Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lipydo schreef:@ Eline91: Nee, je bent absoluut niet de enige die in een dip zit. Op het moment haal ik maar weinig lol uit fotografie. Er zijn piekjes voor die ene shoot die ik doe in een maand, maar ik ben zo ontzettend streng op mezelf dat ik niet tevreden kan raken en daardoor geen plannen kan/wil maken voor de zovele ideeën die ik nog wil uitwerken. Heel vervelend. Ook ik wijt dit aan zorgen die alles overnemen.
Desalniettemin: het komt vast wel weer terug als alles weer een beetje op de rit is!Sterkte met je paardje!
Eline91 schreef:Lipydo schreef:@ Eline91: Nee, je bent absoluut niet de enige die in een dip zit. Op het moment haal ik maar weinig lol uit fotografie. Er zijn piekjes voor die ene shoot die ik doe in een maand, maar ik ben zo ontzettend streng op mezelf dat ik niet tevreden kan raken en daardoor geen plannen kan/wil maken voor de zovele ideeën die ik nog wil uitwerken. Heel vervelend. Ook ik wijt dit aan zorgen die alles overnemen.
Desalniettemin: het komt vast wel weer terug als alles weer een beetje op de rit is!Sterkte met je paardje!
Bedankt! Hopelijk raak jij ook snel uit je dipje, want ik geniet echt altijd van je werk