Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GerdjeHoran schreef:@Anoushka15 bedankt voor je feedback! ik vraag me alleen af waar jij de ruis ziet? ik heb in lightroom de helderheid sterk verhoogt maar ik had daarna niet het idee dat er ruis te zien was dus ik heb niks met de luminantie gedaan.
Anouska15 schreef:GerdjeHoran schreef:@Anoushka15 bedankt voor je feedback! ik vraag me alleen af waar jij de ruis ziet? ik heb in lightroom de helderheid sterk verhoogt maar ik had daarna niet het idee dat er ruis te zien was dus ik heb niks met de luminantie gedaan.
Ik heb het idee dat zijn hoofd helemaal een beetje ruis heeft, maar kan ook aan mijn laptop liggen! Het lijkt of er een waas overheen ligt oid
Ash_ schreef:Week 22. (Reunie gehad van de fokker van onze toekomstige pup. Heerlijk foto's mogen maken. Helaas veel regen. Meisje op de foto was ondanks de regen continu in de weer met de honden ondanks het slechte weer. Erg aandoenlijk.
[ Afbeelding ]
LoveUggs schreef:GerdjeHoran schreef:
Mooie foto, vind het alleen echt heel zonde dat je hem zo erg verscherpt hebt..![]()
Kan je eens showen hoe hij er uitziet met de helderheid minder hoog? Ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar.
GerdjeHoran schreef:LoveUggs schreef:
Mooie foto, vind het alleen echt heel zonde dat je hem zo erg verscherpt hebt..![]()
Kan je eens showen hoe hij er uitziet met de helderheid minder hoog? Ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar.
ik zie nu dat ik de helderheid van die foto op 100 had gezet... beetje veel inderdaad. nu heb ik de helderheid op 25 gezet en hij is inderdaad een stuk beter nu
http://s1275.photobucket.com/user/Gerdj ... z.jpg.html