Edit: Ik krijg rechts ook nooit een venster met eigenschappen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MoppieFilou schreef:Ik heb even een domme vraag voor jullie. In één van de filmpjes van Marit Hilarius drukt ze na het gebruiken van de snelle selectie bovenin op "Selecteren en maskeren". Bij mij staat die knop er echter niet...
Ik werk in Photoshop CS6. Kan ik dezelfde functie ergens anders vinden of instellen dat die wel gewoon in de balk bovenin komt te staan?
Edit: Ik krijg rechts ook nooit een venster met eigenschappen, iemand enig idee hoe dat kan komen?
Nynkster schreef:MoppieFilou schreef:Ik heb even een domme vraag voor jullie. In één van de filmpjes van Marit Hilarius drukt ze na het gebruiken van de snelle selectie bovenin op "Selecteren en maskeren". Bij mij staat die knop er echter niet...
Ik werk in Photoshop CS6. Kan ik dezelfde functie ergens anders vinden of instellen dat die wel gewoon in de balk bovenin komt te staan?
Edit: Ik krijg rechts ook nooit een venster met eigenschappen, iemand enig idee hoe dat kan komen?
Hoe heb je je werkruimte staan? Dat kun je zien bovenin als je op venster drukt en dan werkruimte, daar heb je bijv fotografie of essentiele elementen etc. Ik heb deze op fotografie en heb wel gewoon selecteren en maskeren. En anders staat het bovenin bij selecteren en dan halverwege staat ook wel selecteren en maskeren
Pepperrr schreef:Valt mee hoor, maar het is natuurlijk ook een stukje smaak. Ik houd altijd van veel contrast in z/w-foto's, met name rond de ogen. Maar als jij hier de voorkeur aan geeft, is dat natuurlijk ook prima!Mkango, nog meer ja? Ben bang dat ze dan erg onnatuurlijk worden![]()
Dankjewel, zi inderdaad dat diepteverschil nu!