Noraly_ schreef:
Heheh, jouw vader doet het tegenovergestelde van de mijne... De mijne vergeet altijd dat het paard er óók helemaal op moet, "want het gaat toch om jou en niet om het paard?"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noraly_ schreef:
Fiffill schreef:Ik ben van plan aankomende week de Canon EOS 400D te gaan kopen, iemand ervaring hiermee?
(En waar is hij het goedkoopst?)
Noraly_ schreef:Voor Parouscha;![]()
Groetjes Noraly
Fairytail schreef:als dat de tamron lens is die ik er ook bij kan krijgen ben ik toch blijer met mijn Sigma lens
Let bij het kopen van een DSLr niet alleen op de body maar ook op wat voor lens je erbij koopt
Ik heb zelf een Sigma lens van 17-70mm F2.8-4.5 met body,tas,geheugen kaart gekocht bij de combimarkt toen in de aanbieding 1018 voor betaald (wel met cashback er af)
Investeren in een goede lens is het echt waard!
Saskiaatje schreef:Sorry, maar wil je hiermee zeggen dat de Tamron lens geen goede lens is? Ik ben namelijk méer dan tevreden. Hij stelt makkelijk en snel scherp en de foto's zijn na volledig inzoomen nog steeds zonder ruis.
Sander_ schreef:Saskiaatje schreef:Sorry, maar wil je hiermee zeggen dat de Tamron lens geen goede lens is? Ik ben namelijk méer dan tevreden. Hij stelt makkelijk en snel scherp en de foto's zijn na volledig inzoomen nog steeds zonder ruis.
Hoe bedoel je dat? De ruis is toch niet afhankelijk van de hoeveelheid zoom?