darkadia schreef:Ow haha je hebt gelijk. Stom.
Dus de eerste of de laatste vind je mooi?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Matheno schreef:Leuke foto! Er is alleen wel wat ruis zichtbaar gekomen. (Te hoge ISO geschoten?)
Volgens mij heeft Marit Hilarius een mooi Youtube filmpje waarin ze uitlegt hoe je de ruis iets minder kan krijgen.
DiscoDipp schreef:Matheno schreef:Leuke foto! Er is alleen wel wat ruis zichtbaar gekomen. (Te hoge ISO geschoten?)
Volgens mij heeft Marit Hilarius een mooi Youtube filmpje waarin ze uitlegt hoe je de ruis iets minder kan krijgen.
ISO 400? Is dat hoog??
Zal vanavond eens kijken!! Heb echt al super veel filmpjes gekeken haha
DiscoDipp schreef:Die fotos is wel om half 9 savonds zoiets gemaakt, niet overdag..
Ga er morgen nog even naar kijken, want hij is ook echt heel anders dan op mijn PC
xRoossie95 schreef:Ik heb ook weer eens foto's gemaakt. Ben benieuwd of jullie nog wat tips hebben;
1.
[ [url=m/5y2bif.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dDzggG.jpg]Afbeelding[/url] ]
2.
[ [url=m/2csNUD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2E0VbL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eefsel2109 schreef:Een flinke transformatie voor mijn doen hahahet liefst had ik het pad ook er in gehad, maar kreeg dat niet voor elkaar
![]()
Voor
[ [url=m/o1v7hu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/rMI1IO.jpg]Afbeelding[/url] ]
xRoossie95 schreef:Ik heb ook weer eens foto's gemaakt. Ben benieuwd of jullie nog wat tips hebben;
1.
[ [url=m/5y2bif.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dDzggG.jpg]Afbeelding[/url] ]
2.
[ [url=m/2csNUD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2E0VbL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kashmino schreef:Ik heb ook weer eens wat geknutseld. Het is niet heel bijzonder, maar er zat best wat werk in! Zeker omdat ik de weerkaatsing van de pailletjes op de neus niet zo mooi vond en ik een deel van de neus mis in het origineel
[ [url=m/BN6XYm.png]Afbeelding[/url] ]
Myponyhoward schreef:Nicje87 schreef:Before:
[ [url=m/O2N1w1.jpg]Afbeelding[/url] ]
After:
[ [url=m/sFQSzF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind de na bewerking persoonlijk niet zo mooi, maar dat kan ook aan mij liggen (: