Zat een beetje te stoeien met de compositie, of ik hem verder moest uitsnijden of zo moest laten etc (hij is maar een heel klein beetje gecropt)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gub schreef:Hier alvast mijn feedback voor week 34. Hoop morgen nog even tijd de hebben voor de foto's die nog komen gaan.
Racheel
Ik denk dat het nog mooier zou zijn als er achter jou een lichtje richting de hond scheen. Dan kwam er iets meer levendigheid in, en een twinkeling in zijn ogen. Nu is het wel erg donker zo.
Misschien iets voor een volgende keer? Je hebt de hond er wel leuk op staan!
Gub schreef:Hier alvast mijn feedback voor week 34. Hoop morgen nog even tijd de hebben voor de foto's die nog komen gaan.
HeavensLove
Wat een prachtige achtergrond. Mooie kleuren, leuk bewerkt.
De vorm van het paard vind ik niet zo mooi uit komen. Bij de schoft en de kont hobbelt het zo, en het is moeilijk te zien welke kant het paard op kijkt. Ik denk dat het hierbij mooier was geweest als het paard iets lichter was, zodat alle vormen die je ziet passen bij het paard.
Of het paard in een andere houding laten staan zodat de vormen van het paard beter uit komen.
Robin_Rikkie schreef:Ooh, dankjulliewel
Ik vond hem eigenlijk niet zo heel goed![]()
Gave haflinger Sodeletuut! Is het je eigen haflinger of gewoon een haflinger van een keuring (dat denk ik tenminste)?