar in ieder geval. Hele geslaagde plaat! Hele mooie sfeer!!

@Detroit ik vind het een beetje jammer van de achtergrond. Die plattegrond en de lantaarnpaal doen afbreuk aan de foto vind ik.

@mm_paarden03 Wat een leuk idee! Ik vind alleen de achtergrond wat storend. En de kleuren lijken wat grauw/donker (maar dat kan ook aan mijn scherm van mijn laptop liggen)

@Sodeletuut week 6: Heel mooi! Ik twijfel alleen over je uitsnede bij je lip. Ik denk dat het mooier was geweest als je dan ook boven wat had gecropt. Of beneden ook wat extra ruimte had gelaten.
week 7: Leuke foto, maar ik mis net het beetje extra wat ik vind dat je in je andere foto’s wel hebt.

@Annetje wat een leuk idee!! Grappig wat voor een verschil kleding wel niet kan maken!

@ismy lekkere zomerse foto!! Can’t wait! Verder heb ik er niet veel aan op te merken. Je houding past goed bij je kleding en gitaar!

@xRiiannex Leuke spontane foto, alleen ik vind je houding van je rug een beetje raar. Ik kan er niet helemaal mijn vinger opleggen. Maar voor mijn idee klopt daar iets niet helemaal. Zonder die dekens is hij inderdaad een stuk rustiger!!

@ Lieke Moooi! Alleen dat is valsspelen hea nee joke haha doe ik ook! Ik zit nu bij week 15 klopt ook niks meer van :’). Maar mooie koude sfeer! Ik vind trouwen wel echt dat je echt fotogeniek bent! Je hebt tot nu toe echt veel verschillende blikken! :D

@Leo mooi je ogen springen er lekker uit!

@EmmyJoycee mooie zachte foto! Alleen ik vind hem wel net iets te oranje.

@xLoki Mooie foto! Hele mooie blik! Maar ik ga wel met je eigen commentaar mee!

@Steefvicky heel gaaaaaf! :D Zoiets staat ook nog op mijn inspiratie to do lijstje!

@ Sodeletuut heeeel gaaf!! :D leuk idee en ook goed uitgevoerd! Je uitstraling past ook super bij de rest van de foto!

@ Annetje leuk idee!!! :D Hij had misschien nog iets mooier uitgevoerd kunnen worden > bv door een extra dromerige nabewerking. Opzicht een bed staat wel voor dromen, maar je slaapkamer stijl is voor deze foto denk ik niet dromerig genoeg. Misschien ook gaaf om straks in de zomer/lente op een zonnige zomer avond in hoog gras nog eens uit te voeren. Zo wanneer de zon mooi door het gras schijnt.

@ Irene96 gaaf! Ik mis alleen nog een beetje ruimte aan de onderkant. Voor de rest niks aan op te merken!!

@ mm_paarden03 super leuk idee!! Alleen wel jammer dat jijzelf niet scherp bent, maar de achtergrond.

@ismy gaaaf! Mooie sfeer zeg! Zo zie je maar weer dat je niet perse helemaal op de foto hoeft te staan!

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 02:42

Yvettee schreef:
Precies! Ik ben het helemaal met jullie eens!
Ik ben een hele tijd behoorlijk onzeker over mijn uiterlijk geweest. (heb nog steeds van die dagen dat ik de spiegel liever ontwijk, vooral als net wat te weinig slaap heb gehad etc)
Maar door deze zelfportretten leer je welke kanten wel en niet mooi zijn om van jezelf op de foto te zetten!
Ik moet zeggen dat ik daar op het moment wel nog wat moeite mee heb (met de goede kanten te kennen). En ik daardoor vaak dezelfde blikken/poses heb. Maar daar probeer ik aan te werken (en als dat niet gaat lukken ga ik het maar proberen te verdoezelen met orginelere foto's ghehe!)

Plus niemand is perfect! Sowieso de meeste echte modellen vind ik niet eens zo extreem knap. Daar gaat het toch meer om fotogeniekheid (of net iets speciaals hebben) Dus voor dit project hoef je al helemaal niet perfect te zijn! :D Moraal van het verhaal, iedereen kan gewoon meedoen :D Dus SannevdM als je het leuk lijkt gewoon doen!! Dat fotogenieke en creatief zijn leer je vanzelf wel!! :D (en voor het creatieve gedeelte een tip > http://www.pinterest.com voor veeeeeel inspiratie

Offtopic: Wat me trouwens ook is opgevallen aan de foto's is dat het lijkt alsof mijn tanden toch rechter zijn gaan staan ghehe. Eerst kon ik met mijn mond niet heel veel "poses" omdat ik dan altijd een raar gat in mijn linker lip kreeg, waar mijn tand dan half uitstak. Dat lijkt nu minder te zijn :')
Dus ik hoop dat de orthodontist eind maart goed nieuws voor me heeft en ik toch niet opnieuw een beugel hoef :o

En dankjulliewel voor jullie reacties!! :D

Zo en nu ga ik beginnen aan mijn bijleespost :D

Btw waar ik wel een beetje bang voor ben is, doordat ik juist alleen de goede kanten van mezelf op de foto zet. Dat ik daardoor juist een vertekend zelfbeeld van mijzelf krijg en ik er misschien helemaal niet zo uit zie als op de foto.. Want als bv iemand anders een foto van mij maakt vind ik mezelf daar vaak echt lelijk opstaan.. Of is dit een rare beredenering haha

Ik vind mezelf ook altijd super lelijk op foto's staan als anderen hem maken _O- hier heb ik alles in controle haha ~~}>

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 09:49

Yvette ja klopt me houding van me rug is anders dan normaal.
Dit komt mede door het tshirt (wijd) en omdat ik een beetje voorover buig.

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 13:09

Oke, ik BELOOF dat ik morgenavond feedback geef, dan heb ik eindelijk vakantie. :+
Wel alvast een fotootje van mij:

Week 8!

Afbeelding

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 14:22

xLoki schreef:
Oke, ik BELOOF dat ik morgenavond feedback geef, dan heb ik eindelijk vakantie. :+

Week 8!

[ Afbeelding ]

Mooie foto!
En ben verliefd op je ogen, wat een scherpte <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 14:32

Bedankt voor de feedback Yvet! Wat een prachtige website heb je trouwens... Heel mooi!

Caroline: Ik vind je ogen net iets te bewerkt, ze zijn niet in balans met de rest van de foto. Verder wel een interessante foto en erg mooie scherpte, complimenten!

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 14:38

Irene, ik heb mijn ogen amper bewerkt, haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 14:46

Dan zou ik ze juist wat naar beneden bewerken zegmaar haha, ze zijn iets te helder voor de rest van je gezicht nu.. Maar das mijn mening :)

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 17:33

xLoki mag ik het origineel eens zien :D Ben wel benieuwd hoe je ogen er dan gewoon normaal uitzien!
Je tshirt past wel heel mooi bij je ogen! :D

En mijn week 16 !

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 17:35

Wow hele gave Yvet! Heeft een hele historische indruk, dat boek zo en de achtergrond. Knap ook hoe je je gezichtsuitdrukking hebt :j

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 17:38

Thanksss :D Dan is mijn idee dus gelukt! :D
Ja dat was ook even lastig, moest eerst een aantal "proef" foto's maken haha! Want als ik echt in het boek keek leek het alsof ik mijn ogen dicht had. Ik kijk nu dus eigenlijk over het boek heen.
En dankjewel voor je compliment over mijn website trouwens!! :D

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 17:50

Wauw Yvette heel gaaf! :) Zou alleen persoonlijk de texture iets minder op je gezicht naar voren hebben laten komen, maar verder gaaf hoor. :j

En tuurlijk mag je het origineel zien! Dit is met de aanpassingen van Lightroom, heb met PhotoFiltre nog de oneffenheden in mijn gezicht weggewerkt en de gehele foto iets meer contrast gegeven.

Afbeelding

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 17:54

Whowwww ik ben nu officieel jaloers op jouw ogen!
Ik vind alleen je linker oog op de onbewerkte versie denk ik mooier! En je rechter oog zou ik wat meer tussen de onbewerkte en bewerkte in gaan zitten!
Ja daar was ik ook over aan het twijfelen..

Ik had het eerst bewerkt dat de texture niet op mijn gezicht zat, maar dat vond ik toen minder. Maar ik had het inderdaad misschien wel iets minder sterk kunnen doen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 17:56

Ik vind je ogen ook iets te bewerkt :j

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 18:36

xLoki schreef:

Week 8!

[ Afbeelding ]

Heel erg mooi! Ook heel nice dat de kleur van je ogen terug komt in je truitje. Verder mooi belicht en lekker mysterieus. Niets op aan te merken _O_

Yvettee schreef:
xLoki mag ik het origineel eens zien :D Ben wel benieuwd hoe je ogen er dan gewoon normaal uitzien!
Je tshirt past wel heel mooi bij je ogen! :D

En mijn week 16 !

[ Afbeelding ]

Heel mooi <3 idd lekker historisch en mooie blik!

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 13:45

Mijn week 8: (ik begin al helemaal achter te lopen..)

Afbeelding

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 13:58

Ik vind de ogen van Loki helemaal niet overbewerkt. Zij heeft gewoon prachtige ogen !
Lekker sfeer heb je gecreeërd Yvettee! Imo wat teveel texture op je gezicht inderdaad.
Ismy, op zich een gave foto, maar ik ben zelf nooit zo van de rode gloed.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 14:20

Week 8
Afbeelding

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 09:32

Ik heb jullie Hulp nodig. Ik kan geen keuze maken tussen deze foto's:

[knip]

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 10:47

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:26

Hoi allemaal. Ik lees stiekem al een tijdje mee. Het is een tof project en er komen erg gave foto's voorbij! Zelf heb ik helaas niet genoeg tijd om ook mee te doen.
Waarom typ ik eigenlijk dit berichtje? Omdat ik op uitzending gemist een link tegen kwam. En ik denk dat dit erg leuk is voor jullie:

Wat is het? Fotowedstrijd 'Het Zelfportret' van de AVRO.

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:51

Ik kwam het ook al tegen inderdaad! Bedankt voor het berichtje! :)

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 13:44

Mag ik vragen wat jullie van deze foto vinden?

Mijn vriend vind hem niet mooi maar ik weet niet wat er niet mooi aan is eigenlijk :') Ik ga vandaag ook eens wat commentaar proberen te geven!

Afbeelding

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 14:03

Ik doe van achter naar voor!
Annetje: ik denk je tweede foto. Die spreekt mij het meeste aan. Misschien kun je nog wat met contrasten spelen zodat de foto net wat heftiger wordt?
Detroit: Leuk! Hoe heb je dat gedaan om op dat moment te fotograferen? Puur op geluk?
xLoki: Mooie foto en wat heb jij prachtige ogen!
Yvettee: Nice! Niks op aan te merken! En je plaat daar voor vind ik ook leuk! Zelf vind ik deze plaat wat minder dat je die planten er door hebt gedaan.
Irene96: Heel gaaf en best wel eng! Leuk gespeeld met de contrasten!
Lieke123: Lekker sfeertje heb je daar te pakken! Ik snap alleen het idee niet helemaal?
Detroit: Leuk! Jammer dat er haast geen lucht op de foto te zien is.. misschien had je voor de compositie iets meer achter de auto kunnen staan?
mm_paarden03: Wat een leuk idee! Ik vind die glittertjes? Niet zo heel erg mooi er bij naar mijn smaak. Mijn aandacht gaat er meteen naar toe. Ik weet niet of dat de bedoeling is?
Carmen: Leuke platen! Je week zes vind ik het gaafst! Toch jammer dat er een deel van je lippen mist op de foto..
Je week zeven is ook leuk!

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 14:15

ismy schreef:
Mag ik vragen wat jullie van deze foto vinden?

Mijn vriend vind hem niet mooi maar ik weet niet wat er niet mooi aan is eigenlijk :') Ik ga vandaag ook eens wat commentaar proberen te geven!

[ Afbeelding ]

Ik zou je lippenstift een beetje bewerken, er mist een klein stukje bovenin.
Verder mooie foto!
Super mooie ogen, wil ook groene -O-

Edit: Vind je andere foto mooier ;)