Ik weet nu eigenlijk nog niet presies wat ik wil gaan fotograveren eigenlijk vind ik bijna alles leuk om te doen.
Maar ik ga eerst de basisopleiding doen op de FVS in amsterdam , en dan ga ik kijken welke richting ik opwil.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:pluspunten
reageert snel. Heeft handige voorgeprogrammeerde instellingen die ook zeer snel te activeren zijn. Voelt intuitief goed aan. Alles zit op een logische plaats. Goed lcd scherm. Ben uiterst tevreden over de onverwachtse actiefoto's. Kan een moment zeer goed en snel vastleggen. Goede batterij
Citaat:pluspunten
- gebruiksvriendelijk
- compact
- scherp en groot LCD-scherm
- mooie foto's, ook bij weinig licht
Citaat:wat moet ik hiervan zeggen. We hebben deze camera nu een maand en hij is waardeloos. Blijft hangen, slechte foto's. Weigert in het donker. Beeld ziet er bewegend uit. Een regelrecht drama.
Robin__ schreef:Ik zoek ook weer een nieuwe camera,
gewoon om hobbyfoto's te blijven schieten maar die natuurlijk wel een beetje kwaliteit hebben,
ik dacht aan deze
http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produk ... ichtType=O
is dat een geschikte voor mij?
Hanneke84 schreef:Wat voor camera raden jullie mij aan?
Ik wil graag een camera met veel zoom, weinig ruis.
Heb zelf al op het internet rond gekeken, maar kom op zo'n 8 tal camera's uit. O.a Kodak Z712 IS, Canon SX100IS of S5IS, Panasonic DMC F28 of FZ50 en dan de Olympus SP550UZ
Op het moment weet ik het eventjes niet meer
MissToseland schreef:Hanneke84 schreef:Wat voor camera raden jullie mij aan?
Ik wil graag een camera met veel zoom, weinig ruis.
Heb zelf al op het internet rond gekeken, maar kom op zo'n 8 tal camera's uit. O.a Kodak Z712 IS, Canon SX100IS of S5IS, Panasonic DMC F28 of FZ50 en dan de Olympus SP550UZ
Op het moment weet ik het eventjes niet meer
FZ50 kan ik je heel erg aanraden
is een super camera!
Citaat:En dan twijfel ik weer of ik deze camera wel moet nemen...
Wie weet een goede camera die aan mijn eisen voldoet of heeft zelf ervaring met de Casio EX-Z1050?
NinaElisa schreef:tja ik heb verder niet zoveel verstand van fotografie/de verschillende camera's..
maar ik wou even zeggen dat de persoon achter de camera ook erg veel uitmaakt..
en dat je denk ik beter niet af kunt gaan op 1 negatief ( of positief natuurlijk) advies..
Kokomo schreef:Er is slechts 1 compactcamera die ook een grotere beeldsensor heeft en dat is de Sony DSC R1. De prijs daarvan ligt rond de 900 euro. Alle andere compactcamera's hebben een kleine beeldsensor. De beste compactcamera's, die ook wel prosumers worden genoemd, zijn de Panasonic DMC-FZ50 en van Canon de nieuwe G9 en van Fuji de Finepix S9600. Allemaal zitten ze in dezelfde prijscatagorie nl. rond de 500 euro. De Panasonic heeft de voorwaarden om de beste van deze 3 te zijn, doordat die in samenwerking met Leica is ontwikkeld. Dezelfde camera die 495 euro kost wordt door Leica op de markt gezet voor 799 euro. Dat is de Leica V-lux 1. Die is dus volkomen gelijk aan de Panasonic.
Knoffer schreef:En zelfde vraag als Hanneke84. Wat is er dan beter aan de Panasonic DMC-FZ50 ten opzichte van de andere 2?