Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Knap werk!
Mooie DoF en gaaf effect met dat insect. De bloemetjes geven je foto nét dat extra 

Er is alleen een vrij groot stuk bloemen dat scherp is, misschien had je wat schuin kunnen fotograferen zodat je net één bloem heel mooi scherp had?

Knap werk!
Fototechnisch is hij ook heel sterk, je hebt een mooie compositie en een fijne DoF, en die bloemetjes maken het helemaal af

Knap gedaan hoor!
De kleuren vullen elkaar ook mooi aan.
Fijne foto hoor, erg leuke bokeh 

Leuk hondje ook!
Jammer dat de lucht niet echt blauw is, ik denk dat de kleuren dan iets beter in balans geweest waren 

Balen van je lens zeg!
Ik heb het gevoel dat hij net wat te donker uitvalt, maar dat kan aan mij liggen hoor 

Je foto maakt mijn dag goed!

Leuk gedaan!

Leuk gedaan!
Fijne compositie en goeie DoF, netjes gedaan!

Erg gaaf gedaan!
De lensflare vind ik wel een klein beetje storend, maar laat dat je pret niet bederven

Probeer er wel op te letten dat je model niet te veel schaduw in haar gezicht heeft, zeker als je iemand met een bril fotografeert 
Leuk gedaan hoor!
Geintje hoor, erg fijne foto! 

Gaaf sfeertje ook!
erg leuk gedaan!
Het hondje lijkt erg geconcentreerd op iets en dat maakt je foto interessanter 
Het paard heeft ook een heel fijne en geconcentreerde blik, knap werk hoor!
Balen van je lens, misschien is het tijd om te sparen voor een nieuwe?
Je kan hem ook altijd laten herstellen als je denkt dat hij echt niet meer scherp is 
Mooie bokeh ook, en gave kleuren! 

Erg geslaagde foto! 

Heel liefdevolle foto!
Ik vind de foto erg geslaagd 

Ik waardeer echt je moeite voor dit topic! 
De foto is inderdaad lichtjes scheef zie ik net, maar ik woon op een berg dus de horizon loopt ook nog eens extra scheef

Ik loop er bijna dagelijks langs om paard op te halen, dus er zullen nog wel meer fotomomenten komen denk ik
Sterkte met je paardje!
Lipydo schreef:@ Eline91: Nee, je bent absoluut niet de enige die in een dip zit. Op het moment haal ik maar weinig lol uit fotografie. Er zijn piekjes voor die ene shoot die ik doe in een maand, maar ik ben zo ontzettend streng op mezelf dat ik niet tevreden kan raken en daardoor geen plannen kan/wil maken voor de zovele ideeën die ik nog wil uitwerken. Heel vervelend. Ook ik wijt dit aan zorgen die alles overnemen.
Desalniettemin: het komt vast wel weer terug als alles weer een beetje op de rit is!Sterkte met je paardje!
Eline91 schreef:Lipydo schreef:@ Eline91: Nee, je bent absoluut niet de enige die in een dip zit. Op het moment haal ik maar weinig lol uit fotografie. Er zijn piekjes voor die ene shoot die ik doe in een maand, maar ik ben zo ontzettend streng op mezelf dat ik niet tevreden kan raken en daardoor geen plannen kan/wil maken voor de zovele ideeën die ik nog wil uitwerken. Heel vervelend. Ook ik wijt dit aan zorgen die alles overnemen.
Desalniettemin: het komt vast wel weer terug als alles weer een beetje op de rit is!Sterkte met je paardje!
Bedankt! Hopelijk raak jij ook snel uit je dipje, want ik geniet echt altijd van je werk
!

lekker chillen in de zon. Ik heb het idee dat je witbalans iets te koel stond. Om de compositie iets pakkender te krijgen is om de hond niet centraal te zetten (en in dit geval net ernaast), maar de hond rechts te kaderen en meer ruimte te geven in de kijkrichting.
Het paard gallopeerd nu wat bergafwaarts, je kan de foto wat bijdraaien om het paard nog krachtiger te laten ogen.
Leuke foto!
Knap!
Leuk!