[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 08:49

Anouska15 schreef:
Sanne_com schreef:

Sanne_com mooie foto maar ook hier mis ik een beetje kleur!

Dankje voor het commentaar, maar waar mis je kleur?

Ehh tja nu nergens eigenlijk zat gisteren op de laptop en toen leken de foto's dat frisse te missen maar nu op mm telefoon niet!

Ah oke, nee ik dacht al :+
Maar dankje voor het comentaar!

Mariett
Blogger

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 08:53

week 22 mobielfoto in (de bus in) Engeland, had m'n mooie camera niet mee (mocht er iets mee gebeuren), vandaar de mobielfoto en de kwaliteit! Vond hem toch erg leuk.
Afbeelding

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 08:59

Week 22:
Tijdens een picknick in de duinen afgelopen maandag.
Ze wilden de picknick niet door laten gaan omdat het zo'n slecht weer zou worden.
En kijk hier, waterpret... heerlijk zonnetje!

Afbeelding

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 10:16

Vervolg week 22

Bumblehorse
21: Mooie foto. Dat de foto scheef is, vind ik niet storend. Dit geeft juist wel een leuk effect :o
22: Gave foto! Ik vind hem aan de onderkant wel ietsje aan de krappe kant.
Kimmetje04
Mooie foto!
Astor
Mooie foto!
Asselruiter
Mooie foto. Vind de spinnenwebben erom heen een heel leuk effect geven.
goriginal
Mooie foto!
louiisaa
Mooie foto!
Tigress
Mooie foto! Mooie kleuren.
Cioccolato
Mooie foto!
Sanne_com
Mooie foto!
Heavenslove
21: Wow! Die is mooi. Super scherp en die kleuren!
22: Mooie foto! Ik krijg alleen het idee dat de kat scheelt kijkt :') Maar dat kan aan mij liggen haha.
Jespri
Gaaf!
MarijeR
Mooie foto!
quartel
Mooie foto. Mooi scherp!
Sterkte met je rug! Gaat het inmiddels al wat beter?
Eline91
Mooie foto! Heerlijk, paarden met een maatje meer :o
Suuzels
Hele leuke foto!
EskeGirl
Leuke foto. Ik vind hem alleen een beetje donker. Vooral het koppie.
rosslover
Leuke foto. Jammer van de schaduw op het hoofd en de hals.
Killyen
Mooie foto! Inderdaad een hele leuke lens! Ik ben er ook nog steeds heel blij mee :D
Sodeletuut
Mooie foto!
Nefertarie
Leuke foto!
Calice
Mooie foto!
GerdjeHoran
Leuke foto!
Marit
Mooie foto!
Verosjaak
Mooie foto. Ik vind de foto juist wel scherp.
Gub
Moooi!
horserider22
Mooie foto. Ik vind de foto alleen erg donker.
Anouska15
Mooie foto!
monbyou
hihi := geweldig!
manonfleur
Mooie foto. Ik vind de foto wel aan de donkere kant.
IsaCalixa
Mooie foto!
MyHu
Mooie foto!
Ash_
Leuke foto!
taarss
Gave foto! Mooie sfeertje!
Sicayes
Mooie foto!
Magda_90
Mooie foto!
SternPhoto
Mooooi! Die blik in de ogen! <3
JewEmm
Leuke foto!
Robin_Rikkie
Mooie foto!
LinSa
Leuke foto!
Tivara
wow! Mooi!
Mariett
Leuke foto. Alleen beetje jammer van de kwaliteit indd.
Fem
Leuke foto! Heerlijk dat koppie!

Anouska15: Bedankt voor je feedback!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 11:59

Mijn POTW:
Afbeelding

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 13:26

Weer even drie weken. O:)
Als ik onverhoopt toch een foto ben vergeten, sein mij dan even in. :)

Even een reminder welke foto’s er toen warden ingezonden. O:)
• Week 12: Agossie @ [FK] [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015
• Wek 13: Agossie @ [FK] [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015
• Week 14: Agossie @ [FK] [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

_Elke
• Week 12: Het licht op het hoofdje is erg mooi inderdaad. Voor de volgende keer zou je meer front mee kunnen nemen, vind ik persoonlijk wel mooier. Was het ondertussen al wat gelukt met de touwtjes wegwerken?
• Week 13: Ik vind het een hele mooie sfeerfoto, niets op aan te merken.
• Week 14: Mooie rustige achtergrond en mooi in kleur. Het oogje is ook mooi helder. Toch mis ik hier het front van het paard; ofwel probeer meer borst en hals mee te nemen zodat de foto goed aftekend.

_Patriciaa
• Week 12: Mooi landschap. :j
• Week 13: Mooie compositie, mooi van DOF en een rustige achtergrond. Imo wel iets te donker.
• Week 14: Mooi portret, wellicht was een lager standpunt ook mooi geweest. :j De achtergrond is ook mooi van kleur.

Agossie
• Week 12: Mooi portret van de hond op het strand. Ik vind hem zelf alleen iets te ‘verkeerd’ gekaderd. Ik mis ruimte onder en rechts namelijk. Verder vind ik het leuk portret voor het strand.
• Week 13: Mooie foto voor binnen, mooi van kleur, helderheid en scherpte. Ik snap wat je bedoelt mbt de horizon. Aan de voorkant is te zien dat je iets schuin voor het podium zat, de foto is dus natuurlijk ook iets schuin genomen. Ik denk dus dat je de foto nu ‘onterecht’ recht wilt maken. Door de rechterkant iets omhoog te wippen, heb je de balans denk ik weer.
• Week 14: Prachtige gedetailleerde maanfoto. :j

Anouska15
Als eerste, welkom!
• Week 12: Mooie diepte en kleuren. De volgende keer kun je eens proberen op je buik te gaan liggen zodat het “verdwijn” punt iets hoger in je foto komt te liggen.
• Week 13: Moeilijk onderwerp inderdaad. Een paar kleine tips: meer afstand van de muur houden, nu zie je namelijk nog de korrelige structuur van de achtergrond. Iets kleiner diafragma om de gehele foto scherp te maken en iets overbelichten waardoor hij zachter wordt. Qua compositie vind ik hem netjes, alhoewel iets meer ruimte rechts niet zou misstaan.
• Week 14: Mooie warme zonsondergang. Al zou ik minder voorgrond hebben meegenomen, de focus ligt immers op de zonsondergang en niet op de voorgrond.

Ash_
• Week 12: Prachtig! Wellicht had ik nog iets meer ruimte aan de rechterkant genomen, gezien de pup naar rechts kijkt namelijk.
• Week 13: Prachtige omzetting naar zwart/wit inderdaad en mooi scherp. Wat je bedoeld met die wolken, dat zijn de zogenaamde contrastvlakken. Waarschijnlijk ben je over the top gegaan met de schuifjes waardoor die wolken er nu zo uitzien. Het beste is dan om even in lagen te werken met PS.
• Week 14: Als eerste heel veel sterkte nog met het verlies van je hondje. Het is een mooi portret, mooie herinnering.

Asselruiter
• Week 12: Nette foto, mooie diagonale strepen en mooi van kleur. Persoonlijk vind ik de narcis alleen te centraal geplaatst, door hem op een schuine stuk te zetten (gulden snede) was de foto echt af geweest.
• Week 13: Leuk portret, netjes gedaan.
• Week 14: Wat lief! Ietwat jammer van de drukke achtergrond. :o

Astor
• Week 12: Mooi portret nog van Ijmuiden. :j
• Week 13: Mooie sfeerfoto, mooie omzetting, al vind ik denk ik de contrasten nog iets te hard voor het gehele plaatje.
• Week 14: Prachtig, heel lief en zoet. :j

Bellatrix
• Week 12: Echt een prachtige na winterse foto!
• Week 13: Wat een prachtig landschap, erg mooi nabewerkt ook. :j
• Week 13: Mooie haarscherpe actiefoto. De lage verzadiging vind ik goed werken bij deze foto.

Billionache
• Week 12: Prachtige foto, heerlijk van kleur en een mooie achtergrond erbij. Wel had ik, gezien het paard nu een lang lichaam lijkt te hebben, het onderwerp meer naar rechts geplaatst, dus iets krapper daar.
• Week 13: Mooie hengst, mooi van kleur. Qua compositie lijkt hij alleen nu wel op zijn voorhand te vallen, je kan hem iets kantelen om dat te verhelpen. Verder had ik iets meer front erbij mooier gevonden, dus iets meer borst erbij.
• Week 14: Ik heb geloof ik bijna 5 minuten lopen scrollen met mijn muis omdat ik van mening was dat je foto steeds veranderde. Dat zegt al genoeg denk ik over de perfecte uitvoering ervan. :j

binky
• Week 12: Hoe is het ondertussen met je na je operatie? Nette foto van de tulpen.
• Week 13: Leuk knuffeltje. Denk dat je de voorkant wat meer in het licht had mogen zetten, hij oogt nu wat donker namelijk.
• Week 14: Deze vind ik veel leuker, heel zacht.

Brechtjee
• Week 12: Ik mi swat diepte in deze foto, hij is erg vlak en oogt daardoor ook vlak. Wellicht kan meer contrast dit verbeteren?
• Week 13: Qua compositie en scherpte is de foto wel ok. Maar je moet nog wel even kijken naar de nabewerking gezien de Fries nu oranje oogt namelijk.
• Week 14: Ietwat jammer van de krappe onderkant. Verder mooi van kleur en een interessant spel van lijnen. Mogelijk dat iets meer licht de foto ook net ietsje interessanter kan maken.

Bumblehorse
• Week 12: Leuke foto met mooie kleuren. Qua compositie had je wellicht iets schuin ervoor kunnen staan en iets meer ruimte kunnen nemen aan de rechterkant.
• Week 13: Prachtige blik van die husky zo icm de omgeving. Wel vind ik de kleuren wat flets, imo zou het contrast flink omhoog mogen.
• Week 14: Wat leuk, is ie van jou? Ik spaar ook bierdopjes en plak ze dan op magneetjes voor mijn whiteboard. :P Leuk gedaan deze foto.

Caramel
• Week 12: Mooi in kleur. Het oog is het hoofdonderwerp van je foto en juist daar mis ik nu het licht, de focus en de helderheid. Met wat meer licht, valt de schaduwvlek ook minder op.
• Week 13: Erg leuk gedaan zo met de bloesem en flitsen. Ik blijf er naar kijken. <3
• Week 14: Deze foto spreekt mij niet echt aan door de drukke achtergrond en doordat hij wat donker is.

Calice
Hoe is het nu met je nav de bekkeninstabiliteit en bloedarmoede?
• Week 12: Wat een prachtige foto, in alle opzichten, niets op aan te merken! <3
• Week 13: De foto spreekt mij niet geheel aan, de contrasten zijn wat flauw en vooral bij stoepkrijt denk ik aan kleur ipv zwart/wit.
• Week 14: De uitsnede vind ik prachtig. Maar de nabewerking helaas minder, de foto is nu erg flets en er mist contrast. De ogen lijken ook erg bewerkt? Jammer, want de uitsnede vind ik echt mooi.

Cathyenbeau
• Week 12: Wat een leuke pup! De foto vind ik zelf wat minder, hij kijkt wat ongemakkelijk. Komt wellicht door de achtergrond en die zwarte ruimte links waardoor de ogen worden afgeleid.
• Week 13: Ik snap wat je bedoeld, mooi zo met die lucht! Wellicht kun je de zwarting wat hoger zetten zodat het onderwerp + hekjes meer een silhouet vormen?
• Week 14: Mooie foto van je zusje. Al vind ik er wel weinig kleurtoon in zitten, weinig tinten zegmaar. Wellicht kun je nog wat spelen met de nabewerking?

Cioccolato
• Week 12: Leuk da tie zo gaapt. Wellicht was ie horizontaal ook wel leuk geweest. Wat ik mij in het algemeen afvraag, je foto’s zijn steeds zo flets, met wat voor apparatuur fotografeer jij?
• Week 13: Mooi met die dreigende lucht op de achtergrond. Je had je vosje alleen iets meer naar rechts mogen plaatsen om die loze ruimte daar te voorkomen.
• Week 14: Prachtige foto in compositie, kleuren en scherpte. Niets op aan te merken.

Cleo_
• Week 12: Wat waren je instellingen bij deze foto? Ik vind hem namelijk erg flets en niet echt geheel scherp.
• Week 13: Mooi gedaan, alhoewel deze foto zich wel uitermate voor leent om eens te experimenteren met diverse filters in bijvoorbeeld photoshop.

crazy_horses
• Week 12: Het idee vind ik leuk, maar ik mis wel iets in die foto, nu is het zo plat en lijken het boek en de camera ‘gewoon’ neergelegd. Ik zal kijken of ik later een exactere beschrijving kan geven van wat ik bedoel.
• Week 13: Mooie sfeervolle foto, mooi in kleur. Maar de compositie kan beter. De aandacht gaat nu veel uit naar de scherpe druppeltjes en wat te weinig naar de bloem zelf. Wellicht had je daarom de bloem beter wat meer naar rechtsboven kunnen plaatsen?
• Week 14: Een beetje een vintage foto, mooi gedaan.

CrazyIris
• Week 12: Prachtige foto op het evenement, de deelneemster zal hier wel blij mee zijn. :j
• Week 13: Mooi gedaan. :j Wellicht dat een krappere kadering de foto nog mooier zou kunnen maken.

Dandy200
• Week 12: Wat een wijze blik heeft jullie hondje. Mooi portret, wel vind ik hem iets flets, wellicht kun je de kleuren nog iets helderder maken? Alhoewel, ik dit eigenlijk juist ook wel sfeervol vind. :j
• Week 13: Wat apart die lucht inderdaad, mooi vastgelegd. :j
• Week 14: Mooie foto.

Deetjeeuh
• Week 12: Wat jammer dat de hoofden van pony en baasje zo in de schaduw weg vallen, want het is wel een leuke foto zo.
• Week 13: Ik denk dat je hier meer uit had kunnen halen, nu spreekt de foto niet echt aan. Probeer creatief te zijn met stillevens.
• Week 14: Leuk gedaan! Wel wat jammer dat hij niet geheel scherp is.

Eline91
• Week 12: Hoewel leuk uitgevoerd, is het niet mijn smaak. Ik houd persoonlijk niet van dergelijke manipulaties namelijk.
• Week 13: Heb je een houten achtergrond of te veel geschoven met je contrast? Gezien de vele ringen om je onderwerp heen namelijk. Verder een mooi close up van de bloemen die had gekregen.
• Week 14: Mooie foto van het meisje op het station. Ietwat jammer dat de focus op haar haar ligt ipv gezicht. De achtergrond is mooi van kleur en bokeh.s

elle108030
• Week 12: Mooi, helder en spontaan. Ietwat jammer van de krappe onderkant. Ook zou je de vuiltjes bij de oogjes kunnen wegpoetsen. De achtergrond vind ik erg mooi van kleur.
• Week 13: Mooi, rustgevend en fijn om naar te kijken. Niets meer aan doen.
• Week 14: Die vind ik door de compositie wat minder fijn, ik denk dat als jij was gaan liggen de foto al fijner was geweest. De kleuren zijn wel mooi helder.

EskeGirl
• Week 12: Ik ga mee met je eigen commentaar. :j
• Week 13: Nette foto qua kleur en scherpte. Probeer de volgende keer meer body (hals/borst) mee te nemen, dat tekent net iets mooier af. En nog even kijken naar de onderkant, want je ziet dat er iets is weggewerkt.
• Week 14: Het is goed dat je op je hurken bent gaan zitten zodat je er ook een stuk mooi lucht bij krijgt. Voor de volgende keer zou je ook je camera iets kunnen kantelen waardoor de haflinger niet overbouwd lijkt en daarbij ook meer borst mee kunnen nemen zodat de foto beter aftekend.

Fellow
• Week 12: Eens een stad die ik herken, mooi gedaan!
• Week 13: Mooie foto, al vind ik de zon wel iets afleiden.

Femmelz
• Week 12: Hoewel ik de grauwe kleuren mooi vind bij het onderwerp, maakt de compositie de foto niet echt af, hij is wat oninteressant zo. Ik denk dat je hier meer mee had kunnen doen.

GerdjeHoran
• Week 12: Mooi portretje, wellicht de volgende keer de zweep iets uit het beeld halen?
• Week 13: Over de gehele linie mis ik alleen wat scherpte, maar verder absoluut de foto zo laten. Ik vind hem erg mooi en mijn aandacht blijft getrokken. :j
• Week 14: Zachte blik, mooi intens. Wellicht had de hond nog iets meer links van het midden gemogen. De groene achtergrond werkt als een mooi passe partout.

Glenstorm
• Week 12: Dat vind ik een mooie en geconcentreerde actiefoto van een evenement. :j
• Week 13: Jammer dat ik een duidelijk scherptepunt mis, maar verder een mooie foto, mooi in kleur en achtergrond en goed vanaf ‘ooghoogte’.
• Week 14: Prachtig met die kleuren en de boom op de voorgrond, niets op aan te merken.

goriginal
• Week 13: Mooie blackphoto, mooi scherp en helder op het oog. Persoonlijk vind ik hem rechts wel iets te donker.
• Week 14: Ik weet niet goed wat ik van die gaap moet vinden. Enerzijds vind ik hem zo mooi in alles, maar anderzijds ook niet echt. Ga ik over na denken.

Gracezellaa
• Week 8 en 13: Wauw <3 Meer woorden zijn er niet nodig <3
• Week 9 - 12: Wat een prachtige sfeerfoto’s, stuk voor stuk prachtig. Ik blijf er naar kijken. Maar die van week 8 en 13 zijn wel mijn favorieten. :j

Gub
• Week 12: Prachtig! <3 _O_
• Week 13: Dito! <3
• Week 14: Wat een heerlijke hondenfoto, echt lekker honds, prachtig!

Hanna_94
• Week 12: Mooie foto!
• Week 13: Prachtige, kleurrijke, scherpe actiefoto van het hondje! <3
• Week 14: Mooie foto. Persoonlijk had ik hem iets meer links van het midden gekaderd en het takje bij zijn pootje weggehaald.

HeavensLove
• Week 12: Prachtig, niets op aan te merken.
• Week 13: Wat een liefdevolle foto, niets op aan te merken.
• Week 14: Mooi portret, alhoewel ik de achtergrond wel iets storend vind.

hilly200
• Week 12: Wat een leuk portret en mooie ogen heeft dat meisje. Imo mag de foto nog wat lichter, daar wordt hij meteen zachter van. :j
• Week 13: Die lucht was absoluut prachtig inderdaad, mijn week 12 is toen ook gemaakt. Jouw foto is net zo mooi. <3
• Week 14: Mooie symmetrische foto van de hond. Wel heb je scherp gesteld tussen de ogen ipv op de ogen. Imo is hij ook te donker.

horserider22
• Week 12: Persoonlijk is dit een foto die bij mij de prullenbak in zou zijn gegaan. :=
• Week 13: Leuke foto, mooi van kleur, helderheid en diepte.
• Week 14: Leuke foto, mooie compositie. Al mag de horizon nog even recht gemaakt worden.

Iejoorr
• Week 12: Ik vrees dat ik deze foto niet zo aansprekend vind omdat er nogal veel te zien is op de achtergrond. :o
• Week 13: Creatief uitgevoerd. :j
• Week 14: De mooie lucht van zonsondergang gecombineerd met de daken, interessante foto daardoor. Goed gezien.

Ingvild
• Week 12: Interessant om te zien. :j Beetje moeilijk om hier iets over te zeggen gezien het binnen is met weinig keuze tot achtergrond, belichting etc.
• Week 13: Netjes voor de binnenbak, vooral die ene van de appaloosadag inderdaad, dus de ruis vind ik daarbij ook niet gek.
• Week 14: Wat een lieve en aandoenlijke foto. Niets meer aan doen.

iiSunshine
• Week 12: Op de voorgrond wat onderbelicht en op de achtergrond wat overbelicht. Wat waren je instellingen?
• Week 13: De uitsnede is mooi, maar helaas geen scherpte en het oogje is wat te donker.

IsaCalixa
• Week 12: Mooi portret van de Jack. :j
• Week 13: Mooi drieluik, mooie omzetting naar zwart/wit. Maar waarom twee dezelfde foto’s?
• Week 14: Leuk gedaan, mooi van kleur. Probeer het onderwerp eens iets vaker uit het midden te halen.

Ismy
• Week 12: Weer een prachtige, onwijs mooie en sterk portret. _O_ Waar komt die rook precies vandaan?
• Week 13: Wederom een prachtig en sterk portret. Ik ben er nog niet over uit of ik het storend vind dat de voeten ontbreken of niet.
• Week 14: Mooi portret, al is het jammer dat het kontje niet schoon is gemaakt.

it_is_me
• Week 12: Wat jammer van de riem en de missende scherpte op het oog. Want het hondje ligt er leuk bij op het trappetje.
• Week 13: Mooie foto, mooi zacht, licht en helder van kleur. De ogen zijn mooi gedetailleerd en scherp. Ofwel niets meer aan doen. :)
• Week 14: Wat een geniale gezichtsuitdrukking. :):) Het leidt meteen de aandacht van de kast af, die anders zou kunnen overheersen. Heel lief zo.

Jespri
• Week 12: Wederom zeg ik het weer, erg leuk uitgevoerd. :)
• Week 13: Ik vind het een hele mooie, zachte, lieve en heldere foto. :j
• Week 14: Mooi bewerkt, niets op aan te merken.

Jessica_1998
• Week 12: Wat goed dat je nu manueel fotografeert! Qua compositie had ik nog wat meer schaap en minder achtergrond willen zien, gezien deze het oog nu wat wegtrekt van het onderwerp. Qua instellingen zou je je sluitertijd nog ietsje kunnen verhogen en daarbij geheel inzoomen. Hierdoor wordt je achtergrond net wat waziger en vervormd je onderwerp wat minder snel.
• Week 13: Deze foto spreekt mij niet. Over het geheel is hij te donker en daarbij kijkt de schaap weg. Probeer kritischer te zijn met de compositie.
• Week 14: Ik vind de foto niet zo, er is te veel te zien op de achtergrond waardoor de aandacht niet direct naar het schaap gaat. Probeer echt te spelen met je compositie.

JewEmm
• Week 12: Die zonsverduistering heb je zo onwijs gaaf vastgelegd he! Zo jaloers. –O-
• Week 13: Wat verschrikkelijk om te lezen van de staar, hoe is het nu ermee? Qua compositie had ik hem toch iets meer gedraaid willen zien (iets meer oog). Het oog zelf is eigenlijk ook net iets te donker om de aandacht echt vast te houden.
• Week 14: Heb je de foto wellicht ook met een lichte achtergrond? Denk dat ik hem dan leuker vind namelijk. Technisch is het een goede foto qua scherpte en helderheid.

Jilinda
• Week 12: Ik denk dat je hier meer mee had kunnen doen, nu zijn het gewoon lekkere cakejes namelijk. Leuk, maar niet heel erg aansprekend. Zien er overigens wel lekker uit. :9
• Week 13: Leuke schoenen, waar komen die vandaan?! Mooie foto ook, kan zo in een catalogus. :j
• Week 14: Ondanks de boodschap, moest ik stiekem even lachen hoor. Ik vind het een mooie foto, in één oogopslag was het duidelijk wat je bedoelde. Complimenten!

Joeluna
• Week 12: Absoluut prachtig inderdaad, heel mooi vastgelegd. :j
• Week 13: Mooi galopmoment, maar wel een erg drukke achtergrond helaas.
• Week 14: Gefeliciteerd met je nieuwe topper! Probeer te denken om de horizon (is nu scheef), hierdoor lijkt het paard ook overbouwd.

Jolijnn
• Week 12: Leuke foto! Imo mag hij wel ietsje lichter, maar verder heel mooi.
• Week 13: Leuk uitgevoerd. :j
• Week 14: Opdracht van de winkel? Leuk! Wellicht zou je de volgende keer meer afstand kunnen nemen van de schappen, zodat deze iets vervagen en daardoor de aandacht meer naar de hoofdpersoon toe gaat?

Joysieee
• Week 12: Mooie clos-up foto van het miniatuur paardje van Happy. Heb je hem zelf gemaakt? Ziet er erg mooi uit namelijk.
• Week 13: Prachtige blackphoto, maar vanwaar de keuze tot deze uitsnede?
• Week 14: Prachtig in kleuren, moment en scherpte. Wellicht ietsje te krap onder, maar dat is mieren*. Verder eentje die zeker aan de muur kan.

k_m
• Week 12: Wat een vrolijke, kleurrijke foto, ik vind hem echt leuk. :j
• Week 13: Ik snap je idee, maar het eindresultaat spreekt mij niet aan. De foto, voornamelijk de achtergrond vind ik namelijk erg druk wat afleidt van het onderwerp. Een rustiger locatie zal het idee denk ik veel meer naar voren brengen.
• Week 14: Ik vind hem nog steeds ontzettend leuk, niets op aan te merken. Is ie uiteindelijk gepubliceerd?

Kanzi
• Week 12: Ik blijf in herhaling vallen met jouw foto’s, ze blijven creatief en leuk uitgevoerd. :):)
• Week 13: Moest stiekem even lachen hoor, wat een grappige foto! Doet je camera het ondertussen weer?
• Week 14: Voor de puntjes op de i zou je de foto nog recht kunnen trekken. Voor de rest creatief uitgevoerd.

Killyenn
• Week 12: Ook jij hebt kunnen genieten van de eclips, wat prachtig! Ik vind de kleuren ook heel mooi. ;j
• Week 13: Leuk gedaan zo met die net geverfde haren en make-up. :j
• Week 14: Het is een Paasmarkt, maar desondanks vind ik de foto ergens wel wat grimmig. Positief overigens, ik blijf er naar kijken maar ik kan de vinger er niet opleggen. Die andere van je zusje is ook prachtig! <3

KimdeGroot94
• Week 12: Prachtige foto van de hond, niets op aan te merken!
• Week 13: Mooi portret. :j
• Week 14: Mooie foto. :j

Kimmetjee04
• Week 12: Koetsiekoetsie, wat een schattige puppy en prachtige foto! <3 _O_
• Officieel week 12: Mooi zelfportret, voor je titel vind ik je foto alleen iets te netjes. Het deed mij niet oorlog denken namelijk, wel aan geweld.
• Week 13: Wat een prachtige foto, leuk stel zijn jullie. :j
• Week 14: De bewerking en dergelijke vind ik erg mooi. Maar je gezicht vind ik minder, je kijkt erg fronsend en daarbij lijken je ogen zelfs wat eng. Ik weet het niet, ergens vind ik het daardoor nét niet.

LauraBloem
• Week 12: Wat een leuke foto zo, eens wat anders met een hond. Leuk gedaan! Klein puntje: hij is imo nog iets te centraal genomen.
• Week 13: De zee loopt weg, m.a.w. even je op je horizon letten. Daarbij vind ik de hond nogal ongemakkelijk erbij zitten, die had je beter even kunnen herpositioneren. Verder mooi van kleur.
• Week 14: Nog even je horizon recht maken en je hebt een prachtige landschapsfoto!

Leonyr
• Week 12: Prachtig hoe je een alledaags onderwerp interessant hebt gefotografeerd. :j

lieke123
Welkom
• Week 14: Mooie foto van het zwemmende hondje. Mooie kleuren. :j

LinSa
• Week 12: Wat lief! Wel jammer van de vele loze ruimte rechts, die had beter links gestaan. :j
• Week 13: Wat een heerlijk spontaan portret, niets op aan te merken.
• Week 14: Een mindere foto hoort er af en toe ook bij, ik ben het met je eigen commentaar eens. Desondanks vind ik het wel een interessante foto.

Lipydo
• Week 11: Wat een prachtige, sfeervolle foto! Heb je meer gemaakt die ik ergens kan zien?
• Week 12: Wat jammer dat die blauwe wolk net zo voor haar gezicht zit, gezichten vind ik bij jou juist zo altijd mooi en nu is ie bedekt. Verder heel leuk gedaan.
• Week 13: Deze uit de serie vind ik veel mooier gezien je haar gezicht nu weer mooi ziet. :j
• Week 14: Interessante foto, je blijft er naar kijken.

LoveUggs
Welkom. :)
• Week 12: Mooie compositie en achtergrond. Wel zit het hoofd nu in de schaduw, beter had je deze de andere kant op kunnen laten kijken.
• Week 13: Voor een teder en zacht baby’tje, vind ik de foto erg hard en donker overkomen. Ik denk dat je in de nabewerking er nog veel uit kunt halen.
• Week 14: Mooie foto met een rustige zachte achtergrond. Wel mis ik wat scherpte?

LOVESUSHI
• Week 12: Adembenemend mooi, die mag zo aan de muur hier! _O_ <3
• Week 13: Mooie foto van de kwallen, heel rustig zo deze compositie. Voor de puntjes op de i zou je wellicht de viezigheid op het raam nog kunnen wegwerken.
• Week 14: Mooi landschap, creatief gebruik gemaakt van de voorgrond. :j

Louiisaa
• Week 12: Die foto is zeker leuk. De ruiter lacht en het paard heeft zijn oortjes naar voor. Wellicht nog even de horizon rechttrekken en wat meer contrast toevoegen?
• Week 13: Ik vind het een mooie en zachte foto, goed gedaan.
• Week 14: Mooie kat. De volgende keer zou iets meer borst erbij, beter aftekenen. Ook stoort de zwarte vlek links wat.

Maaaarije
• Week 12: Klein viezerikje inderdaad. Wellicht kun je de oogjes nog wat oplichten?
• Week 13: Mooie helder foto, dat tongetje is wel leuk haha.
• Week 14: Prachtige compositie en omzetting naar zwart wit. Al had ik dat zwartige op de achtergrond nog even weggewerkt. Verder heel sterk, mooi gedaan.

Manonfleur
• Week 12: Mooi helder op de ogen, maar de uitsnede vind ik niet zo jovel eerlijk gezegd.
• Week 13: Als je je scherptediepte wat groter had gemaakt, was het een mooi stilleven geweest, dan was het patroon nog interessanter geworden om te volgen namelijk. Je kunt hier leuk mee experimenteren met verschillende diafragma-openingen.
• Week 14: Ik moest even goed kijken wat het was aangezien ik eerst aan wat anders dacht. :o De uitwerking had imo veel beter gekund.

MarBri
• Week 12: Mooi landschap.
• Week 13: Die zou zo in de catalogus kunnen, goed gedaan.

Mariett
• Week 12: Ik snap je idee, maar ik vind het eindresultaat helaas te bewerkt naar mijn smaak. :o
• Week 13: Deze vind ik wel veel mooier, ondanks dat het uit dezelfde serie is. Imo nog steeds iets te bewerkt, maar wel fijner om naar te kijken.
• Week 14: Ze zijn leuk he die ransuiletjes. Leuke foto.

Marijepagter
• Week 12: Wederom weer een prachtige, heldere en kleurrijke vogelfoto. :)
• Week 13: Ik ga mee met je eigen commentaar. Daarbij zal ik nog even kijken naar je linkerhoek onderin, er is daar iets niet geheel netjes weggewerkt namelijk.

MarijeR
• Week 12: Weer een adembenemende prachtige en helder vogelfoto. <3
• Week 13: Ze voelen het altijd aan die vogels haha. Desondanks een prachtige scherpe actiefoto. :j
• Week 14: Prachtig, niets op aan te merken!

Marit
• Week 12: Heel leuk gedaan zo die collage met zelfportretten. :j
• Week 13: Zo slecht vind ik de kwaliteit van de GoPro niet (al helemaal niet omdat het een screenshot blijkt te zijn), het is een prachtige foto! <3
• Week 14: In het eerste opzicht vind ik hem erg leuk, vrolijk en mooi van kleur. Maar als ik beter kijk, vind ik hem iets te veel bewerkt (overgang gras naar achtergrond bijvoorbeeld). Ik heb gezien hoe je de foto gemaakt hebt met een losse achtergrond en ik denk dat de bewerking wel iets anders had gemogen.

Marjoow
• Week 12: Mooie blackphoto, wel mis ik iets aan scherpte?
• Week 13: Mooie foto, mooi van kleur en scherpte. Imo wel ietsje krap boven en er zou iets meer licht in mogen.
• Week 14: Wat ontzettend jammer dat het paard niet scherp is, wel een prachtige hindernis en daardoor toch een mooie actiefoto.

Monbyou
• Week 12: Wat leuk dat je nu een tweede Danbo hebt. Het onderwerp is wederom leuk uitgevoerd, wel wat jammer van de scheve achtergrond.
• Week 13: Wat vreselijk leuk uitgevoerd zeg, echt leuk gedaan. :j
• Week 14: Echt heel leuk, niets op aan te merken!

Murthul
• Week 12: Prachtig!
• Week 13: Wat een leuke foto, niets op aan te merken.
• Week 14: Mooi portret met een voorjaarstintje. :j

MyHu
• Week 12: Ik ga mee met je eigen commentaar.
• Week 13: Dito, probeer ook eens andere composities, bijvoorbeeld horizontaal genomen, recht van voren waarbij je een stuk omheining parallel meeneemt, etc.
• Week 14: Leuk gedaan, al zal ik nog even naar de achtergrond kijken. Bovenaan heb je wat zwarte dingetjes en rechts heb je iets storends.

Mzorro
• Week 12: Mooie compositie en kleuren van het hondje. Wel ligt de focus precies tussen de ogen, probeer de volgende keer op een oog scherp te stellen.
• Week 13: Wat jammer dat het kindje niet zo blij kijkt zeg, beetje sfeerverpester. :+ Imo zou de foto iets lichter mogen waardoor de sfeer warmer wordt.
• Week 14: Je hebt schuin en je hebt schuin. Op jouw foto lijkt het paard overbouwd en daarbij heb je hem niet lekker uitgesneden waardoor ik de gehele benen mis. Ik denk dat een lichte kanteling de andere kant uit (van een rechte basis uitgaande) dit paard beter tot zijn recht had laten komen.

NathalietjeB
Welkom
• Week 14: Mooi portret van de duif.

Nefertarie
• Week 12: Wat een prachtige, lieve, zachte en sfeervolle foto. <3
• Week 13: Ik denk dat de foto nog meer zal spreken als je meer zou croppen, de aanstaande moeder meer naar voren haalt. Nu valt ze wat weg op de achtergrond naar mijn mening namelijk.
• Week 14: Wat een prachtige, vintage, sfeervolle en warme foto, niets op aan te merken. _O_ <3

NESCAFE
• Week 12: Heel mooi uitgevoerd, niets op aan te merken.
• Week 13: Dito, heel rustgevend. Wellicht nog ietsje te donker.
• Week 14: Prachtig, drieluik, niets op aan te merken.

Niece
Nog welkom. :)
• Week 12: Probeer de volgende keer een ander moment te kiezen, nu kijk je tegen de kontjes van de eenden aan waardoor de foto niet echt spreekt.
• Week 13: Lief muisje inderdaad, je zou hem iets kunnen croppen waardoor je minder pols op de foto hebt. Verder ga ik mee met je eigen commentaar.
• Week 14: Uitvergroten en aan mijn muur, hier ga ik even bij kwijlen. <3

Ponyaddicted
• Week 12: Mooi moment tijdens de sprong, wel erg ver weg. Wat was je brandpunt hier?
• Week 13: Mooi portret van de oude dame. :j
• Week 14: Wat was je brandpunt hier? De combinatie is ‘zo ver weg’ namelijk en daarbij mis ik ook wat scherpte. Wel sfeervol zo met het publiek erbij.

PrimaDonna_
Welkom
• Week 14: Leuke foto (ondanks de wat boze blik :P ). Mooi van kleur. Wel had de afwerking wat beter gekund. De fiets boven stoort wat, er ligt een vuiltje links en optisch een scheve horizon.

quartel
• Week 12: Hij was mooi toen he? Echt een prachtige foto! _O_ Wellicht kun je de ruis nog eruit halen?
• Week 13: Ik snap je idee, met dergelijke luchten. Zelf mis ik een beetje de interessante voorgrond, ook had er denk ik iets minder voorgrond en meer lucht gemogen. Zo spreekt de foto daardoor niet echt.
• Week 14: Mooi portret van je man, niets meer aan doen.

Racheel
• Week 12: Prachtig, niets op aan te merken!
• Week 13: Mooi moment in de galop, de Haflinger is mooi van kleur. Ietwat jammer van de achtergrond, hoewel je daar niet altijd mazzel mee hebt natuurlijk.
• Week 14: Mooi paard. Lastig he dat ze soms totaal niet stilstaan. := De kleuren zijn mooi en helder en foto is ook scherp. Wellicht nog ietsje van de linkerkant eraf halen?

Revanches
• Week 12; Zoals gewoonlijk weer een mooie studiofoto van jouw kant. :j
• Week 13: Dito!
• Week 14: Wat zoet, lief en zacht. <3

Robin_Rikkie
• Week 12: Mooie actiefoto tijdens de SGW!
• Week 13: Dito. :j
• Week 14: Heel lief zo, rustig van achtergrond. Mooi gedaan.

Rosslover
• Week 12: Ik ga mee met je eigen commentaar voor deze week.
• Week 13: Ik denk dat ik het qua roodheid wel mee vind vallen, hij zou alleen iets lichter mogen. Afgezien daarvan, vind ik het een prachtige foto. :j
• Week 14: Mijn aandacht gaat steeds uit naar de mensen op de achtergrond en daarbij vind ik de boom op de voorgrond ook erg mooi. Wel een mooie foto dus.

S_imonee
• Week 12: Wat een leuke foto zo met het speeltje erbij en dan die attente blik. Wel vind ik hem te donker, ik zou hem veel lichter hebben gemaakt.
• Week 13: Voor de eerste keer vind ik hem goed gelukt, als je er straks handiger mee bent, zal je ook zien dat je er steeds meer mee kunt (bijvoorbeeld bij een afslag, het knipperlicht zorgt vaak voor leuke foto’s).
• Week 14: Ik snap wat je bedoelt, het is een mooie liefdevolle foto. Wel te donker in het midden, wellicht kun je hem nog oplichten? En de volgende keer even letten op de onderkant, gezien het daar nu te krap is. En toch nog even een knuffel. :(:)

Sanne_com
• Week 12: Prachtig, niets op aan te merken.
• Week 13: Dito! <3
• Week 14: Hoewel hij wat overbelicht is, en wellicht wat meer ruimte rechts had gemogen, zeker een mooie foto.

SharonPlugge
• Week 12: Mooi in lijnen en kleur, wel mis ik iets aan scherpte.
• Week 13: Mooi in lijnen, kleuren en DOF. Imo wel ietsje te donker.
• Week 14: Prachtig, niets meer aan doen. <3

Showteam
• Week 12: Wederom een prachtig portret van een hond. <3
• Week 13: De kleuren, achtergrond, compositie en scherpte vind ik prachtig. Maar de modellen helaas veel te gecentreerd. Ik zou toch de foto dermate hebben uitgesneden je onderwerp meer links van het midden zit.
• Week 14: Leuke foto, mooi van kleur en compositie. Niets op aan te merken.

Sicayes
• Week 12: Dat is wel een heel mooi zadel en detailfoto inderdaad. :9
• Week 13: Stiekem heb ik even moeten lachen om die foto, geweldig portret van die giraf. :):)
• Week 14: Ik heb het idee dat er wat een blauwzweem overheen zit, desondanks een mooi portret zo samen. Mooi gekaderd met de hekken er naast, goed gezien.

Sodeletuut
• Week 12: Leuke actie foto. :j
• Week 13: Wellicht had je de foto nog iets kunnen kantelen, maar verder prachtig.
• Week 14: Leuke foto.

SternPhoto
• Week 12: Wat een aandoenlijk bolletje wol! Ietwat centraal geplaatst naar mijn mening. Wel vind ik hem wat flets, ligt natuurlijk ook aan het weer, maar wellicht kon je er net nog iets meer uithalen?
• Week 13: Vanwaar de keuze voor een roze achtergrond? Persoonlijk vind ik het de foto niet goed doen nu namelijk. Gezien de kleur van de hond had ik gekozen voor wit of bruin. :o Qua scherpte en helderheid is hij verder goed.
• Week 14: Leuk portret zo met zijn tweetjes. Al vind ik hem wel iets te krap in zijn geheel en mis de scherpte.

SuperLiesje
• Week 8-10: wat een prachtige foto’s, stuk voor stuk! <3
• Wat is week 11 dan meteen weer grauw met het Nederlandse klimaat he? _O- Wel een lieve foto. :)
• Week 12; Prachtig moment zo op je vakantie! _O_
• Week 13: Persoonlijk had ik hem nog iets gecropt, nu heb je een beetje een gaatje rechtsonder. Verder een prima portret.
• Week 14: Mooi stukje architectuur, ik zou wel even de foto rechttrekken en wellicht wat lichter maken met meer contrast? De fiets vind ik daarbij wel toegevoegde waarde hebben.

Suuszels
• Week 12: Prachtig, warm en sfeervol. :j
• Week 13: Leuk gedaan.
• Week 14: Wat een lieve aandoenlijke foto, die lucht maakt het ook helemaal af. Daarom is het erg jammer dat hij wat te krap is aan de bovenkant.

Taarss
• Week 12: Wat jammer dat de kwaliteit zo vernaggeld is, dat doet echt afbreuk aan deze keigave prachtige lentefoto! _O_
• Week 13: Een mooie strakke uitsnede en goede omzetting naar zwart/wit. Persoonlijk zou ik hem linksonder nog iets gecropt hebben.
• Week 14: Mooie foto, al zit er wel een blauwe zweem overheen.

Tesseke
• Week 12: Prachtige ogen. <3
• Week 13: Prachtige macrofoto. :j
• Week 14: Mooie, liefdevolle foto met tekst en nabewerking. De drie halsbanden doen alleen wel afbreuk aan het geheel. :o

TeSzZz
• Week 12: Mooie heldere en scherpe foto, niets op aan te merken.
• Week 13: Een mooie geconcentreerde werkfoto, het grauwige weer vind ik er juist wel bij passen.
• Week 14: Echt een prachtige foto, mijn complimenten! _O_ Waar heb je die gemaakt?

Tivara
• Week 12: Mooie sfeerfoto. :j
• Week 13: Ik blijf hem geniaal gevonden en gemaakt. _O_
• Week 14: Ondanks je eigen commentaar, vind ik hem mooi zoals hij nu is. Mooi gekaderd door het tunneltje en erg mysterieus.

Verosjaak
• Week 12: Wat een prachtig moment zo met die vogels en molen. Niets op aan te merken.
• Week 13: De foto spreekt mij niet aan, komt denk ik omdat ik niet goed weet waar ik naar kijk. Ik lees het nu wat het is, helaas spreekt de foto mij dan nog steeds niet aan. :o
• Week 14: wat een prachtige mamatus <3 Heel mooi vastgelegd met je telefoon. Die vogel maakt het ook wel af vind ik.

wendy1987
• Week 12: Heel mooi detail, wellicht nog iets meer contrast erin maar dat is uiteraard een kwestie van smaak.
• Week 13: Mooie serie en vooral erg herkenbaar. Probeer bij series wel (in dit geval) 3 gelijksoortige foto’s te hebben. In dit geval zou ik drie even grootte foto’s hebben gedaan met het hondje steeds op dezelfde plek. Daarbij ook even oplichten. Dat maakt een serie namelijk krachtig. Desondanks een leuke stunt zo haha.
• Week 14: Wat een mooi oog. Wellicht had je iets meer de focus er op kunnen leggen door een stapje naar de zijkant te gaan, dat je iets meer zijkant van het oog erbij hebt.

WiancaR
• Week 11: Mooi zo tussen de bloeiende heide. Alleen jammer dat het model zover aan de rand zit, dat kijkt wat onprettig omdat je nu een grote loze ruimte hebt.
• Week 12: Mooi belicht en mooi van compositie, maar ook hier vind ik het paardenhoofd te ver naar de rand gepositioneerd.
• Week 13: Mooi portret, mooi in achtergrond vooral. Imo zou hij wel iets lichter mogen.
• Week 14: Nette foto. :j

XiiaaooNaa
• Week 12: Prachtig! <3 _O_
• Week 13: Ook aan de Danbo dus. Mooi uitgewerkt, wellicht nog even dat dingetje boven zijn oog wegpoetsen?
• Week 14: Prachtige foto, mooi helder en mooi van kleur.

Ylvy
• Week 12: Wat een lieve en prachtige foto! Ietwat jammer van de ruis. –O-
• Week 13: Goed moment van de draf vastgelegd. Wellicht nog even de poep op de voorgrond ‘opruimen’?
• Week 14: Wat jammer van de ruis zeg! Verder wel leuk gedaan.

Gekregen feedback/vragen etc

S_imonee
Week 11: Bedankt!
Week 12: Bedankt!
Week 13: Bedankt!

Taarss

Jespri
Week 12: Bedankt, dat puntje is de planeet … (die was die nacht toevallig erg helder, alleen even de naam kwijt) en daarom heb ik hem laten staan. :)
Week 14: Bedankt!

hilly200
Week 13: Bedankt en nu je het zegt, ga ik nog even naar kijken.

Eline91
Week 12: Bedankt! Dat heb ik voor elkaar gekregen door mijn diafragma op 11 te zetten.
Week 13: Bedankt voor het uitgebreide compliment. :j

SharonPlugge

Verosjaak

_Elke

Tivara

NESCAFE
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 01-06-15 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 13:27

Als ik straks bij ben, eis ik eerst vakantie. O:)

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 13:29

Super bedankt voor het uitgebreide commentaar!

Hoelang ben je daar wel niet mee bezig geweest? :+

crazy_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 13:32

Bedankt voor de feedback

Week 22
Afbeelding

Heeft er trouwens iemand tips hoe je bij het wegwerken van storende elementen niet in de knoei komt met manen/ haar? Bij deze foto stond er achter het paard een heel rommel zooitje die ik zo goed mogelijk heb proberen weg te klonen, maar bij de manen blijft er altijd een halo over omdat ik niet te dicht durf komen of zit te ver over de manen waardoor het onnatuurlijk lijkt. Ik heb vooral problemen als er individuele haren uitsteken. Ik krijg dat nooit natuurlijk. Dus als iemand een gouden tip heeft?

@ magda_90: Week 13 is eigenlijk een double exposure. Ik heb 1 keer scherp gesteld op de bloem en 1 keer op de regendruppels op het raam en deze 2 samengevoegd. bedankt trouwens voor je feedback! :)
Laatst bijgewerkt door crazy_horses op 01-06-15 13:35, in het totaal 2 keer bewerkt

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 13:32

Langer dan als ik het consequent had bijgehouden. O:)

Graag gedaan hoor, nu nog de rest. :)

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 13:45

magda_90 schreef:
Weer even drie weken. O:)
Als ik onverhoopt toch een foto ben vergeten, sein mij dan even in. :)

Even een reminder welke foto’s er toen warden ingezonden. O:)
• Week 12: Agossie @ [FK] [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015
• Wek 13: Agossie @ [FK] [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015
• Week 14: Agossie @ [FK] [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Bumblehorse
• Week 12: Leuke foto met mooie kleuren. Qua compositie had je wellicht iets schuin ervoor kunnen staan en iets meer ruimte kunnen nemen aan de rechterkant.
• Week 13: Prachtige blik van die husky zo icm de omgeving. Wel vind ik de kleuren wat flets, imo zou het contrast flink omhoog mogen.
• Week 14: Wat leuk, is ie van jou? Ik spaar ook bierdopjes en plak ze dan op magneetjes voor mijn whiteboard. :P Leuk gedaan deze foto.

Dankje!
Dat probleem had ik wat met alle foto's van die meeting. Ik geloof dat ik het toen niet aandurfde het contrast nog te verhogen.

En over de bierdopjesplaat, die is van mijn vriend, maar ik help wel met het verzamelen ;) Hij is Engelsman dus koop ik hem van tijd wel eens wat Belgische bieren die hij er dan ook kan bijhangen.
soms zit het logo van het bier er wel niet echt op en dan moet hij die wegdoen, want een gewone rode dop is maar gewoon rood :p

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 14:14

Mijn week 22:
Afbeelding
Uit de oude doos, weer ineens geen tijd.. Genoeg foto's, gewoon even geen tijd om ze te bewerken, haha!

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 14:44

Bedankt voor de feedback Magda!
Wat een lijst, jeetje! Respect hoor!

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 15:14

Allemaal bedankt voor de feedback!

Magda: over week 14 heb je gelijk. Mij storen de 3 halsbanden ook. Maar wij kwamen hem tegen toen we bezig waren met een fotomeeting en hebben gevraagd of we de hond ook even op foto mochten zetten. Is een spontaan moment. Ik heb ook niet gevraagd om de halsbanden af te doen aangezien hij niet geweldig goed luisterde en hiermee wel onder controle stond. Wegwerken gaat me helaas niet lukken denk ik.

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 15:14

Dankjewel weer voor de feedback Magda! Wat heb je er weer een werk van gemaakt!
Week 14 heb ik genomen in de froskepolle :D Eerste stukje van het losloopgebied heb je die oversteekplek. Het water stond vrij laag dus daar kwam een watervalletje af.

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 15:38

Wendy1987, wat zonde van de ingeplakte zon! Als goed naar je foto kijkt ,zie je dat de zon daar helemaal niet kan staan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 15:55

Mijn week 22: ik ben er zelf niet tevreden over maar ik heb even niks beters om in te leveren. Heb de laatste tijd nauwelijks gefotografeerd ivm school :(
Afbeelding

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 16:00

Niece schreef:
Mijn week 22: ik ben er zelf niet tevreden over maar ik heb even niks beters om in te leveren. Heb de laatste tijd nauwelijks gefotografeerd ivm school :(
[ [url=m/awdIyC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hakuna Mattata. :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 16:30

Afbeelding

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 16:57

Iedereen bedankt voor de feedback, het blijft erg leuk om te lezen. :j

Week 22:

Afbeelding

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 17:04

Wow! Thanks voor de fb Magda! :D

En het is alweer maandag.. De tijd vliegt.

Week 22

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 17:08

Bedankt voor de feedback Magda! :D Wel net echt jammer dat je bij mijn slechte weken bent. :')

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 17:17

Week 22

Iedereen weer super bedankt voor de feedback! Petje af hoor!

Deze week nog een foto van de fotomeeting van vorige week zondag.

Afbeelding

Brechtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 17:20

Week 22

Oude foto. Kan m'n camera nog steeds niet gebruiken...

Afbeelding

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 17:33

Mijn POTW

Afbeelding