Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Softijs schreef:Ik zoek een makkelijk te gebruiken digitale spiegelreflexcamera voor een beginner. Nu had ik in de mediamarkt folder (Eindhoven) de canon eos 400d zien staan voor 599 euro. Is dit een goede/makkelijk te gebruiken camera? Heeft iemand hier ervaringen mee?
parouscha schreef:Nou Noraly_ en Sexy_Back, dan wacht ik maar op jullie resultaten.
Las op de vorige pagina dat jullie ook weinig reacties hebben gehad.
Maar waarom hebben jullie voor de camera gekozen?
Elessar schreef:De 400D is een camera met heel veel opties. Er zijn een boel verschillende standen waarop je kan fotograferen. Je kunt dus ook als beginner gewoon op de automatische stand fotograferen. Langzamerhand kun je dan meer handmatig gaan werken als jij dat graag wilt.
Thats_Me schreef:ik heb de canon 350D (voorganger van de 400D) en vind het een erg fijne camera. Zeker voor een beginner. Er zitten veel standaardfunctie's op zodat je langzaam aan kan uit gaan proberen om alles handmatig in te stellen en toch al hele mooie foto's kan maken!
NathalieW schreef:Hoi hoi, ik ben op zoek naar een wat goedkopere (desnoods 2e hands) digitale camera. Nu loop ik tegen de Canon Digital IXUS 700 aan, kennen jullie deze camera? Zo ja wat vinden jullie er van? groetjes Nathalie
Texas1 schreef:Hallo, even een vraagje. Ik heb de eos 400D en HAD een Canon ixus nog wat. Die is helaas overleden!
Maar naast mijn spiegelreflex wil ik er gewoon een compact cameratje toch bij....voor het meenemen in de tas etc.
Liefst dus een leuk cameratje waar je een leuk helder gezellig fototje mee kan schieten maar hoeft neit super deluxe omdat ik de 400D ook heb.
Het is gewoon voor erbij....liefst van canon.
Mariska_28 schreef:Texas1 schreef:Hallo, even een vraagje. Ik heb de eos 400D en HAD een Canon ixus nog wat. Die is helaas overleden!
Maar naast mijn spiegelreflex wil ik er gewoon een compact cameratje toch bij....voor het meenemen in de tas etc.
Liefst dus een leuk cameratje waar je een leuk helder gezellig fototje mee kan schieten maar hoeft neit super deluxe omdat ik de 400D ook heb.
Het is gewoon voor erbij....liefst van canon.
Ik heb zelf de canon Powershot S2IS en die bevalt super! Groot pluspunt van deze camera is de perfecte filmfunctie.
http://www.letsgodigital.org/nl/camera/ ... age_6.html
Noraly_ schreef:Mijn Finepix S5700 is net aangekomen!
La_Fleur schreef:Texas1 - ik heb een HP Photosmart M425, het is een super fijne camera die hele mooie foto's en filmpjes maakt.
(hij kost ongeveer 170 euro)
Ik heb hier 2 voorbeeldjes:
http://img138.imageshack.us/img138/8551/53729915of6.jpg
http://img502.imageshack.us/img502/8828/96534978hz8.jpg
Als je nog een paar voorbeeldjes wilt, vraag het dan maar.
La_Fleur schreef:Hallo, ik ben al een tijdje aan het kijken naar een goede maar niet te dure digitale spiegelreflexcamera.
Ik zag toen de Canon EOS 350 en de Canon EOS 400, maar wat is het verschil tussen die 2?
Als iemand nog een andere goede digitale spiegelreflexcamera weet, wil ik het graag weten.
Noraly_ schreef:sexy_back hij maakt hele fijne foto's! ik zal ze straks op de pc zetten, mijn papa heeft foto's gemaakt van mij en m''n pony, het is hier heel donker en toch lichte foto's conclusie: goeie filts!
Rijan_ schreef:hooi
ik mag van me ma en camera kopen en ik mag uit deze 3 kieze
Canon Powershot G5
Canon Powershot Pro1
Canon powershot S3 IS
ik wil graag mooi scherpe foto's ! van rijden en gewoone hoofd foto's !
welke is daar voor het meest geschikt?
Texas1 schreef:Lijken mooie foto`s! Maar zit er een adapter bij of batterijen??